گفت و شنود دروغ امه ی کیهان 6 خرداد 91
كرايه ! (گفت و شنود(
گفتم : برای چه سر بازجوی کلاش؟اهداف غنی سازی  را کرده فاش
 چرا  نمی داند وی  زده است گند؟ لو داده لغوتحریم مالیده شد ترفند
گفت : سوار تاکسی شد یه یارو ، به مقصد رسید با راننده کرد گفتگو؟
گفت هرچه   میشه کرایه ی  تاکسی؟ من نه پول ندارم  نه آشنا وکسی
برای اینکه نباشم مدیون دارم پیشنهاد ،میتونی دنده عقب برگردی  مثل باد
گفت: گروه 1+5 پيشنهاد كرده است كه ايران توليد اورانيوم 20 درصد غني شده را متوقف كند!
گفتم: ولي مطابق مفاد NPT توليد آن حق ايران است، ضمن آن كه توليد اورانيوم 20 درصدي براي مصارف دارويي و معالجه بيماران خاص ضروري است.
گفت: ايران قبل از توليد اين درجه از اورانيوم خواستار خريد آن شده بود كه 1+5 مخالفت كرد.
گفتم: خب! پس حالا حرف حسابشان چيست؟
گفت: حرف حساب كه در چنته 1+5 وجود ندارد ولي مي گويند توليد اورانيوم 20 درصدي را متوقف كنيد، آنچه توليد كرده ايد را به ما بدهيد و در عوض مي توانيد آن را دوباره بخريد!
گفتم: عجب خل و چل هايي؟!... يارو سوار تاكسي شده بود وقتي به مقصد رسيد، از راننده پرسيد كرايه چقدر مي شود؟ راننده تاكسي گفت؛ 100 تومن، يارو گفت؛ اما من پول ندارم! ولي براي اين كه مديون تو نباشم، همان راه را دنده عقب برگرد!
گفت : سربازجوی نماینده رهبر ملا ، بدجوری این شکنجه گر آورده بالا
گفتم : دلیل با لا آوردن وی چیست؟در مورد چه بالاآورده این تروریست؟
گفت : هرچه سربازجو با رهبر شیاد ،طرح داشتند در مورد  مذاکره ی بغداد
برایش دوخته بودند کیسه ی گشاد ،پس از مذاکره دانسته اند رفت بر باد
دیگه نیست امکان موش وگربه بازی ،سربازجو دست زده به سناریو سازی
از در گشاد شیپور نواخته  است سازی ،تا خواند سنفونی اورانیوم غنی سازی
گفتم : برای چه سر بازجوی کلاش؟اهداف غنی سازی  را کرده فاش
 چرا  نمی داند وی  زده است گند؟ لو داده لغوتحریم مالیده شد ترفند
گفت : سوار تاکسی شد یه یارو ، به مقصد رسید با راننده کرد گفتگو؟
گفت هرچه   میشه کرایه ی  تاکسی؟من نه پول ندارم  نه آشنا نه کسی
برای اینکه نباشم مدیون دارم پیشنهاد ،میتونی دنده عقب برگردی مثل باد