گزیده خبرهای 2 خرداد 91
عسگراولادي خبر داد .احتمال حضور يكي از اعضاي حزب مؤتلفه در انتخابات رياست جمهوري
اصطلاح از در بیرون کردن از پنجره وارد شدن یعنی همین . برای اینکه  باند مافیایی غارتگر مؤتلفه   در بازار مکاره ی د وره ی نهم به بازی گرفته نشده وسهمی به اینان داده نشد . اکنون تلاش می کنند از پنجره وارد شوند . یعنی با احتمال دادن زد وبند با رفسنجانی  چشم به پست ریاست جمهوری دوخته اند .
يك عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامي گفت: ممكن است يكي از اعضاي برجسته حزب به عنوان رئيس جمهور به ميدان بيايد و يا از يكي از نامزدهاي مطرح در اين عرصه حمايت كنيم.حبيب الله عسگراولادي در گفت وگو با ايسنا با بيان اين كه احزاب معمولاً با برگزاري مجمع عمومي به منظور انتخاب اعضاي شوراي مركزي و مسئولين جديد رده هاي حزب در پي نو شدن و بازخواني عملكرد خود هستند، گفت: افق حركت ما در حزب مؤتلفه بسيار روشن است.اين عضو ارشد مؤتلفه افزود: حزب طي پنج دهه حيات گذشته خود هميشه در مسير تحول و پيشرفت بوده است، سرنوشت حزب توسط اعضاي آن رقم مي خورد، تمام تصميمات در حزب با راي گيري اعضاء در يك محيط صميمي و مردم سالارانه صورت مي گيرد. ممكن است در مجمع عمومي آينده همين روند كنوني با همين كادر رهبري مورد تاييد قرار گيرد و ممكن است تغيير پيدا كند، همه چيز بستگي به راي و اراده اعضاء دارد.وي هم چنين در خصوص نگاه حزب مؤتلفه به انتخابات رياست جمهوري آينده نيز اظهار داشت: اعتنا به مسئله انتخابات در كشور مورد توجه هر حزبي است طبيعي است ما در انتخابات شوراها و انتخابات رياست جمهوري كه سال آينده برگزار مي شود، گوشه چشمي داشته باشيم و ممكن است يكي از اعضاي برجسته حزب به عنوان رئيس جمهور به ميدان بيايد و يا ممكن است، از يكي از نامزدهاي مطرح با ورود به ائتلاف هاي پيش رو حمايت كنيم و در هر حال اين موضوع بستگي به راي و اراده اعضاي حزب دارد.عسگراولادي در ادامه درباره ميزان تأثيرگذاري حزب متبوعش نيز گفت: به لطف خدا حزب مؤتلفه طي پنج دهه حيات خود همواره در فضاي سياسي كشور تأثيرگذار بوده است و اين موضوع را تاريخ سياسي معاصر ثبت كرده است و گريزي از آن هم نيست.اين عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي افزود: ما يك جريان پرنشاط سياسي هستيم و افتخار مي كنيم در خدمت ولايت فقيه و مردم انجام وظيفه كنيم و اقبال يا ادبار برخي جريانات سياسي تأثيري در تداوم خدمت ما به اسلام، نظام و مردم ندارد.
شناسايي 200 نوع اختلال رواني در كشور
در کنار سایر رورد شکنی های جهانی نقض حقوق بشر  واعدام ومرگ و میر جاده ها ومصرف مواد مخدر و فرار مغز ها وتورم وبیکاری وفقر وکودکان کا خیابانی وکارتن خوابان اکنون رکورد جدید 200 نوع اختلال روانی در کشور شناسایی شده است و به عملکرد ننگین گذشته حاکمان ایران افزوده شده است .
