تکرار سناریوی فتوای مرگ سلمان برای شاهین نجفی خواننده ایرانی در آلمان با کینه ورزی نسبت به مسعود رجوی
تکرار شوی معرکه گیری  فرمان فتوای قتل  سلمان رشدی  که پس از سر کشی جام زهر شکست جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق از سوی خمینی شیاد صادر شد تا مکمل  دستور  قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 شود که هدف  پیش گیری کنترل فضای ا نفجاری جامعه  بود . چونکه واکنش احتمالی اعتراض معترضان داغداران جنگ وآواره شدگان و....  وجودد اشت . اکنون همان ترفند در ابعاد و شکل شمایل کوچک تر  از سوی پیروان جانشین خمینی شیاد شروع شده است . برای اینکه  فتوای قتل یک خواننده ایرانی در آلمان به نام شاهین نجفی  صادر  شده است . موازی آن تعدادی  اراذل و اوباشان و ساندیس  خوران گرد آوری و بسیج شده  و در مقابل سفارت آلمان  حضور یافته ودست به نمایش  نخ نما شده ی تظاهرات زده اند .تا ضمن منحرف کردن  اذهان عمومی از ورود آماتو به تهران ومذاکره هسته ای در بغداد  که بازگو نشود  در تهران چه گذشت یا  در بغداد می گذرد؟ همچنین با ضمیمه کردن تصویر مسعود رجوی به تصویر شاهین نجفی و آتش ز دن تصاویر شان هم وحشت از مجاهدین اینگونه  فاش شده است . زیرا که در سال گرد 4 خرداد است  که در سال 51  بنیانگذاران مجاهدین تیرباران  شدند و نشان داده شود  که دشمنی شیخان وایادی حاکم شان نه  فرقی با شاه در دشمنی وکینه ورزی نسبت به مجاهدین ندارند ، بلکه دشمنی شان خیلی بیشتر است . همینطور با ادا واطوار کینه ورزانه  انتقام  پاره و آتش زدن ولگد کوب کردن تصاویر خمینی شیاد و علی خامنه ای جانشین وی گرفته شود که پس از کودتای 22 خرداد 88 مردم ناراضی به خصوص جوانان که توی خیابان ها سر ازیر شدند و فریاد مرگ برد یکتاتورو خامنه ای واصل ولایت فقیه سر دادند. به خصوص اینکه خرداد شروع شده وزمان زیاد به 22 خرداد  سال گرد کودتای 88 نمانده است که می بایست قبل از فرارر سیدن آن روز تمرین  نمایشات سرکوبگرانه این چنین اجرا شود .
تجمع مقابل سفارت آلمان در اعتراض به پناهندگی خواننده هتاک.خبرگزاری فارس: جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا با حضور در مقابل سفارت آلمان نسبت به پناهندگی شاهین نجفی از سوی دولت آلمان اعتراض کردند. 4 خرداد 91
 
 
  
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا با حضور در مقابل سفارت آلمان نسبت به پناهندگی شاهین نجفی - خواننده هتاکی که به ساحت مقدس امام هادی (ع) توهین کرد - از سوی دولت آلمان اعتراض کردند.تجمع‌کنندگان با شعارهای «الله اکبر»، «خواننده شیطانی اعدام باید گردد»، «جیره‌خوار استکبار اعدام باید گردد»، «خواننده استکبار اعدام باید گردد» خشم خود را نسبت به اقدام این خواننده هتاک اعلام کردند.همچنین مردم با کاغذها و بنرهایی که روی آن‌ها جملاتی چون «اعدام تو را می‌‌خواند»، «شاهین نجفی را به ایران برگردانید»، «دلقک صهیونیستی» و ... نقش بسته بود، خواستار بازگشت این خواننده هتاک به کشور شدند.