صداي و نامه شما

صداي و نامه شما. 14 آذر - 92
وقتی در رژیم گورستان آباد کن  زنده ها مرده  به گور می شوند و هوای آلوده ی تهران هرروز بیشتر جان  شهروندان تهرانی را می گیرد در عوض بازار بساز بفروش های قاتل باغات و جراع درخت های کهنسال باغات بسیار داغ است .مشخص است که درختان 40 ساله قطعه 4 بهشت زهرا باید از بیخ کنده شوند .
* محمود اسلامي از تهران: مدتهاي مديد در قطعه 4 مكرر بهشت زهرا به درختان آب ندادند تا اينكه چند روز پيش ديدم درختان 40 ساله را از بيخ و بن كندند! تذكر بدهيد حداقل رحمي به قطعات ديگر بكنند و به درختان آب دهند. 
* صلواتي از تهران: به نظر مي‌رسد با امضاي توافقنامه هسته‌اي بين ايران و شش قدرت جهاني و با عادي شدن روابط ما با ساير كشورها، ظاهراً منافع عده‌اي در ايران به خطر خواهد افتاد.
* همراه يك بيمار از تهران: آيا نظارتي از سوي مسئولان ذيربط بر عملكرد بيمارستانهاي خصوصي مي‌شود؟ به عنوان مثال كلينيك شمس تبريزي واقع در خيابان شريعتي روبروي بيمارستان مفيد، تخت‌ها در راهرو همجوار كيسه زباله و... واقعاً از نظر بهداشتي در وضعيت اسفباري بسر مي‌برد و فقط دستمزد دكترها آنچناني است كه آنهم متأسفانه رسيد نمي‌دهند!؟ 
* اصغر زاده از تهران: خدمات دندانپزشكي بسيار گران مي‌باشد و همين امر باعث شده كه بعضي از خانواده‌هاي كم درآمد از خير ترميم دندان‌هاي خراب خود بگذرند. تأمين اجتماعي هم بيشتر خدمات را تحت پوشش ندارد و همين باعث پوسيدگي دندان‌ها مي‌شود. اميدواريم مسئولان بهداشتي ذيربط در اين مورد تدابيري بينديشند. 
* صالح زاده از تهران: چرا گزارش از گرانفروشي در فرودگاه مهرآباد نمي‌دهيد كه همه چي بعضاً تا 100 درصد گرانتر از بيرون است؟ به خصوص بعد از مزايده غرفه‌ها كه قيمت‌ها تا 4 برابر شده است! چرا مسافران بايد جور بي‌تدبيري مديران را با گران خريدن بدهند؟ 
نامه‌هاي شما
درددل يك جانباز و ايثارگر دفاع مقدس با رهبر عزيز انقلاب اسلامي 

اينجانب سيدعلي كاظم‌داور، بازنشسته ناجا با 20 روز حقوق در ماه، جانباز 30 درصد دفاع مقدس و داراي 38 ماه و 17 روز بسيجي در حماسه دفاع مقدس به عرض مي‌رسانم با عنايت به اينكه در سال88 بصورت عادي از ناجا بازنشسته شده و بعد از آن در صد جانبازي‌ام توسط بنياد شهيد به 30 در‌صد افزايش پيدا كرد. با وجود مكاتبه دو سال قبل بنياد شهيد با فرمانده محترم ناجا و مراجعات فراوان چند ساله خودم، متأسفانه ناجا تاكنون از ارتقاء حقوق بازنشستگي‌ام به 30 روز در ماه خودداري نموده و اعلام مي‌كنند با اينكه محق هستم چون قانوني در اين باره وجود ندارد نمي‌توانند حقوقم را ارتقاء دهند. با عنايت به اينكه (با تصويب قانون) ايثارگران سپاه و كاركنان مشاغل سخت شركتهاي دولتي از 10 سال سنوات اهدايي بهره‌مند شده و همچنين جانبازان غيرشاغل زير 25 و بالاي 25 در صد جانبازي نيز توسط سپاه و بنياد شهيد از حقوق ماهيانه برخوردار گرديده‌اند، استدعا دارم جهت ارتقاء حقوق بازنشستگي‌ام به 30 روز در ماه، بهره‌مندي از حق ايثارگري در فيش حقوقي و اهداء يك واحد مسكن به اينجانب موافقت و حقير را از فقر نجات دهيد.
سيدعلي كاظم‌داور - سرآسياب ملارد استان تهران