كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 27 مهر - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

    * به فضل الهي و با ايستادگي امت، ان شاءالله فرصت هايي را که دشمن در مذاکرات پيدا کرد به تهديدي عليه او تبديل خواهيم کرد.   
    *
نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ گاه از اصول خود عقب نشيني نخواهد کرد. آمريکا هم دست از خباثت و جنايت برنمي دارد پس اين عمله و نيروهاي مزدور آمريکا در داخل هستند که بي آبرو خواهند شد و راه به جايي نمي برند.    
    *
آقاي ظريف گفتند آزمايش هاي موشکي ما به اعتقاد من هيچ ارتباطي با برجام و قطعنامه ندارد. جناب آقاي ظريف اوباما با اعتقادات شما کار ندارد. آنها به برجام و قطعنامه جايگزين قطعنامه هاي قبلي درباره مسئله هسته اي استناد مي کنند. همان قطعنامه اي که دوستان گفتند نقاط ضعف فراوان دارد و شما به خلاف آن اصرار کرديد و به آن سخنان دلسوزانه بي اعتنايي نموديد.    طباطبايي
        *
هنوز چند دقيقه اي از جواب مثبت مجلس به طرح برجام نگذشته بود که آمريکايي ها متعرض حقوق بشر و آزمايش موشک توسط ايران شدند. ثابت شد که اگر پا به عقب بگذاريم پا پيش مي گذارند و جسورتر مي شوند. چرا با اين حال بعضي از مسئولان درس عبرت نمي گيرند.      
    *
از يادداشت مذاکرات نفوذ آقاي سعدالله زارعي خيلي تشکر مي کنم. مسئله نفوذ دشمن از طريق مذاکرات به خوبي در يادداشت ايشان کالبدشکافي شده بود.    حيدري    
    *
جفت شدن کفش هاي برجام پيش پاي دولتيان، دولت را در يک شرايط کاملامهيا براي تحقق وعده ها قرار داد، ولي برخلاف وعده رئيس جمهور محترم، بسته اقتصادي دولت مشکل گشا نيست. دور بودن گرايش هاي اقتصادي دولت از اقتصاد مقاومتي مشکل اصلي است. از سوي ديگر اولين گام آمريکايي ها در برداشتن تحريم از نوشابه هايشان، آن چيزي نبود که مردم انتظارش را داشتند. جوسازي و جاروجنجال براي موشک عماد نيز ادامه همان حرکت غوغاسالارانه آمريکاست که نشان مي دهد دولت برنامه اي براي ديپلماسي پسابرجام ندارد! بايد ديد دولتيان از امکانات انبوه مردم چه در زمينه اقتصاد مقاومتي و چه در عرصه هاي ديگر چگونه استفاده مي کنند.    نراقي
        *
اوايل دولت يازدهم، مشکلات اقتصادي را به دولت قبل ربط مي دادند بعد از مدتي کهنه شدن آن را به تحريم ها مرتبط دانستند و اخيرا تاخير در اجراي برجام را مطرح کردند! حالاکه همه اين بهانه ها رفع گرديده يقينا شب و روز در تکاپوي پيدا کردن بهانه جديدي هستند! در صورتي که بزرگترين حلال مشکلات، مديريت مطلوب و صداقت است.    1    
    *
به اعتقاد بنده مجلس کار خوبي کرد که از برجام عبور کرد و در دام دولت نيفتاد. نقشه اين بود که بگويند ما مي خواهيم ايران را گلستان کنيم مجلسي ها نمي گذارند، ولي حالاتوپ در زمين دولت افتاده و بايد پاسخگوي ملت باشد. نمي توانند بهانه بياورند که ديگران نگذاشتند.    
    *
مطمئن باشيد در پسابرجام آمريکايي ها به واژه هايي مثل بسيج، جهاد، خودکفايي، جبهه مقاومت و... حساسيت نشان خواهند داد و چه بسا بعضي ها براي کسب رضايت طرف مذاکرات درصدد حذف اين واژه ها بربيايد. غرض اينکه همه بايد در صحنه باشيم و دشمن را نااميد سازيم.       
