سقوط داربست در مصلاي امام خميني(ره)
وقتی که داربست خمینی شیاد دچار ریزش می شود ، در اثر وزش توفان در راه چگونه عمود خیمه شکسته ی نظام دین فروش و وعوامفریب می تواند مقاومت و ایستادگی کند.
ريزش ناگهاني داربست هاي فلزي در مجموعه مصلاي تهران موجب مصدوميت 4 نفر از كارگران شد.به گزارش خبرگزاري فارس، اين حادثه روز يكشنبه رخ داد و بلافاصله نيروهاي آتش نشاني مستقر در مصلاي تهران به محل اعزام شدند.سعيد عليزاده فرمانده آتش نشانان حاضر در محل گفت: قبل از وقوع اين حادثه تعدادي از كارگران يك شركت پيمانكار سرگرم بازكردن داربست هاي نصب شده در داخل گنبد اصلي مصلا بودند كه ناگهان به دليل رعايت نكردن نكات ايمني بخشي از آن فرو ريخت.وي افزود: بررسي هاي اوليه نشان داد كه از زمان نصب اين داربست ها دو سال مي گذرد كه به دليل فرسوده شدن پيچ و مهره ها و بست ها، بخش عمده اي از داربست ها به هنگام برچيده شدن توسط كارگران از كنترل خارج شده و به پايين فرو ريخت.عليزاده ادامه داد: در جريان اين حادثه 4 نفر از كارگران در زير داربست ها مانده و به سختي مجروح شدند كه مصدومان با كمك ديگر كارگران از زير داربست ها بيرون كشيده شدند.اين فرمانده آتش نشاني ناوارد بودن كارگران و همچنين فرسودگي اتصالات را علت بروز اين حادثه دانست و افزود: آتش نشانان بعد از تحويل مجروحان به اورژانس براي اعزام به مركز درماني، ايمن كردن محل حادثه را انجام دادند و دوباره به محل استقرار خود در نمايشگاه بين المللي كتاب بازگشتند
وبگاه اخوان المسلمين هم فيلتر شد
سایت تبلیغاتی مشرق وابسته پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری  صدای اعتراضی از وبلاگ همتایانش در مصر اعتراض کرده که چرا فیلتر شده است؟
وبگاه اطلاع رساني جنبش اخوان المسلمين مصر، همزمان با اوج گيري تبليغات انتخاباتي نامزدهاي اين جنبش، در ايران فيلتر شده است! به گزارش مشرق، ايران، وبگاه اطلاع‌رساني جنبش اخوان‌المسلمين مصر را در آستانه برگزاري نخستين انتخابات اين كشور بعد از انقلاب را فيلتر كرد. هنوز هدف از اين اقدام از سوي هيچ يك از نهادهاي مسؤول اعلام نشده است. اخبار و اطلاعيه‌هاي اخوان المسلمين از طريق اين وبگاه به نشاني http://www.ikhwanonline.com منتشر مي‌شود كه اكنون در ايران از دسترس كاربران خارج شده است. نامزد اسلامگراي اخوان المسلمين در انتخابات رياست جمهوري مصر، "محمد مرسي" است كه از بخت بالايي براي انتخاب شدن برخوردار است. وي داراي ديدگاه‌هاي ضدصهيونيستي است اما گرايش زيادي به تفكرات سلفي دارد
دو فرمانده سپاه استان لرستان در سانحه رانندگی کشته شدند
بعید نیست که این مرگ هم صحنه سازی های پاک سازی مشابهی باشد که در یک سال گذشته 9 فرماندگان سابق پاسداران بطور مشکوکی مردند.
خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه سلسله و دلفان گفت: فرمانده سپاه ناحیه سلسله در یک حادثه رانندگی جان باخت.سروان یدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلسله گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور ارتباطی خرم‌آباد – سلسله منجر به مرگ دو نفر و مجروح شدن پنج نفر دیگر شد.وی افزود: این حادثه رانندگی بامداد امروز میان دو دستگاه وانت تویوتا و نیسان سایپا در گردنه ایوان‌دره در محور سلسله به خرم‌آباد روی داده است.فرمانده پلیس راه سلسله و دلفان با اشاره به اینکه در این حادثه دو سرنشین خودرو تویوتا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: جان باختگان این حادثه سرهنگ پاسدار نجف‌علی خیرالهی و سرهنگ پاسدار نصیرپور فرمانده حفاظت و اطلاعات سپاه ناحیه سلسله هستند.وی افزود: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی استان لرستان در دست بررسی است.
در نظام ولایی، می‌توان منافقانه زندگی کرد
اعتراف به فرق حکومت های دمکراتیک با نظام فاشیستی مذهبی استبدادی این است که در نظام دومی  که در ایران 33 سال است حاکم است می شود  منافقانه زندگی کرد و متظاهرانه رفتار  نمود حتی ر هبر مادام العمر کشور شد و هر کاری می خواد بکند .ولی  ساختار اجتماعی زیر کنترل ارگان های کودتایی وسرکوبگر هم آبرویش را نبرد .
