گزیده خبرهای 8 خرداد91 . قسمت -2
آیت‌الله نوری همدانی در دانشگاه قم مطرح کرد:قیام 99درصدی‌ها ناشی از تبعیض در نظام سرمایه‌داری است/تلاش غرب برای به حاشیه رفتن اسلام.خبرگزاری فارس: آیت‌‌الله نوری همدانی معتقد است، قیام 99 درصدی غرب علیه یک درصد، ناشی از تبعیض نظام سرمایه‌داری در تقسیم ناعادلانه ثروت و رباخواری است.
 
آخر این آخوند فسیل دست نشانده ولی فقیه و پاسداران در حوزه ی علمیه قم چه می داند نظام سرمایه داری وداستان 99% چیست که ازو ی نقل قول شده است ؟چون اگر حالیش بود و می دانست سرمایه داری یعنی چه وچکارمی کند؟  مدافع  و مبلغ رهبر وسیستمی نمی شد که از زاویه قرون وسطایی  و مادون سرمایه داری و اندیشه متعفن خرافاتی و غارتگر وعوامفریب ودین فروش  ادعای مضحک ضد آمریکایی می کند. در صورتی که در  این رژیم ضدبشری  بی عدالتی وفقر  وبیکاری و تورم و گرانی و فاصله ی طبقاتی بیداد می کند و80% جمعیت کشور  هم  بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیت‌الله نوری همدانی روز گذشته با حضور در مسجد دانشگاه قم برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی کرد.نوری همدانی گفت: در ابتدا اسلام تمدن ساز بود و مراکز فرهنگی و علمی با عظمتی در اختیار داشت اما پس از جنگ‌های صلیبی مسلمانان منزوی شده و تحت سلطه بیگانگان قرار گرفتند.وی با اشاره به خیانت بیگانگان در جداسازی علوم از یکدیگر تنها راه سعادت انسان‌ها را عمل به همه جوانب علوم دانست و افزود: غربی‌ها لیبرالیسم و کمونیسم و سرمایه داری را به راه انداختند و علوم اصیل اسلامی را سکولار کردند و اسلام را به حاشیه کشاندند.این مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر مطالعه آثار امام خمینی(ره) همچون صحیفه نور با نقل مطالبی از همین سلسله کتب گفت: "ما درصدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم نظام‌هایی که بر همین پایه و اساس استوار گردیده‌اند را نابود کنیم و نظام اسلام را در جهان ترویج کنیم. هدف ما پیاده کردن اهداف بین المللی اسلام در جهان است. ما می‌گوییم تا شرک و کفر است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم . بدون شک و تردید گام اصلی و اساسی در رسیدن به این هدف تحول در علوم انسانی است."نوری همدانی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در جهان ریشه این بیداری‌ها در کشور‌های اسلامی را مسائل سیاسی و در کشورهای غربی مسائل اقتصادی عنوان کرد.وی در پایان ضمن اشاره به کتاب ارزشمند شهید آیت الله سید محمد باقر صدر تحت عنوان "اقتصادنا" و توصیه به مطالعه آن گفت: قیام 99 درصدی غرب علیه یک درصد، ناشی از تبعیض نظام سرمایه‌داری در تقسیم ناعادلانه ثروت و رباخواری است و حل مشکل منوط به روی آوردن آنها به نظام اسلامی چه از نظر سیاسی و چه از نظر اقتصادی است
کشته شدن ۴ کشتی گیر کرمانشاهی در سانحه رانندگی
از کجا معلوم که طرح حذف فیزیکی شان از سوی ارگان های آدم کشان حرفه ای اطلاعاتی و امنیتی و پاسداری بر نامه ریزی نشده است . برای اینکه رژیم ضد بشری که مقام دوم جهانی مصرف کننده مواد مخدر در جهان است نیاز به انسان های ورزشکار وسالم  و قهرمان ندارد چون موی دماغ ومزاحم هستند.
واحد مرکزی خبر: 4 کشتی گیر کرمانشاهی در سانحه رانندگی جان باختندفرهاد عباسیان، اسماعیل صیدی، ایرج حواسی و مصطفی صادقی از کشتی گیران تیپ71 عملیاتی ارتش بودندکه هنگام عزیمت به مسابقات قهرمانی ارتش در محور کرمانشاه به کردستان در سانحه تصادف جان باختند.رئیس پلیس راههای کرمانشاه گفت: خودرو پراید این کشتی گیران دیروز با یک دستگاه پیکان تصادف کرد.سرهنگ کوثری انحراف به چپ ناگهانی پیکان را علت این سانحه اعلام کرد. 