    *
مبادا توجيهات گمراه کننده سعودي ها در اولين ساعات حادثه منا را فراموش کنيم. مقامات سعودي مسئولند. ساعت ها عدم کمک به مصدومين آن هم در برابر چشم ماموران و ده ها دوربين نظارتي و بستن راه هاي منتهي به رمي جمرات چه توجيهي دارد. يکي از حجاج محترم مي گويد در آن ساعت از راه هاي فرعي خود را به جمرات رسانده در حالي که اطراف جمرات کاملاخالي از جمعيت بوده است. رژيم آل سعود حتي از رساندن آب به حجاج دريغ ورزيده اند. تشکيل کميته حقيقت ياب با حضور ايران الزامي است
    *
تعرض به نوجوانان ايراني و عدم مجازات مسببين، عدم صدور ويزا براي مسئولين ايراني بعد از فاجعه منا، بازداشت معلمين ايراني در امارات و عدم پذيرش وثيقه و... نشانه ضعف سياست خارجي و ديپلماسي ما بود و غرور ايرانيان را جريحه دار نموده است. اين بود عزت ايراني و پاسداشت پاسپورت ايراني؟!       
    *
به حول قوه الهي انتفاضه جديدي که در حال گسترش در سرزمين هاي اشغالي فلسطين است مقدمات فروپاشي صهيونيسم اين غده سرطاني را رقم خواهد زد.    
    *
آقاي رئيس جمهور گفته اند کاسبان تحريم دکانشان کساد نمي شود حالاموضوع درست ياغلط کاسبان تحريم به کنار. لطفا ايشان از ابتداي سال 92 آمار بگيرند و به مردم گزارش بدهند تاکنون چند هزار کاسب به دليل شعار هاي اين دولت از زندگي ساقط شده اند و مصيبت بارتر اينکه ماليات هم بايد بدهند.    
    *
با چشمان خود شاهد بي کار شدن چندين هزار کارگر شرکت هاي قطعه سازي و واگن سازي هستيم آنگاه آقاي رئيس جمهور خيلي راحت مي گويد از رکود خارج شده ايم!   
    *
واقعا مشکل بي آبي به کشاورزان برمي گردد يا به استخرهاي خصوصي و مجتمع هاي خانوادگي مختلط که با آب شرب خانگي پر مي شوند؟! توطئه دشمنان براي نابود کردن کشاورزي و نيازمندي و وابستگي ها به مواد خوراکي در کنار خام فروشي نفت توطئه اي حساب شده است که متاسفانه مسئولين از آن غفلت ورزيده اند و درخوابند.     
    *
دولت گذشته با فروش بنزين ليتري 450 تومان يارانه مردم را سر موقع پرداخت مي کرد ولي اين دولت به رغم فروش بنزين به قيمت هر ليتر 1000 تومان نمي تواند 45 هزار تومان يارانه ملت را بپردازد. چه مي خواستيم چه شد؟    
    *
بعضي از بازنشسته ها براي درمان بيماري سرطان خود نياز به وام دارند ولي هيچ جا آنها را تحويل نمي گيرند. اين چه رسم روزگار است که بعد از 30 سال خدمت هيچ مسئولي ما را به حساب نمي آورد؟    زماني از تهران
        *
سخنگوي دولت، وزير اقتصاد و رئيس بانک مرکزي در برنامه زنده 94/7/25 در ايام محرم الحرام ماه حزن اهل بيت با تزيين جايگاه به گل هاي رنگارنگ از بسته اقتصادي سخن مي گويند.آيا آقايان خبر ندارند که ماه محرم است؟!    رحيم زاده
        *
چند روز از دهه اول محرم مي گذرد راديو پيام دست از موسيقي هاي شاد برنمي دارد. چرا؟  
    *
از مسئولان فرهنگي کشور تقاضا داريم برنامه هاي بيشتري براي ترويج مقوله حجاب و پوشش اسلامي براي جوانان بگذارند تا اين مسئله براي همه جا بيفتد اگر يک دختر و پسر جوان از معايب بي حجابي و مزاياي حجاب اطلاع داشته باشند قطعا آگاهانه تر حجاب را انتخاب مي کنند. جوانان و نوجوانان ما به راهنمايي و هدايت بيشتري نياز دارند.