گزیده خبرهای 5 خرداد 91
سایت شفاف وابسته به شهردار تهران  محمد باقر قالیباف که رقیب رئیس جمهور می باشد با نزدن نام حاج داود تیتر خبری احمدی نژاد زده است تا که وانمود شود رئیس جمهور دست به خود زنی زده است . در صورتی که حاج داود هم پرنده  ی مشترک اختلاس و زمین خواری وغارت گری با پاسدار میلیاردی محمد صادق  محصولی دارد .داوود احمدی ‌نژاد گفت: جریان انحرافی و فتنه در یک مسیر قرار دارند. فارس: داوود احمدی نژاد در بیست و ششمین سالگرد شهادت پاسدار شهید رمضانعلی شورزند با تاکید بر این مطلب که بصیرت، لازمه توفیق ادامه مسیر شهداست، گفت: برخی از شیاطین در انقلاب ما نفوذ کرده‌اند و سعی می‌کنند تا مسیر آن را منحرف کنند.دبیر سابق پدافند غیر عامل کشور با بیان این مطلب که کسانی امروز دم از مکتب ایرانی می‌زنند، تلاش دارند تا مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند، افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رفتار ملت و رهبری مقام معظم رهبری کاخ‌های ستمگران را ویران کرده است و در کنار کاخ سفید، الیزه و ... مردم با پیروی از انقلاب اسلامی بر علیه حاکمان خود بپا خواسته‌اند.رئیس سابق دفتر بازرسی رئیس جمهور، افزود: امپریالیسم شرق و غرب دیگر حرف نویی برای گفتن ندارند و توسط ملتها به موزه‌ها می‌پیوندند.احمدی‌نژاد با اشاره به این مطلب که ملت ایران پیرو مکتب حسین بن علی هستند، گفت: سرباز و مرید رهبری تنها راه رستگاری و خنثی‌کننده تلاش جریان انحرافی برای ناامید کردن مردم از مسیر روشن اسلامی است.وی جریان انحرافی را منافقانی توصیف کرد که توبه تاکتیکی کرده‌اند و گفت: آنان به هیچ قانونی پایبند نیستند و بیت‌المال را غارت می‌کنند و پرونده 3 هزار میلیاردی یکی از پرونده‌های نکبت بار آنان است.احمدی‌نژاد افزود: حضور هیئت سیاسی آمریکایی و نشست و برخاست با آنان در حالی که ملت مظلوم افغانستان را قتل عام می‌کنند چه معنایی دارد.دبیر سابق پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر این مطلب که اگر ولایت را از ما بگیرند، همه چیز را از ما گرفته‌اند،‌افزود: جریان انحراف و فتنه در یک مسیر قرار دارند.
لرستان هم به جمع استانهای آلوده پیوست
مشخص است در شراطی که یک رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد در همه سطوح کشور 33 سال است ریشه دوانیده است و ضریب آلودگی اش را بهمه بخش های جامعه منتقل کرده است .دیگر جای شبهه نیست که استان لرستان هم به جمع استان های آلوده پیوسته است؟
مسئول مرکز پایش اداره‌کل محیط زیست استان لرستان گفت: آلودگی هوای لرستان هم‌اکنون ۱۴,۷ برابر حد مجاز و استاندارد است.الهام برنا‌ امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر میزان ذرات معلق در آسمان استان لرستان، ۲ هزار و ۲۰۰ میکروگرم بر مترمکعب است، در حالی که حد مجاز و استاندارد آن ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.مسئول مرکز پایش اداره‌کل محیط زیست استان لرستان اظهار داشت: زمان خروج این گرد و غبار و آلودگی که از غرب کشور وارد لرستان شده هنوز مشخص نیست.برنا با اشاره به اینکه از ابتدای سال ‌جاری تاکنون هوای لرستان ۱۷ روز آلوده بوده، گفت: احتمال افزایش میزان غلظت آلودگی هوای لرستان طی ساعات آینده نیز وجود دارد.مسئول مرکز پایش اداره‌کل محیط زیست استان لرستان گفت: از مجموع روزهای سال گذشته، استان لرستان ۸۰ روز هوای آلوده داشته است.
استقرار پلیس درپارکها برای برخورد با نحوه پوشش زنان
ادامه ی سیاست 33 ساله شعار رو سری یا توسری  نه یک ترفند زن ستیزانه  که ادامه ی استراتژی سرکوب و خفقان وبهانه ی لازم برای ادامه دادنش می باشد که زیر چتر مبارزه با بی حجابی دنبال می شود اکنون بر ای کنترل فضای ا نفجاری جامعه  طرح سرکوب زنان ودختران از خیابان ها و پاساژ ها و کنترل خود رو ها وچک نمودن گواهینامه رانندگی و حجاب  رانندگان زن و دختر به پارک ها سرایت کرده است .
