گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 11 خرداد 91
جشن ! (گفت و شنود)
گفتم : وقتی با سرزنش وتحقیر می شوند تعقیب،چرا از رژیم ضد بشری  قطع امیدنمیکنه رقیب؟
گفت : در یک مراسم جشن یارویی بخوردن بود مشغول ،سئوال کرد ازوی  شما چگونه دعوت شدیدیک مسئول؟
یارو گفت من دعوت شده ام از سوی خانواده داماد ،بهش گفته شد جشن تولده نه عروسی ای شیاد
گفت: مدتي است كه مدعيان اصلاحات پشت سر هم جلسه مي گذارند تا براي ورود دوباره به عرصه سياسي نظام، راهي پيدا كنند!
گفتم: خب! به نتيجه اي هم رسيده اند؟
گفت: بعضي از آنها مي گويند با آنهمه ساختارشكني در فتنه 88 ديگر راهي باقي نمانده است.
گفتم: اين بعضي ها عقلشان از بقيه بيشتر كار مي كند.
گفت: همين بعضي ها مي گويند، با منافقين و ماركسيست ها و سلطنت طلب ها ائتلاف كرديم، به نفع آمريكا و اسرائيل شعار داديم، به ساحت امام حسين(ع) و حضرت امام(ره) اهانت شد، ساكت بوديم، كلمه اسلام را از جمهوري اسلامي ايران خط زديم و... پس حالا چه انتظاري داريم كه مردم دوباره ما را بپذيرند؟!
گفتم: راست ميگه! هر كلكي بزنند، شناخته مي شوند... يارو در يك مجلس جشن شركت كرده و حسابي مشغول خوردن بود. يكي از او پرسيد؛ شما را كي دعوت كرده؟ يارو گفت؛ من از خانواده داماد هستم. و طرف گفت؛ ولي اينجا جشن تولده نه عروسي!
گفت : سربازجوی  بد دهن ، باز رقیب را کشیده به لجن
گفتم : باز سربازجوی زنجیری دیوانه ، چه ترفند علیه رقیب کرده بهانه؟
گفت : سر بازجو تیغ بر دست ، کشف کرده رقیب میزاره نشست
تا چگونه راهی یابد برای باز گشت ،تواندبه بام بازگرداند فتاده طشت
اما سربازجو میگه اینان   کردند اعتراف ،با مخالفان آمریکا و اسراییل کردند ائتلاف
تا از حکومت جدا کنند ابزاری شده  دین ،اماهم حذف شدند هم برده شدند به اوین
گفتم : وقتی با سرزنش وتحقیر می شوند تعقیب،چرا از رژیم ضد بشری قطع امیدنمیکنه رقیب؟
گفت : در یک مراسم جشن یارویی بخوردن بود مشغول ،سئوال کرد ازوی  شما چگونه دعوت شدیدیک مسئول؟
یارو گفت من دعوت شده ام از سوی خانواده داماد ،بهش گفته شد جشن تولده نه عروسی ای شیاد