به نوشته خبرنامه دانشجویان ایران، حجت الاسلام پناهیان نماینده رهبری و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، در مقایسه ی دو نظام ولایی و نظام دموکراتیک غربی با اشاره به تفاوت های بیشماری که میان این دو نظام وجود دارد اظهار داشت:” برخلاف نظام دموکراتیک، در نظام ولایی آزادی و استقلال انسان‌ها کاملاً حقیقی است و به این استقلال بسیار بها داده می‌شود به حدی که در اینجا یک انسان می‌تواند منافقانه زندگی کند و متظاهرانه رفتار کند و ساختار اجتماعی هم آبروی او را نبرد.”
«زنان در قد و قواره ریاست مجلس و مقام وزارت نیستند»
سیستم زن ستیزی آنگونه نهادینه شده است که حتی زنان دکوری 9 نفره مقابل 281 اعضای بازار مکاره هستند یک عضو با خود زنی اعتراف وتأکید کرده بشدت مخالف رئیس بازار مکاره شدن یک  زن می باشد.
به گزارش سایت خبری جبهه متحد اصولگرایان، دکتر زهره طبیب زاده، عضو این جبهه در واکنش به برخی پیشنهادات درباره ریاست زنان بر مجلس در یادداشتی نوشت: “بنده به شدت مخالف ریاست زنان بر مجلس نهم هستم، زیرا این حرف غیراصولی و غیرعملی است چرا که ما خانمی نداریم که در آن حد از توانایی باشد که با درایت و تجربه مجلس را مدیریت کند. این دیدگاه بنده است و شاید عده‌ای از این طرح هم حمایت و استقبال کنند اما باز هم عرض می‌کنم خانمی نداریم که در قد و قواره ریاست مجلس باشد. البته بنده با وزارت زنان هم مخالف بودم و این را یک کار غربی می‌دانم.”
«فیلتر شکن، به طور کلی حرام است»
با وجود رهبر قانون شکن ووزارت فرهنگ تفتیش عقاید وسانسور ارشاد و وزارت بد نام اطلاعات و سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران که وظیفه شان اجرای سانسور وممیز گری وقلم شکستن و زبان بریدن وخفه سازی صدای معترضان می باشد . ولی بازهم  نیاز به صدور فتوا برای فیلتر کردن وفیلتر شکنی می باشد.
 خبرگزاری مهر می گوید که معمولاً برخی از اصحاب رسانه و اهل فن ناگزیر به استفاده از سایتهای خبری هستند که بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران فیلتر شده‌اند در نتیجه اینکه استفاده از این سایتها توسط اهل فن به لحاظ شرعی چه حکمی دارد را خبرنگار مهر در استفتایی از دفتر رهبری جویا شده است:پرسش: برخی از سایتهای خبری فیلتر شده‌اند. این در حالی است که برخی افراد به سبب موقعیت شغلی، مثل خبرنگاران باید به این سایتها رجوع کنند و اخبار و اطلاعات کسب کنند. معمولاً این اخبار در سایتهای مجاز نیز وجود ندارد. حکم شرعی استفاده از سایتهای فیلتر شده برای کسانی که ضرورت شغلی آنها ایجاب می کند از این سایتها استفاده نمایند چیست؟پاسخ: به‌طور کلی، استفاده از فیلترشکن تابع قوانین و مقررات نظام جمهورى اسلامى مى‌باشد و تخلف از مقررات جایز نیست
سرگشتگی در حجاب
همان سر در گمی که درمورد سانسور وفیلتر مطبوعات وسایت های خبررسانی وجود دارد محور حجاب هم وجود دارد .زیرا که پس از 33 سال سیاست روسری یا تو سری هنوز مشخص نیست که حجاب سینما و صدا وسیما وما هواره ای کدامیک از این  حجاب ها درست می باشد.
 وبسایت حوزه نیوز، به نقل از حجت الاسلام محمد مطهری به انتقاد از برخوردهای متناقض در خصوص حجاب و مشکلات آن پرداخته و می نویسد:” در این حیطه حتی معیارهای دوگانه و متضاد در سینما و تلویزیون عرضه می‌شود و مخاطب عادی نمی‌فهمد که بالاخره حجاب آن چیزی است که در تلویزیون رعایت می‌شود یا آن چیزی است که سینما نوعا ارائه می‌دهد و یا هیچکدام. ما نسبت به حجاب رفتاری دوگانه داریم و مخاطب را سرگشته می‌کنیم و در عین حال تمایل داریم منشأ بدحجابی‌ها را یکسره به اینترنت و ماهواره نسبت دهیم. ما باید از خود بپرسیم با این دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغاتی تاکنون برای مخاطبان خاص چه کرده‌ایم؟ اگر نشان دادن بدحجاب مشکلی ندارد و اهداف سیاسی به ما اجازه داده است که هنگام انتخابات آنها را با هر سر و وضعی نشان دهیم؛ چرا در مورد میزگردهایی با حضور کارشناسان در باب مسأله حجاب از همین شیوه استفاده نمی کنیم؟