جرس: شما اصلاح طلبان در ادعاي تقلب راستگو بوديد يا دروغگو؟! (خبر ويژه)
فقط باید از جنس پاسدار شکنجه گر شریعتمداری پرونده ساز بر می آید که دست به سیاه نمایی و ماست ذغال کردن یا بالعکس بزند .چون مرید و نماینده ی ویژه ی مرشدش رهبر در دروغ نامه ی کیهان می باشد .اگر نه وقتی علی مطهری فاش کرده واز تقلب و مداخله گری پاسداران در خیمه شب بازی  فرمایشی دوره ی نهم یاد کرده  است . دیگر کیست  که نداند در کودتای تقلباتی 22 خرداد 92 چه گذشت که اکنون سربازجو پاسدار سربازجو شریعتمداری تلاش می کند با هتاکی ولمپن بازی کردن تا حقیقت را کتمان و ادعای وارونه کند.
«شما اصلاح طلبان در ادعاي تقلب در انتخابات سال 1388 راستگو بوديد يا دروغگو»؟! اين پرسشي است كه سايت جرس با اشاره به تلاش مدعيان اصلاحات براي فعال شدن در انتخابات رياست جمهوري آينده، از آنان پرسيده است.جرس مي نويسد: «در صورتي كه اصلاح طلبان فارغ از وجود و يا عدم وجود دليل ادعا كنند كه به راستي ادعاي تقلب را مطرح نموده و هنوز هم به اين اعتقاد خود قرار دارند آنگاه اين سؤال پيش مي آيد كه آيا نسبت به سال 1388 چيزي عوض شده؟ آيا وزارت كشوري كه اجراي انتخابات برعهده اوست تغيير ماهيت داده؟ آيا شوراي نگهبان كه ناظر انتخابات بود تغيير ماهيت داده؟ آيا قانون انتخابات عوض شده؟ آيا رهبري نظام سياسي راجع به فصل الخطاب بودن اين سه ركن تغيير موضوع داده است؟با اندك آگاهي سياسي همگان مي دانند كه در اين اركان تغييري رخ نداده است پس ذهن پرسشگر دوباره اين سؤال را مطرح مي كند كه وقتي شرايط همان شرايط گذشته است به چه دليل بحث انتخابات را شروع كرده و حتي در اين موضوع از اصولگراياني كه با اين موضوعات مشكلي ندارند چندين ماه به پيش افتاده ايد»؟!و ادامه مي دهد؛ «اما، اگر پاسخ شما اين باشد كه در ادعاي تقلب دروغگو بوده ايم، اين پاسخ همان پاسخ مورد نظر اصولگرايان است كه مي گويند اصلاح طلبان براي ورود به انتخابات بايد با گفتن اين جمله و عذرخواهي از مردم و نظام گذشته خود را تطهير كنند. به دلايل مختلف واضح و مبرهن است كه چنين پاسخي تنها يك آرزوي كودكانه است كه عده اي در سر مي پرورانند چرا كه در اين حالت اصلاح طلبان بايد عدم صداقت خود را فرياد زده و خود تشت رسوايي خود را از بامي به بلنداي آسمان بر زميني سر بكوبند و اين يعني خودكشي سياسي. اصلاح طلبان با دادن اين پاسخ هم طرفداران خود را از دست مي دهند و هم اتفاقاً به حاكميت جمهوري اسلامي مشروعيت كامل براي جلوگيري از ورود آنها به انتخابات و حتي محاكمه براي اعترافي بس خسران بار مي دهند و در صورتي هم كه عدم ورود و يا محاكمه اتفاق نيفتد اصولگرايان به راحتي اين عدم صداقت را استراتژي پيروزي خود براي چندين سال آينده قرار خواهند داد. بنابراين همانطور كه ديده مي شود پاسخ دوم اگر آنها را رسماً و مشروعاً (حتي از ديد طرفداران خود) دچار محاكمه نكند مقدمه حذف منطقي و دايمي آنها را از صحنه سياسي رقم خواهد زدنويسنده مقاله ياد شده در جرس در ادامه يادداشت مفصل خود نتيجه مي گيرد كه سران جبهه اصلاحات قبل از آن كه صاحب فكر و انديشه و يك مشي تعريف شده سياسي باشند، دروغگوياني هستند كه هيچگاه و در هيچ حالت از منافع مادي خود دست برنمي دارند.گفتني است در جاي جاي اين نوشته مفصل، نشانه هاي عصبانيت جرس از مواضع اخير برخي مدعيان اصلاحات و مخصوصاً شركت خاتمي در انتخابات مجلس نهم به چشم مي خورد و نويسنده پنهان نمي كند كه با فريبكاري سران فتنه، وارد يك ميدان سراسر مجازي و دروغ شده و در حالي كه در پي اين فريب خوردگي، به زندگي تحقيرآميز پناهندگي روي آورده است، سران داخلي فتنه با خيال راحت به زندگي بي دغدغه خود ادامه مي دهند!
