گزیده خبرهای 9 خرداد 91- قسمت -2
در گفت‌و‌گو با فارس.فولادگر: نظام خط‌قرمزی در برخورد با مفاسد ندارد/قاضی قاطع است.خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نظام خط‌قرمزی در برخورد با مفاسد ندارد از قوه‌قضاییه خواست به دور از ملاحظه‌کاری با دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی برخورد کند. 9 خرداد 91
 
اینهم تکرار جوک  نیش دار تلخ زهرآگین  که  33 ساله است . زیرا کیست که نداند شرایط کنونی آثار ظلم وبی عدالتی دستگاه فاسد قضاییه ظالم کش و ظالم پرور  می باشد که به اینجا منتهی شده است که یک قلم مبلغ 3 هزار تومان اختلاس بانکی فاش شده است که دم همه نهاد ها در آن گیر است .ولی تلاش می شود تا مهره های دست دوم  وحامیانش به بعد دولت زیر تیغ برده شوند تا بقیه  به خصوص وابستگان وحامیان ولی فقیه و پاسداران کودتاگردر امان بمانند. چونکه در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی از رأس تا ذل آلوده عنصری سالم وغیر فاسد یافت نمی شود.
حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون اصل 44 در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص مطرح شدن نام برخی از دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی به عنوان متهم در دادگاه فساد سه هزار میلیاردی و اختلاس بیمه ایران اظهار داشت: با توجه به قاطعیت و انصافی که در قاضی این پرونده سراغ داریم، امیدواریم آنها به دور از فشارهای مرسوم رأی خود را صادر کنند.فولادگر با بیان اینکه قوه قضائیه در این پرونده نشان داد که عزم خود را برای برخورد با مفاسد اقتصادی جزم کرده است، افزود: دادگاه رسیدگی به مفاسد باید بتواند بر اساس حق تصمیم‌گیری کند.نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه با اشاره به مطرح شدن نام برخی از دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی در دادگاه اخیر خاطرنشان کرد: دادگاه فعلی مربوط به متهمین این پرونده همچون برخی معاونین وزرا و مدیران بانک‌هاست از این رو پس از رسیدگی به پرونده آنها و اتمام دادگاه پس از دو هفته باید به پرونده کسانی که اسم آنها در این دادگاه آمده است، رسیدگی شود.وی ادامه داد: ما در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی نداریم و بر همین اساس قوه قضائیه باید به دور از ملاحظه‌کاری با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی برخورد کند.فولادگر در عین حال یادآور شد: هر چه قاطعیت دادگاه در برخورد با دانه درشت‌ها بیشتر باشد، اعتماد مردم به نظام بیشتر خواهد شد چرا‌که قوه قضائیه استیفای حق مردم را بر عهده دارد.
جهت اطلاع
اعتراف آشکار به نتیجه  مبارزه ی 33 ساله ی مبارزه مواد مخدر در سال جهاد اقتصادی  و افزوده شدن یک رتبه ی اول دیگر جهانی  به رتبه های جهانی دیگر که حاکمان ایران تا کنون کسب کرده اند.
پزشكي قانوني مي‌گويد: ايران؛ رتبه اول مصرف ترياك در دنيا را به خود اختصاص داده است. مدير كل حوزه رياست پزشكي قانوني كشور گفت: اكنون بحران كشور، مصرف ترياك، هروئين وشيشه است. به گزارش عصر ايران، قديرزاده در همايش "آشنايي با مواد مخدر و روان گردان‌ها، علائم و عوارض جسمي و رواني و راه‌هاي تشخيص آزمايشگاهي" افزود: از زمان صفويه تاكنون ايران بزرگ‌ترين مصرف كننده ترياك بوده است. در دنيا حشيش، بيشترين مصرف را دارد و مصرف ترياك داراي رتبه چهارم است، ولي ايران در اين زمينه رتبه اول را دارا است.