برخورد نیروی انتظامی تهران  به نحوه پوشش خانم ها در طرح موسوم به طرح تشديد برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی تهران نیز آغاز شده است.به گزارش ندای سبز آزادی، در اين طرح مامورین نیروی انتظامی در پارکها و اماکن تفریحی مستقر شده و اقدام به دادن تذکر و همچنین بازداشت زنان و دختران کرده اند.اجراي اين طرح كه پيش از اين توسط پلیس پارک دنبال می‌شد از بعدازظهر پنجشنبه شدت گرفته است و ماموران پلیس انتظامی تهران با استقرار در اطراف اکثر پارک‌های بزرگ و پرمراجعه مانند بوستان ملت، پارک طالقانی، پارک آب و آتش و ... با افراد برخورد کردند.نیروی انتظامی  اعلام کرده است که اجرای این طرح علاوه بر روزهای عادی از این پس در روزهای تعطیلی شدت خواهد یافت.نیروی انتظامی تهران  از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های موسوم به تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین و مراکز خرید، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر بر اساس اعلام فرماندهی انتظلمی تهران بزرگ طي روزهاي آتي نیز مراحل ديگري از طرح تشديد برخورد با بدحجابي در تهران به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي لباس تنگ و چسبان، روسري كه از دو سوي آن موي سر مشخص باشد، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ را از مصاديق بدپوششي ذکر کرده بود.
انتشار گزارش حقوق بشر وزارت امور خارجه آمریکا : سرکوب در ایران شتاب بیشتری گرفته است.
مگر کوسه و ریش پهن می شود . یعنی هم گزارش علیه ی نقض حقوق بشر از سوی وزارت امور خارجه  انتشار داده شود و  تأکید برشتاب بیشتر سرکوب در ایران شود .ولی از طرف دیگر  نام سازمان قربانی رژیم بانکدار تروریست در جهان که رکوردار محکومیت نقض مستمر جهانی حقوق بشر می  باشد برای دلجویی حاکمان جنایتکاار ایران همچنان نام شان بر توی لیست سیه تروریستی نگداشته شود؟
صدای آمریکا : وزارت امور خارجه امریکا می گوید نقض حقوق بشر در ایران ادامه دارد و مردم همچنان از برخورداری از حقوق انسانی اساسی محروم هستند.بخشی از گزارش سالانه وزارت امور خارجه درباره وضعیت رعایت حقوق بشر در کشورهای گوناگون درسال ۲۰۱۱ به ایران اختصاص دارد که در آن از جمله گفته می شود «در نخستین چند ماه اول سال تظاهرات گروههای اوپوزیسیون، دانشجویان دانشگاه، و دیگران که تا حدودی از رویدادهای بهار عربی الهام می گرفت، افزایش یافت. در ماه فوریه، صدها معترض برای نشان دادن همبستگی با معترضین در مصر و تونس گردهمایی هایی در سراسر کشور برپا کردند. دولت با خشونت به معترضین و منتقدین پاسخ داد، آنها را به دلیل ابراز نارضایی دستگیر کرد، شکنجه داد و مجازات کرد.» همچنین بر سرکوب رسانه ها و نهادهای هنری افزود و دهها روزنامه نگار، وبلاگ نویس، شاعر، بازیگر، فیلمساز و هنرمند را دستگیر کرد.وزارت امور خارجه امریکا در گزارش خود یادآور می شود سرکوب و کوشش برای خاموش ساختن صداهای مخالف در پایان سال شتاب گرفت . در گزارش آمده است: «نمایان ترین مشکلات حقوق بشر در ایران وضع محدودیتهای شدید بر حقوق شهروندان برای تغییر صلحجویانه دولت از راه برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه، آزادیهای مدنی و نادیده گرفتن حرمت زندگی از طریق استفاده از بازداشتهای خود سرانه، شکنجه و اعدام بدون رعایت تشریفات قانونی بود.» گزارش می گوید «دولت آزادی بیان و مطبوعات (از جمله از طریق اینترنت)، تجمع ، تشکیل انجمن، و آمد و شد را به شدت محدود کرد. به قتلهای فراقانونی ادامه داد و افراد را به جرم ارتکاب جرائم جزیی، پس از محاکمات ناعادلانه، گاهی علنی یا گروهی، اعدام کرد. نیروهای امنیتی مرتکب عملیات سرکوب و خشونت را با انگیزه سیاسی، از جمله شکنجه، ضرب و شتم و تجاوز جنسی شدند. دولت مجازاتهای سخت مانند بریدن دست و پا و شلاق را به اجرا گذاشت. نیروهای امنیتی افراد را خودسرانه دستگیر و بازداشت می کردند، و آنها را در سلولهای انفرادی نگاه می داشتند.»وزارت امور خارجه امریکا در گزارش خود درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، به موارد دیگری از نقض حقوق بشر مانند خشونت نیروهای بسیج اشاره می کند، ناهنجاری وضع زندانها و مرگ چندین زندانی را یاد آور می شود و می گوید «مقامات به بازداشت زندانیان سیاسی متعدد و سرکوب فعالان حقوق زنان، اقلیتهای قومی، دانشجویی، اقلیتهای مذهبی و محیط زیست ادامه دادند. صدها دانشجو که رژیم نظریات و نگرشهای آنها غیر قابل قبول می دانست از ورود به دانشگاهها محروم یا اخراج شدند؛ استادان بر زمینه های مشابه در معرض اخراج قرار گرفتند.»گزارش وزارت امور خارجه امریکا ادامه فساد رسمی و نبود شفافیت در دولت را یاد آور می شود و می گوید «خشونت و تبعیض قانونی و اجتماعی علیه زنان، کودکان، اقلیتهای قومی و مذهبی و دگر باشان جنسی گسترده بود. دولت حقوق کارگران را به شدت محدود کرد و دهها نفر از رهبران اتحادیه های کارگری، در حالی که بر شمار اعتراضها افزوده می شد، دستگیر شدند.»
