گزیده خبرهای 8 خرداد91
تاکید دوباره علی مطهری بر مداخله سپاه در انتخابات
رژیم ضد بشری قرون وسطایی که  متکی به ارگان های سرکوبگر به خصوص پاسداران کودتاگر می باشد . مشخص است که وحشت شدید از بی اعتبار شدن پاسداران کودتاگر دارد برای همین است بطور سیستماتیک علی مطهری مورد تهدید و اتهام واقع شده است که چرا نقش مداخله گرانه پاسداران درنمایش خیمه شب بازی  بازارمکاره ی دوره نهم را فاش نموده است؟
کلمه: علی مطهری با تاکید دوباره بر مداخله سرداران در انتخابات مجلس نهم می گوید: البته برادرانی از سپاه که به حمایت از برخی کاندیداها برخاستند، از روی احساس تکلیف این کار را کردند و به خیال خود برای ورود نمایندگان ولایی‌تر به مجلس تلاش کردند و سوء نیت نداشتند. ولی همین کار با توصیه امام سازگار نیست و آفتی برای سپاه است و در آینده نباید تکرار شود.آخرین نطق علی مطهری در مجلس هشتم ، با واکنش های زیادی مواجه شد و افراد گوناگونی در این زمینه صحبت کردند. اینک که چندین روز از آن نطق می گذرد، وی در گفتگویی درباره آن نطق ، حواشی و بازتاب های آن و هدفش از ایراد آن نطق پرداخته است.این گفت و گو هر چند در تابناک، نزدیک به محسن رضایی  منتشر شد، اما ساعتی پس از انتشار ظاهرا از خروجی سایت برداشته شد.فرزند شهید مطهری در آخرین نطق خود از مداخله سپاه در انتخابات مجلس نهم پرده برداشت و گفت: دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه به صورت حمایت جدی از کاندیداهای موردنظر خود بود. بسیاری از کاندیداها، چه آنها که رأی آوردند و چه آنها که رأی نیاوردند، این واقعیت را تأیید می‌کنندوی تصریح کرد: این امر آفتی برای سپاه و برای آینده انقلاب اسلامی و مخالف توصیه معروف امام است. وظیفه پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی که در اساسنامه سپاه آمده، به معنی دخالت در سیاست نیست بلکه به معنی مبارزه با گروه‌های مسلحی مانند مجاهدین خلق، فرقان و پژاک است که قیام مسلحانه کردند.سخنان وی با هتاکی و مخالفت گروه نزدیک به مصباح یزدی رو به رو شد و علاوه بر پوشش رسانه ای گسترده علیه فرزند شهید مطهری، تجمعی سازمان یافته از بسیجیان ” خودجوش” در مقابل مجلس شکل گرفت.سردار رشید نیز علی مطهری را به پیگیرد قانونی تهدید کرد، در حالی که فرزند شهید مطهری اعلام کرد که اگر لازم باشد، اسامی پاسداران را در اختیار افکار عمومی قرار خواهد.هر چند مداخله سپاه در انتخابات طی سه دوره گذشته امر تازه ای نیست. اما مداخله سرداران در انتخابات مجلس نهم پیش از برگزاری نیز از طریق نطق ها و تهدیدهای آنان کاملا مشهود بود.گفته می شود سپاه این بار در حمایت از لیست جبهه پایداری در انتخابات مداخله کرده است.
بزرگترین پروژه عمرانی ایران به سپاه واگذار شد
تغاری بشکند ماستی بریزد . جهان گردد به کام کاسه لیسان . بدلیل تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای که پاسداران کودتاگر تسلط بر تأسیسات آن دارد . بنابراین خرید نفت جزو  لیست تحریم  قرار گرفته است .ولی پس از اشغال شرکت مخابرات ووزارت نفت از سوی پاسداران اکنونن یز گزاررش شده است که بزرگترین پروژه ی عمرانی به ارگان فاشیستی کودتایی سپاه واگذار شده است.