مشخص است که فشار وتهدید وتوهین کردن واتهام زدن به علی مطهری  باید بطور گاز انبری افزایش یابد .چون وارد حریم پاسداران شده  ودست به افشاگری علیه اش زده است که بقول خمینی شیاد اگر این ارگان فاشیستی کودتایی نبود رژیم هم نبود . بنابراین  شعار مرگ به ولی فقیه دادن تحمل می شود ولی انتقاد از ارگان فاشیستی پاسداران دادن هر گز تحمل نمی شود .چون بقای این رژیم فاشیستی  کودتایی پاسداران بستگی دارد .
علي مطهري در مصاحبه با تابناك، بخش هايي از آخرين نطق خود در مجلس هشتم را كه در آن به سپاه و رئيس جمهور اهانت شده بود، تصحيح كرد. مطهري درباره نطق مورد اشاره كه با اعتراض گسترده اي روبرو شده بود، مي گويد «هيچ هدف خاصي نداشتم و به يك معني يك نطق اتفاقي بود، چون يكي از نمايندگان نمي خواست از نطق هفت دقيقه اي خود استفاده كند و روز قبل از نطق به من پيشنهاد كرد و من با ترديد پذيرفتم. چند مطلب در ذهن داشتم، از جمله گلايه هاي عده قابل توجهي از كانديداهاي مجلس نهم از رفتار برخي اعضاي سپاه در مناطق خودشان، وضعيت فراكسيون اصولگرايان در مجلس نهم و مسئله عفاف و حجاب. مطلبي كه نوشتم به نظرم خيلي عادي و طبيعي مي آمد ولي برخي رسانه ها با عدم درج مطلب من يا با تحريف آن، صرفا به حمله به من پرداختند، مثلا تيتر زدند كه «فحاشي ها و هتاكي هاي علي مطهري» بدون آنكه عين سخن من را بياورندوي در پاسخ به اين پرسش كه معترضان مي گويند شما كل سپاه را مورد انتقاد قرار داده ايد، مي گويد «بله، اين ايراد آنها وارد است چون ظاهر كلام من همين را حكايت مي كند ولي مقصود من كل سپاه نبود و اين را بي نياز از توضيح مي دانستم». مطهري با اشاره به جايگاه و خدمات سپاه پاسداران و بيان اين كه «اگر مي خواهيم انتقادي از سپاه كنيم، بايد محاسن و خدمات و فداكاري ها و جايگاه والاي آن را يادآوري كنيم» مي گويد «حتي در متن اوليه- نطق- از نماينده ولي فقيه در سپاه و از فرمانده كل سپاه خواسته بودم كه در آينده از اين رفتار برخي اعضاي سپاه جلوگيري كند» و مي افزايد «ولي به خاطر كمبود وقت آن قسمت را خط زدم»!علي مطهري مي افزايد «آنهايي كه متن اصلي نطق من را شنيده يا ديده اند كمتر دلگير شده اند. آنها كه دلگير شدند كساني هستند كه خبر را از برخي رسانه هاي مخالف من مثل روزنامه هاي ايران و كيهان و جوان و يا سايت هايي مثل رجانيوز دريافت كرده اند كه معمولا عين سخنان من را نمي آورند»!اين ادعاي آقاي علي مطهري در حالي است كه مطبوعات مطابق معمول متن كامل سخنان مسئولان را منتشر نمي كنند و خلاصه اي از آن را انعكاس مي دهند كه كيهان اين قاعده را درباره اظهارات مطهري نيز بدون كمترين تغييري در اظهارات وي انجام داده است ضمن آن كه برخي از اهانت ها را نيز حذف كرده است بنابراين اگر اعتراض آقاي علي مطهري به اين است كه چرا كيهان متن كامل اظهارات وي را منتشر نكرده است كه بايد گفت اين روال درباره مسئولان بلندپايه نيز انجام مي گيرد چه رسد به آقاي مطهري. و چنانچه به تغيير سخنان خود در كيهان اعتراض دارد كه كيهان چنين تغييري نداده است.مطهري در بخش ديگري از مصاحبه خود درباره اهانت به رئيس جمهور مي گويد «من به طنز گفتم آقايان مشايي و احمدي نژاد كه به نظارت بر امر پوشش اهميت نمي دهند و نسبت به روش اسلام اهتمام ندارند، پس براي آن كه عقده هاي رواني در جوانان پديد نيايد در گام دوم كار خود به فكر تاسيس كاباره و كلوپ هاي شبانه باشند»! و توضيح نمي دهد كه با كدام معيار و ميزان- به قول خودش شرعي و اسلامي- رئيس جمهور منتخب مردم را با كاباره دارها و صاحبان كلوپ هاي شبانه مقايسه مي كند؟! و دهها و صدها خدمت دولت و رئيس جمهور به مردم را كه بعضا بي نظير بوده است ناديده مي گيرد؟! ترديدي نيست كه عملكرد آقاي احمدي نژاد خالي از اشكال و انتقاد نيست ولي سوار شدن بر موج انتقادهاي دلسوزانه و خروج از بستر ادب و اخلاق حساب ديگري دارد