نجات کشتی آمریکایی توسط ناو ایرانی
اینگونه اقدامات نمایس تبلیغاتی موش وگربه بازی دو طرفه . نوعی یا نان بهم قرض دادن است که  مرتبط به سیاست های زد وبند پشت پرده  است که ار تباط به مذاکرات هسته ای  دارد.  در صورتی که از سوی دیگر آشکارا زدن زیرآب ادعای پوشالی مبارزه با آمریکا می باشد .
بلومبرگ نوشت: ناو نیروی دریایی ایران، یک کشتی باری آمریکایی را از دست دزدان دریایی نجات داد.به گزارش مهر، کوین اسپیرز، مدیر ارشد بازاریابی کمپانی مائرسک تگزاسگفت: ایرانیان اولین کسانی بود که به درخواست کمک ما پاسخ دادند.به گفته ی این مقام ارشد کمپانی مائرسک تگزاس، پس از حمله ی 20 قایق دزدان دریایی به این کشتی باری آمریکایی، نیروهای مسلح ناو ایران به سمت دزدان دریایی تیر اندازی کردند.این درگیری دریایی در شمال شرقی فجیره(بزرگترین بندر خاورمیانه برای سوخت گیری نفت کش ها) اتفاق افتاد.اسپیرز گفت: ناو ایران از طریق بی سیم، خدمه ی کشتی را راهنمایی کرد.وی از بیان جزئیات بیشتر در این خصصوص خودداری کرد.
یک فرمانده سپاه : خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم . توهین به امام هادی از دوران اصلاحات سرچشمه میگیرد
مشخص است سید خندانی که با خنجر بر پشت یاران خود زدن دزدانه رأی داد و زانو زدنش عریان شد . بنابراین از سوی پاسداران کودتاگر  تا جایی که تبدیل به یک مهره تمام عیار سوخته وبی مصرف و اعتبار شده نشود ول کن وی نیستند. برای همین وی تهدید شده است تا که هوار بزند غلط کردم یا اعتراف به چیز اضافی خوردن کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه ولی امر ، ‌شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و درگذشت امام هادی النقی  گفت : امروز دشمنان با ماهواره، اینترنت و تلفن همراه به عمق‌ خانه‌ها نفوذ کرده‌ و با اندیشه و اعتقادات مردم مبارزه می‌کنند که این نشان‌دهنده این مسئله است که راه سختی را در پیش داریم و برای موفقیت در این مسیر باید انسان‌هایی مقاوم، مقتدر و با ایمان باشیم و راه‌های نفوذ شیطان بر دل‌ها را مسدود کنیم.جباری تصریح کرد: اگر ارزش‌های الهی از جامعه رخت بربندد، انقلاب نیز نابود می‌شود زیرا انقلاب ما انقلاب ارزش‌های الهی و قرآنی است.جباری با اشاره به صحبت‌های اخیر سیدمحمد خاتمی پیرامون بازگشتش به عرصه سیاست (خاتمی در مورد بازگشت به سیاست مطلبی نگفته است.)، یادآور شد: خاتمی که می‌خواهد پس از این همه خیانت به میان مردم بازگردد، باید جلوی مردم زانو زده و بگوید غلط کردم.وی افزود: خاتمی باید خجالت بکشد، توبه کند و به مردم بگوید غلط کردم.وی اذعان کرد: دعوای این افراد پیش از رهبری با امام و شهیدان است و توهین به امام هادی نیز از همین جریانات (اصلاخات) سرچشمه می‌گیرد.فرمانده سپاه ولی امر اذعان کرد: موسوی و همسرش در دوران اصلاحات، به استقبال شیرین عبادی بی‌حجاب و ضدانقلاب رفته و از او در دانشگاه الزهرا تجلیل کردند که این مسئله خودش نشان‌دهنده انحراف موسوی و همراهی او با ضدانقلاب است.فرمانده سپاه ولی امر با اشاره به جریان انحرافی و خطرات آن برای انقلاب عنوان کرد: سروش در دهه 70 اعلام کرد که ولایت ائمه را قبول ندارد و به همین علت نیز ولایت فقیه را به رسمیت نمی‌شناسد و امروز نیز جریان انحرافی ادعا می‌کند که وقتی با امام زمان در ارتباط است نیازی به ولی فقیه ندارد و این دو به یک اندازه خطرناک و باطل هستند و باید در مقابل آنها ایستاد.