مدير طرح و برنامه شوراي عالي انقلاب فرهنگي كشور از شناسايي 200 نوع اختلال رواني در بين آحاد جامعه خبر داد. به گزارش مهر، علي شمسايي در جشنواره تخصصي مشاوران با تأكيد بر ضرورت تغيير رويكردها در حوزه تأمين سلامت اجتماعي و تربيت افراد اظهار داشت: در حوزه مشاوره و فعاليت‌هاي پرورشي و فرهنگي،همواره دنبال آسيب شناسي بوده و به كساني كه فارغ از اين آسيب‌ها هستند كمتر پرداخته ايم. وي افزود: بايد به كساني توجه كنيم كه مشكل ندارند اما ممكن است بر اثر بي‌توجهي دچار مشكلاتي شوند به خصوص كه اينها شامل 80 درصد افراد جامعه هستند. شمسايي با تاكيد بر اينكه بايد فرآيند توليد را رصد كرده و انسان‌هاي متعالي پرورش دهيم، اظهار داشت: آموزش و پرورش به مثابه كارخانه بوده كه نيروي انساني توليد مي‌كند و مشاوران بايد فرآيند اين توليد را بررسي و رصد كنند تا محصولات ارزشمندي تحويل جامعه شود. مدير طرح و برنامه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، يكي از لوازم پرورش انسان‌هاي متعالي را برخورداري از سلامت اجتماعي دانست و افزود: سلامت اجتماعي در اسناد بالادستي يكي از بهترين انگيزه‌هاي تعليم و تربيت معرفي شده است. وي با بيان اينكه از بين 200 نوع اختلال رواني شناسايي شده، دنياي آينده با دو اختلال اضطراب و افسردگي دست به گريبان خواهد بود، نقش مشاوران در كمك به افراد براي عبور از اين بحران‌ها را انكار ناپذير خواند
درخواست پناهندگي فرمانده منافقين
دستگاه دروغ پرداز وزارت بد نام اطلاعات وزائده های نفوذی اش در عراق که  بطور موازی مشغول خبر سازی جعلی ساختن علیه ی مجاهدین اشرف و لیبرتی هستند تا اینگونه کابوس وحشت از مجاهدین به نمایش گذاشته شود . 
فرماندار منطقه "الخالص" در استان ديالي با اشاره به درخواست يك گروه 160 نفره از منافقين براي پناهندگي سياسي به عراق از همراهي برخي از سياستمداران عراقي با اين گروهك تروريستي پرده برداشته است. مهر به نقل از پايگاه الاستقامه نوشت: "عدي الخدران" فرماندار منطقه الخالص در استان ديالي(دياله) گفت: "عبدالحميد افران" كه فرمانده يك گروه 160 نفره در اردوگاه اشرف است، درخواست پناهندگي سياسي به مقامات عراقي داده است. وي افزود: افران به سبب اختلافاتي كه با "محمد طبري" فرمانده اردوگاه اشرف دارد، درخواست پناهندگي سياسي به مقامات عراقي داده استالخدران بيان كرد: نشستي با حضور هيئت سازمان ملل، رئيس پلس ديالي و نيروهاي امنيتي در اين استان براي اتخاذ تدابير امنيتي لازم براي انتقال ششمين گروه از منافقين به اردوگاه ليبرتي برگزار شده است، اما برخي شخصيتهاي برجسته دولتي مانع اين انتقال هستند. وي همچنين در گفتگويي با روزنامه عراقي الصباح با اشاره به پناهنده شدن يكي از اعضاي منافقين به نيروهاي عراقي علت آن را را فشار رواني رهبران گروهك عليه اعضاي اين گروهك دانست. الخدران بيان كرد: برخي از سياستمداران عراقي كه اخيرا به بهانه‌هاي مختلف از استان ديالي ديدار كرده‌اند به اعضاي گروهك منافقين براي بازگشت اوضاع به شكل سابق اطمينان داده‌اند. وي افزود: براساس اطلاعاتي كه ما در اختيار داريم برخي از اين سياستمداران از منافقين خواسته‌اند كه با مانع تراشي اجازه تخليه كامل اردوگاه اشرف را ندهند كه مانع تراشي در انتقال ششمين گروه منافقين از جمله اين تلاشهاست
3 وزير مسلمان به كابينه فرانسوا اولاند راه يافتند
در کشور فاشیستی مذهبی کودتایی که فقط یک وزیر دکوری زنوجود دارد ودر کابینه هیچ عضوی از اقلیت اهل تسنن وجود ندارد که بیش از 20% جمعیت کشور را تشکیل می دهند .مشخص نیست که چرا گزارشگر این روزی نامه گزارش خبری 3 وزیر مسلمان در کابینه ی دولت لاییک وچپ فرانسه را بازتاب داده است؟
در كابينه جديد فرانسه كه متشكل از 34 وزير است، 3 وزير مسلمان حضور دارند. به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه خبري المختصر ؛ نجاه قاسم بلقاسم، مغربي تبار، وزارت حقوق زنان را در كابينه جديد كه به رياست ژان مارك ارو تشكيل شد به دست گرفته است. بلقاسم مشاور فرانسوا اولاند در تبليغات انتخاباتي بوده است و در حال حاضر علاوه بر وزارت حقوق زنان، سخنگوي رسمي كابينه فرانسه را نيز بر عهده دارد. براساس اين گزارش، يمينه بينگوي، با تابعيت الجزايري وزير امور فرانسويان مقيم خارج از كشور را در فرانسه به دست گرفت و قادر عريف الجزايري تبار نيز سومين عضو مسلمان كابينه ژان مارك ارو است.