رژیم جنایتکار ضد بشری  قرون وسطایی از یک طرف که مواد مخدر ازر اه زمینی مرزی افغانستان و آبی از طریق اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب  کشور وارد می کند  و در سراس ایران وحتی درون زندان توزیع می  نماید . آنچنان که مواد مخدر وهمه جا هم به وفور وارزان یافت می شود . ولی از سوی دیگر تولیدات قربانیانش را بر دار می کشاند تا 2بار اینان را به مسلخ  ببرد و باز شیوه ی ضد انسانی بتواند فضای انفجاری جامعه کنترل شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هشت قاچاقچی مواد مخدر، طی 14 ماه گذشته در استان اردبیل اعدام شدند.غلامعلی رضایی قبل از ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه 66 درصد سرقت در جامعه توسط افراد مبتلا به موادمخدر صورت می گیرد، افزود: مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه دینی و همه جانبه بوده که عزم عمومی و همت همگانی را می طلبد.وی با اشاره به دو برابر شدن میزان کشفیات موادمخدر در استان نسبت به سال گذشته خواستار توجه جدی مسئولان و خانواده ها در پیشگیری از این بلای خانمان سوز شد.به گفته این مقام قضایی با توجه به گسترش سوء مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در بین جوانان باید برای کاهش آثار زیان بار این آسیب اجتماعی دستگاههای فرهنگی برنامه ریزی مناسب داشته باشند.در این جلسه استاندار اردبیل نیز علل اصلی گرایش افراد به سمت مواد مخدر صنعتی را باورهای غلط جامعه دانست و تصریح کرد: اعتیاد، ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی در جامعه است و نباید دستگاهها و خانواده ها معتادان را طرد کنند بلکه باید افراد را زیر چتر حمایتی خود قرار داده تا آنان به بهبودی کامل برسند.سید حسین صابری با بیان اینکه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از عواقب مصرف مواد مخدر در ابعاد مختلف ترفند دشمنان را نقش بر آب می کند، افزود: اعتیاد به مواد مخدر یک پدیده شوم و خانمانسوز است که آسیب های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد.ادارات در پیشگیری از مواد مخدر تلاش کنند.وی خواستار اطلاع رسانی، آموزش همگانی در پیشگیری از مواد مخدر شد و عنوان کرد: باید مجموع دستگاهها بر اساس توانمندی خود در زمینه مقابله و ریشه کن کردن اعتیاد و رفع مشکلات و ناهنجاریهای اجتماعی تلاشی مضاعف کنند.استاندار اردبیل استفاده از وسایل و ابزارهای ارتباط جمعی و مشارکت آحاد مردم به ویژه روحانیت و مربیان تربیتی را در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر موثر دانست.صابری یادآور شد: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سوم تیر ماه مواد مخدر کشف شده در سطح استان امحاء می شود.
مگر قرار است که از سوی حاکمان رژیم مرگ و بحران زی و مرگ و بحران زا پس از تجربه ی 33 ساله و نابودی وطن با چتر جنگ موهبت الهی هنوز هم  غیر از مرگ ونیستی و فقر و بدبختی و گرانی ...  که دستآورده داشته  پیام دیگر ی برای مردم ایران بهمراه داشته  باشند که اکنون  نباید انتظار چنین سوغاتی گرد وخاک در راه برای آسمان و اهالی چند استان از عراق باتلاق شده را نداشت . غافل از آنکه با خشک شدن در یاچه ارومیه همین خطر بزرگ در پیش می باشد.
سازمان هواشناسي كشور از ورود توده جديد گرد و خاك به كشور خبر داد.بنابر گزارش اين سازمان پيش بيني مي شود تا روز سه شنبه گرد و خاك رقيق در استان هاي ايلام، خوزستان، بوشهر و جنوب كرمانشاه، كم و بيش ادامه داشته باشد.همچنين از روز چهارشنبه تا پايان هفته جاري شرايط براي ايجاد يك توده گرد و خاك در روي عراق فراهم است لذا پيش بيني مي شود كه از عصر چهارشنبه تا روز جمعه ابتدا در استان هاي كردستان، كرمانشاه، ايلام، خوزستان، بوشهر و سپس آذربايجان غربي و شرقي، زنجان، همدان، لرستان، چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد و بوشهر و نيز در استان هاي قزوين، البرز، تهران، قم، مركزي و اصفهان گرد و خاك سبب كاهش كيفيت هوا و ديد افقي شود.بنابراين گزارش تا روز دوشنبه در استان هاي اردبيل، خراسان شمالي، خراسان رضوي و شمال آذربايجان غربي و شرقي بارش باران گاهي با رعد و برق و وزش باد پيش بيني مي شود.گفتني است براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي در روزهاي دوشنبه و سه شنبه در ساعات بعدازظهر در برخي مناطق شمال غرب و شمال شرق رگبار و رعد و برق پراكنده رخ خواهد داد و طي روزهاي دوشنبه و سه شنبه برخي مناطق غرب كشور باد و گرد و خاك خواهند اشت.براساس گزارش سازمان هواشناسي كشور در روز دوشنبه آسمان تهران صاف گاهي وزش باد در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 21 و 31 درجه سانتي گراد بالاي صفر مي رسد همچنين در روز سه شنبه نيز آسمان پايتخت صاف گاهي وزش باد در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پيش بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 22 و 32 درجه سانتي گراد بالاي صفر مي رسد.