مگر از سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر وپرونده ساز هتاک دارای 33 سال سابقه ی وارونه گویی و اتهام زدن می شود توقعی غیر از شیوه ی بازجویی و انگ زدن و کیفرخواست باشد؟
جمعي از ضد انقلابيون پير و پاتال با صدور اطلاعيه اي سراسر تناقض و تحت عنوان «نوانديشان ديني»! به حمايت از خواننده هتاك به ساحت معصومين عليهم السلام پرداختند.عبدالعلي بازرگان، محسن كديور، صديقه وسمقي و حسن يوسفي اشكوري كه در فتنه 88 تمام هم و غم خود را براي به نتيجه رسيدن فتنه به خرج دادند، اين بار با صدور نامه اي ضمن ادعاي محكوميت توهين به باورهاي ديني مسلمانان و شيعيان، صراحتاً از خواننده هتاك حمايت كرده و مدعي شدند مراجع محترم به جاي محكوميت فرد هتاك به ائمه بايد جمهوري اسلامي را محكوم كنند! در ادامه هم توصيه كرده اند كه مجازاتي هم اگر در كار است، بايد مطابق موازين بين المللي باشد.منظور از موازين بين المللي از منظر اين افراد كاملاً مشخص و مصداق بارز آن سلمان رشدي مرتد است كه به رغم همه اهانت هايي كه به اسلام وارد كرد، نه تنها مورد كوچك ترين پيگرد قانوني قرار نگرفت بلكه سالانه مبلغ هنگفتي از پول ماليات دهندگان انگليسي نيز صرف عياشي و محافظت از جان وي مي شود. در مورد اخير نيز دولت آلمان بي شرمانه اين خواننده هتاك و مرتد را مورد حمايت كامل خود قرار داده است.البته حمايت اين جماعت از خواننده هتاك به هيچ عنوان جاي تعجب ندارد، چرا كه در محرم سال 88 نيز از بهائيان و فتنه گران هتاك به حريم عاشورا و امام حسين(ع) تمام قد حمايت كردند
33 سال است که پیروان خمینی شیاد  از موضع اگر همه بگویند خمینی شیاد بگوید آری باید همین را قبول کنند .با همین شیوه با منتقدان وناراضیان و مخالفان بر خورد می شود . یعنی موجی از اتهامات همراه با توهین و تهدیدهای  کلیشه ای  وتکراری بسویش پرتاب می شود .
«احمد قابل مجتهدي بدون لباس روحانيت است. بيشتر ما، او را به عنوان كسي كه عليه برخي از مباني رژيم جمهوري اسلامي موضع گرفته است مي شناسيم اما، مهمتر از آن، رساله ناتمام ايشان درباره پوشش و حجاب بانوان است» محسن كديور با مقدمه فوق به تجليل از احمد قابل پرداخته و مي نويسد «او عبا و عمامه را چند سالي پس از انقلاب اسلامي به كناري نهاد. در عين اينكه طلبگي حوزه علميه را رها نكرد. حكم اجتهاد را از مراد و مرشد خود مرحوم آيت الله العظمي(!) منتظري دارد.قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهري... او از استادش فقيه عاليقدر علاوه بر فقاهت و ديانت، صفا و پاكبازي و اخلاق آموخته است و...» محسن كديور، سرانجام بعد از اينهمه تقدير و تجليل از احمد قابل توضيح مي دهد كه وي در رساله جديد و ناتمام خود حجاب بانوان را واجب ندانسته است!!محسن كديور از ضدانقلابيون فراري است كه تاكنون چندبار سفر به تل آويو داشته است و در ميان گروههاي اپوزيسيون خارج كشور به «مباشر منوشه امير» شهرت دارد. كديور در يادداشت مورد اشاره از بيماري پيش رفته احمد قابل خبر مي دهد و اينكه نامبرده اجازه چاپ و هرگونه دخل و تصرف در به اصطلاح «رساله فقهي» خود تحت عنوان «مباني شريعت» را به كديور واگذار كرده است.گفتني است اظهارات محسن كديور كه آشكارا با اسرائيل در ارتباط و تحت مديريت مستقيم منوشه امير قرار دارد نمي تواند در مورد احمد قابل، به آساني قابل پذيرش باشد، بنابراين در صورت دروغ بودن اظهارات وي وظيفه خانواده احمد قابل است كه از سوءاستفاده اين جرثومه اسرائيلي جلوگيري كند و در صورت صحت، لازم است به احمد قابل كه به گفته كديور در بستر بيماري است هشدار دهند كه توبه كند.