وارد شدن مستقیم مقامات جمهوری اسلامی به فتوای قتل شاهین نجفی.رییس دیوان عدالت‌اداری: اميدوارم اين عناصر به دست شيرمردان حريم ولايت بسزاي عمل‌شان برسند
اعتراف آشکار به ترور و آدم کشی وتبلیغ بر آن کردن  تا ثابت شود ادعای  آزاد وامن ترین کشور جهان داشتن یعنی چه؟
ایسنا : رییس دیوان عدالت اداری اهانت و توهین بهامام هادی(امام یازدهم شیعیان)،   را محکوم و اظهار امیدواری کرد كه این عناصر "خبیث" هرچه زودتر به دست شیرمردانی که همیشه در دفاع از حریم امامت و ولایت سینه‌های خود را سپر می‌کنند، به سزای عمل خود برسند.به گزارش ایسنا ،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، در جلسه اول خرداد هیات عمومی گفت: متاسفانه برخی حلقوم ‌های شیطانی، افکار منحوس و دست‌پروردگان استعمار به حریم امام "بزرگوار" شیعه   جسارت‌های بسیار زننده‌ای داشتند که در برخی سایت‌ها و توسط عوامل سرسپرده صهیونیست گسترش یافت به نحوی که فریاد مراجع عظام و بزرگان دین را نیز دربرداشترییس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: ما نیز در آستانه شهادت این امام "بزرگوار" ضمن عرض ارادت و تسلیت به محضر ولی عصر  این جسارت و اهانت را محکوم کرده و از خداوند می‌خواهیم این عناصر خبیث هر چه زودتر به سزای عمل خود برسد.
سمعک‌های تقلبی ساخت چین برای بیمارانی که مشکل شنوایی دارند بروز مشکل کرده است
درر استای ادامه ی سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و برای حمایت از اهداف پروژه ی هسته ای باج های کلان به چین دادن  اکنون سئوال است  که مگر دیگر  کا لا یا چیز دیگری  باقی مانده است که از چین وارد نشود؟
ایلنا: مدیر گروه شنوایی‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از واردات سمعک‌های تقلبی ساخت چین به کشورخبرداد."سعید فراهانی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا مهم‌ترین مشکل بیماران مبتلا به افت شنوایی را جوابگو نبودن امکانات دارویی و جراحی برای بازگرداندن شنوایی آنان دانست و گفت: برای توانبخشی بیماران کم شنوا دولت باید در سال "تولید ملی، حمايت از كار و سرمايه ايراني" عزم خود را برای تولید وسایل کمک شنوایی در كشور مصمم‌تر کند.وی با بیان اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار سمعک به کشور وارد می‌شود، افزود: سرعت پیشرفت تکنولوژی ساخت سمعک بیش از موبایل است ازاین رو اگر ایران بخواهد در زمینه تولید سمعک سرمایه گذاری کند باید از این تکنولوژی پیروی کند.فراهانی ورود سمعک به کشور را از کشورهای آمریکا، دانمارک، کانادا و آلمان عنوان کرد و افزود: البته چين سمعک‌های برند معروف را به صورت تقلبی تولید و از طریق مجاری قانونی یا قاچاق به کشور وارد می‌کند و بیماران نیز از آن‌ها استفاده می‌کند.وی با تاکید براینکه سمعک‌های تقلبی و بی‌کیفیت چینی به بیماران لطمه می‌زند، افزود: باتری سمعک‌های تقلبی چینی یک یا دو روزه تمام می‌شود این در حالی است که باتری سمعک حداقل باید یک هفته برای یک بیمار ناشنوا کار کند با اين شرايط بیماران ناشنوا باید مدام به دنبال شارژ باتری سمعک خود باشند.به گفته اين متخصص شنوایی‌شناسی سمعک‌های تقلبی چینی برای بیمارانی که مشکل شنوایی دارند بروز مشکل کرده است.