لغو کلاس کیانوش راد، در اهواز، با دخالت نیروهای امنیتی.
مگر به جز ولی فقیه  مستبد همکاره که  به جای همه فکر واندیشه و تصمیم گیری می کند و به هیچ مقام و مرجعی هم پاسخگو نمی باشد. قرار است که دیگر از حق اندیشیدن بر خوردار باشد تا چه رسد به اینکه کلاس اندیشیدن دائر کند آنهم در رژیم ضد بشری وقرون وسطایی که دشمن تفکر واندیشه ومدافع سر سخت تفتیش عقاید و خفقان وسانسور می باشد؟
با دخالت نیروهای امنیتی، کلاس بحث و گفت و گو پیرامون موضوع «مبانی اندیشیدن» که قرار بود روز پنجشنبه گذشته با حضور محمد کیانوش راد در اهواز برگزار شود، لغو شد.به گزارش کلمه از اهواز، کلاس «مبانی اندیشیدن» که قرار بود پنجشنبه گذشته با تلاش جمعی از فعالان مدنی شهر اهواز برگزار شود با دخالت ماموران و نهادهای امنیتی این شهر لغو شد.جلسه اخیر این کلاس، که یک کلاس کاملا علمی و آموزشی است قرار بود با حضور کیانوش راد نماینده اسبق اهواز برگزار شود. این سلسله کلاس ها پیش از این توسط کانون آینده نگری اهواز تشکیل می شده است.آخرین جلسه این کلاس نیز قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ برگزار شده بود و قرار بود این اولین نشست آن در ۳ سال اخیر باشد.گفتنی است، این نوع نشست ها و محفل های دوستانه تنها جلساتی است که طی آنها فعالان مدنی و اجتماعی به ارتباط و تبادل نظر و فعالیت های اجتماعی آموزشی می پردازند.
حسن هاشمیان، استاد دانشگاه و کار‌شناس مسایل خاورمیانه، به دادگاه انقلاب تهران فراخوانده شد
این خبر هم مرتبط به خبر قبلی می باشد . زیرا که وقتی طرح گورستانی وپادگانی وحوزوی دانشگاه ها باجدیت  پیگیری و اجرا می شود . دیگر جایی برای استاد د انشگاه و دگراندیشان دیگر وجود ندارد که از این گردونه ی ترسیم شده بیرون  هستند.
حسن هاشمیان، استاد دانشگاه و کار‌شناس مسایل خاورمیانه، به دادگاه انقلاب تهران فراخوانده شدبر اساس گزارش‌ها از تهران، در دادگاه، اتهام جدیدی به آقای هاشمیان وارد نشد، اما از او خواسته شد تا وثیقه پرداختی خود را از ۸۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون افزایش دهد.به گزارش رادیو فردا، حسن هاشمیان در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، به اتهام مصاحبه با رسانه‌های خبری خارج از ایران به بازپرسی امنیت دادگاه انقلاب فراخوانده شده و تحت بازجویی قرار گرفته بود.آقای هاشمیان به مدت ۹ ماه نیز ممنوع الخروج شده و از انجام مصاحبه با رسانه‌های فارسی زبان و همچنین شبکه تلویزیونی العربیه منع شد
بالاخره جدا از تضاد وا ختلاف ورقابت شدیدی که بین این دو نفر وجود دارد .ولی از سوی دیگر همدرد می باشند . زیرا که از سوی رهبر ولی فقیه و پاسداران کودتاگر هر دو مورد بی مهری  و طرد شدگی واقع شده اند . بنابراین می بایست مقابل دشمن مشترک شان گاهی  بطور تا کتیکی موضع گیری مشترک اتخاذ نمایند.
هاشمي رفسنجاني و محمود احمدي نژاد كه براي شركت در مراسم آغاز به كار مجلس نهم به بهارستان آمده‌اند همزمان و دوشادوش هم وارد صحن مجلس شدندبسياري از مقامات كشوري و لشگري براي حضور در مراسم آغاز به كار مجلس نهم به بهارستان آمده‌اند.در اين ميان محمود احمدي نژاد رييس جمهور و هاشمي رفسنجاني همزمان و دوشادوش هم وارد مجلس شدند كه مورد توجه خبرنگاران و عكاسان قرار گرفت.اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي، محمدباقر قاليباف شهردار تهران و بسياري از مقامات ديگر هم اكنون در صحن مجلس حضور دارند.