سد و نیروگاه بختیاری با گذشت بیش از 15 ماه از امضای تفاهم‌نامه اولیه با چینی‌ها، هنوز در نوبت کلنگ‌خوردن قرار دارد؛ ولی هرچند هنوز قطعا مشخص نشده بزرگترین پروژه عمرانی کشور از چه زمانی کلید می‌خورد، این موضوع دیگر قطعی شده که کلنگ بلندترین سد دنیا توسط چشم بادامی‌ها به زمین نمی‌خورد.به گزارش ایسنا، در آخرین روزهای سال 89 بود که ايران ماموريت ساخت سد بختياري به‌عنوان "بلندترين سد دنيا" را با امضاي قراردادي به چيني‌ها سپرد، حالا با گذشت نزديك به 15 ماه از امضاي اين قرارداد، سرنوشت ديگري براي اين پروژه رقم خورده و کلنگ زنی این پروژه معطل امضای ترک تشریفات و سپردن کلید آن به دست قرارگاه خاتم‌الانبیا (سپاه) است.مسئولان وزارت نیرو از ابتدای مطرح شدن ساخت پروژه بختیاری، برنامه ریزی برای ساختن این پروژه را با چینی‌ها شروع کردند، این درحالی است که با گذشت زمان از صحبت‌های دلگرم‌کننده در مراسم مشترک ایران و چین رنگ و روی خود را از دست داد و با گذشت بیش از یک‌سال مشخص شد که چین با بختیاری خداحافظی می‌کند تا قرارگاه خاتم به این موضوع ورود کند. این درحالی است که در این تصمیم نباید به راحتی از نامه‌نگاری پرویز فتاح، وزیر سایق نیرو با رییس جمهور و درخواست واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم گذشت.در حال حاضر قرارداد این پروژه درحال آماده شدن است و مجوز ترک تشریفات باید توسط مقامات ذی‌ربط امضا شود و به گفته مسئولان وزارت نیرو وقتی قرارداد بسته شد وضعیت برای دعوت از احمدی نژاد برای کلنگ زنی این پروژه آماده خواهد شد.
لاریجانی: سپاه بزرگ‌ترین قدرت نظامی خاورمیانه
پاسدار علی لاریجانی مجبور شده است که این چنین تبلیغ دروغین برای ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران کند . تا هم پرونده اش را جدا از برادر همسرش علی لاریجانی کند . هم نظر پاسداران کودتاگر پیرامون رقابت ریاست بازار مکاره ی نهم را جلب نماید .یا اینکه حداقل  با وی مخالفت نکند و از رقیب وی غلامعلی حداد عادل فامیل و هم منقلی رهبر ولی فقیه حمایت ننماید.
 به گزارش ایسنا؛ علی لاریجانی در جمع کارکنان یگان حفاظت مجلس، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین قدرت نظامی خاورمیانه است گفت :‌ از ویژگی‌های سپاه این است که بر اساس تقوا پایه‌گذاری شده (و به غیر از سرکوب مردم  بزرگترین سرمایه دار ایران است)  و نیرویی مکتبی و مسلکی است و در شرایط جنگی واقعی و زیر آتش و دود و در شرایط ناامنی تشکیل شده است. این عوامل موجب رغبت بیشتر نظام به سپاه شده است. سپاه کارنامه افتخارآمیزی طی دوران انقلاب اسلامی داشته است و مردم می‌دانند این نیرو در هر امری وارد شود در پی اعتلای نظام است.
رييس اداره سياسي سپاه : حمله وقيحانه به سپاه راهبرد جريان فتنه و معاندان
بیچاره علی مطهری که بدلیل فاش کردن گوشه ای از نقش سپاه پاسداران کودتا وغارت وسرکوبگر متهم به فتنه و دشمن شده است .تا باا ینگونه  اتهام  زدن و تهدید کردن برجسته وشفاف شود که معنی ادعای ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است در عمل چگونه می باشد؟
 «فارس» به نقل از رييس اداره سياسي سپاه نوشت: حمله وقيحانه به اركان نظام اسلامي از جمله سپاه و رهبري، راهبرد كانوني جريان فتنه داخلي و معاندان خارجي است. «علي اشرف نوري» در همايش سراسري مسوولان نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه به تشريح شرايط سياسي داخلي و خارجي پرداخت و گفت: هجمه بي‌سابقه جبهه غرب عليه انقلاب اسلامي بيانگر نقش مهم و تاثيرگذار آن در مناسبات منطقه‌اي و بين‌المللي است. برخي جريانات داخلي- دانسته يا ندانسته- براي حمله به اركان نظام اسلامي با دشمنان قسم خورده نظام، همسو شده‌‌اند. روز 3 خرداد علی مطهری، نماینده مجلس،  در آخرین جلسه مجلس، سپاه را به دخالت در انتخابات مجلس نهم متهم کرد. این سخنان مطهری شدیدا خشم سپاه را برانگیخت و طی بیانیه ضمن حمله به مطهری وی را تهدید به شکایت کرد. سپاه در این بیانیه از مطهری خواست عذری خواهی کند و در غیر اینصورت وی را به دادگاه خواهد کشاند.سخنان رييس اداره سياسي سپاه در ادامه تهدیدهای مطهری است.