نامه‌هاو صداي اانتقادی شما

نامه‌هاو صداي اانتقادی شما در یک روزی نامه رژیم  وارونه و عوامفریب . 11 آذر - 92
نامه‌هاي شما
واكسن فلج اطفال
حدود يكماه است كه فرزند بنده به دنيا آمده است اما واكسن فلج اطفال او را تزريق نكردند! پيگيري‌ هم كه مي‌كنيم مي‌گويند اين واكسن اصلاً وجود ندارد. به انستيتو پاستور هم رفتيم آنجا هم اين واكسن را نداشتند.آيا مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي خبر دارند كه اين واكسن كمياب است؟ آنطور كه ما شنيديم ايران قبلاً از صادر كنندگان اين واكسن بود، ولي حالا به گفته مسئولان وزارت بهداشت مجبور به واردات آن شده‌ايم، چرا؟!خدمتي – تهران
همدردي با زلزله‌زدگان
بلاياي طبيعي ازجمله سيل و زلزله، خانه‌ها را ويران و عده‌اي را بي‌خانمان مي‌كند و جان تعدادي را مي‌گيرد. اين بار به دليل زمين لرزه‌اي كه در دشتستان بوشهر اتفاق افتاد متأسفانه هشت نفر كشته و 145 نفر زخمي شدند كه لازم است ضمن ابراز همدردي با بازماندگان حادثه، مسئولان جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران و نهادهاي مسئول، براي اسكان و ساماندهي زلزله‌زدگان تلاش كرده و مردم هم كمك‌هاي انساندوستانه خود را براي اهدا به آن‌ها، به حساب سازمان هلال‌احمر واريز كنند تا ياري‌رساني به محرومان و بي‌خانمان‌ها در اسرع وقت انجام شود.علي‌اكبر فرقاني – تهران
دنياي مجازي راآلوده نكنيد!
خوشبختانه با پيشرفت علم و فناوري و دستيابي به رايانه و اينترنت، افراد مختلف با سليقه‌هاي متفاوت با ساخت وبلاگ و سايت از فضاي مجازي بهره‌مند شده‌اند.كاربران براي خود وبلاگ راه‌اندازي مي‌كنند و مطالب علمي و كارشناسي را به فراخور تخصص خود مي‌نويسند يا برخي براي سرگرمي مطالبي غير تخصصي در وبلاگشان مي‌گذارند تا معلومات و اندوخته‌هاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند كه اين كار موجب اطلاع‌رساني و تبادل افكار عمومي مي‌شود، اما در ميان برخي وبلاگ‌داران يا بدون وبلاگ‌ها، عده‌اي بيكار به جاي استفاده بهينه از ابزار‌آلاتي كه در اختيار دارند، با نام و مشخصات وبلاگ ديگران براي كاربران كامنت‌هاي غيراخلاقي مي‌گذارند و با اين كارشان قصددارند صاحبان وبلاگ‌ها را بدنام و محيط مجازي را آلوده كنند. اميدواريم پليس فتا براي رفع مزاحمت‌هاي اين چنيني چاره‌اي بينديشد.يك شهروند - تهران 
صداي شما
* صفاوردي از تهران: به نظر مي‌رسد يكي از دلايل آلودگي هواي تهران وجود وسايط حمل و نقل عمومي فرسوده و استاندارد نبودن بنزين است. چرا مسئولان ذيربط در اين مورد چاره‌اي اساسي نمي‌انديشند؟
* حميدي از كرج: بدينوسيله به اعضاي تيم ملي واليبال و مربي فهيم و زحمتكش آن در مسابقات اخير كه پيروزي‌هاي درخشان و چشمگيري داشتند خسته نباشي عرض مي‌كنم. از مسئولان و دست‌اندركاران مربوطه تقاضا دارم از ملي‌پوشان بنحو شايسته تقدير بعمل آورند.
* ياراحمدي از تهران: در اين دنياي اطلاعات، سرعت اينترنت چرا اين قدر پايين است كه كار براي ما پژوهشگران بسيار طاقت فرسا شده است؟ به مسئولان ذيربط تذكر بدهيد شايد ترتيب اثر دهند.
* توكلي از تهران: جهت دريافت 3 عدد ماسك به داروخانه‌اي در ميدان منيريه مراجعه كردم و آنرا با قيمت 1500 تومان خريدم. فرداي آنروز همان ماسك را در خيابان ابوسعيد 1000 تومان خريدم! آيا نظارتي بر عملكرد داروخانه‌ها مي‌شود؟

* سيفي از تهران: قاچاق كالا مگر خيانت به ملت و و كشور نيست، چرا با قاچاق‌چيان آنگونه كه بايد برخورد نمي‌شود؟ بنويسيد مجازاتها هر چقدر سنگين‌تر باشد، عامل بازدارنده‌تري دارد.

* اسماعيلي از تهران: لجاجت مسئولان صدا و سيما با دولت روحاني تا كي ادامه دارد و آيا كسي نيست جلوي آنان را بگيرد؟ آيا درست است كه خبرنگار اخبار 30/20 دولت را دولت 100 روزه بنامد، اين تمسخر نيست؟