معاون آموزشی وزارت علوم خبرداد:کلیه دانشگاه های دولتی و غیردولتی کشور 13 خرداد تعطیل است.خبرگزاری فارس: حسین نادری منش از تعطیلی کلیه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی سراسر کشور در روز سیزدهم خرداد تعطیل خبرداد. 11خرداد 91.
عجیب است که همچنان نام و یاد  و سال روز  تبعید و ورود و مرگ خمینی شیاد که از بدو و رودش به ایران همراه با مرگ آفرینی وجنگ افروزی  وجنایت آمیز وآسیب رسانی به کشور و زیان آور برای اقتصاد کشور و مطالبات مردم بوده است. هنوز که رفته بازهم مایه درد سر و عذاب و آزار و ضرر وزیان روحی وجسمی و مالی واقتصادی می باشد . آخر برای چه با ید دانشگاه  هابرای سال گرد تبعید  این عنصر متحجر عوامفریب وجنگ آفرروز و دین فروش تعطیل گردند . در صورتی  که وی دشمن دانشگاه ودانشجو بود .برای اینکه  فراموش نشده است که  چگونه در اردیبهشت 59 زیر چتر انقلاب ضد فرهنگی  فرمان یورش سراسری به دانشگاه ها رعصادر کرد و پس از به خاک وخون کشانیدنش 3 سال هم دانشگاه ها را تعطیل کرد؟  اما اکنون چون جانشین وی و رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی در بن بست قرار گرفته و توی بحران داخلی و برونی غوطه ور می باشد . به خصوص بحران هسته ای وبحران تحریم ها که تبدیل به خطر جدی شده است . به ویژه اینکه برروی روند رشد تورم و گرانی وفقر وبیکاری تأثیر گذاشته وموجب نا رضایتی عمومی و فضای انفجاری جامعه شده است که باید با افزایش اختناق وبگیر وببند هاو شدت دادن ضرب وشتم و سانسور و شکنجه و زندان و  فزونی اعدام ها موازی طرح های مبارزه با بی حجابی وجمع آوری کراوات شده تا کنترل شود . از سوی دیگر برای منحرف کردن اذهان عمومی و به حاشیه بردن رشد اختلافات ودامنه ی جنگ قدرت وثروت باندهای مافیایی تلاش گسترده محور 13 خرداد و گرد آوری ساندیس خوران در 15 خرداد سال مرگ خمینی شیاد شده است .برای همین با ترفند یک تیر وچند هدف زدن  دانشگاه  ها در 13 خرداد در تهران قرار است تاکه تعطیل شوندتا هم مانع از تجمع اعتراضی دانشجویان شود .هم برخی شان با زور بر سر گور خمینی دجال و شیاد برده شوند  وسیاهی لشکر مراسم معرکه گیری ا جانشین وی شوند که می خواهد روضه ی ضد آمریکایی و اسراییلی ودفاع از فلسطین وسوریه بخواند و مخ زنی کند  .
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین نادری منش در خصوص اعلام تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی کشور در روز شنبه سیزدهم خردادماه گفت: با توجه به دریافت گزارش هایی مبنی بر مشکلات دانشجویان برای رفت و آمد در ایام بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و در خواست تعدادی از معاونان آموزشی دانشگاه ها و همچنین موافقت وزیر علوم، کلیه دانشگاه های دولتی و غیردولتی سراسر کشور در روز شنبه سیزدهم خرداد ماه تعطیل است.