ديدار سردار نقدي با خانواده ركن آبادي و مرحوم حاتمي 13 مهر -94
همین که سردار بسیجی محمدرضا نقدی فرمانده بسیج با خانواده غضنفررکن آبادی سفیر سابق دربیروت دیدار داشته است که جزو  اعزامی ها به عربستان بود .البته وی  با نام مستعار وارد مکه شده بود و فعلاً ادعا می شود که  ناپدید است .چون زنده یا مرده بودنش  تأیید نشده است . بنابراین این دیدار نشان از این واقعیت دارد که وی جزو گروه مأموران اطلاعاتی پاسداران بوده که برای برپایی فاجعه منا اعزام شده بودند.
سردار سرتيپ محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با خانواده غضنفر رکن آبادي و مرحوم احمد حاتمي، با حضور در منزل آنان ديدار کرد.    سردار سرتيپ محمد رضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با خانواده غضنفر رکن آبادي سفير سابق ايران در لبنان، در منزلش ديدار کرد.    در اين ديدار سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين و معاونانش با برادر، دختر و همسر غضنفر رکن آبادي ديدار و گفت وگو کردند.در اين ديدار بر پيگيري وضعيت حجاج ايراني و تعيين وضعيت سفير سابق ايران در لبنان تاکيد شد.    گفتني است مرتضي رکن آبادي برادر غضنفر رکن آبادي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: رسانه ها به هيچ منبعي غيراز ما تکيه نکنند.
    
وي ادامه داد: وضعيت برادرم ( سفير سابق جمهوري اسلامي ايران در لبنان) مفقودي است يعني نه در سلامت کامل بوده و نه به شهادت رسيده است بلکه مفقود شده است.    همچنين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در منزل مرحوم احمد حاتمي نيز حاضر شده و با خانواده وي ديدار و گفت و گو کرد. مرحوم حاتمي عضو هيئت علمي و از دانشمندان برجسته پژوهشگاه فضايي ايران بود که در حادثه سقوط جرثقيل در مکه مکرمه به لقاءالله پيوست.