كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 15 مهر -94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین وقلابی و ساختگی اوین نامه ی سرباز جوشریعت نداری که براساس  تجربیات بازجویی زندان هاازمتهمان ساخته و پرداخته می شود .متهمان مخاطب پیام ها هم دولت روحانی  و هم حامیان وعملکردو مواضع  شان می باشد.
* دوشادوش دو برادرم که شهيد شدند در دوران دفاع مقدس داوطلبانه وارد جنگ با صداميان ملعون شديم تا عزت و اقتدار نظام و کشورمان سرزنده بماند. از نمايندگان مجلس نيز انتظار مي رود در ماجراي برجام هم با همان اقتدار شهدا وارد شوند.
    *
واقعيت ادعاهاي دولت تدبير و اميد در کم شدن تورم و خروج از رکود که در گزارش هاي مکرر به خورد مردم داده مي شد از نامه 4 وزير کابينه به رئيس جمهور عيان شد. به راستي چرا مردم که همواره به حمايت نظام از همه چيز خود مي گذرند و استوانه هاي اصلي نظام اند بايد نامحرم تلقي شوند؟ تنها چيزي که مردم نيازمند آنند صداقت مسئولين و همراه بودن آنها با خودشان است که در سال جاري به عنوان همدلي و همزباني رخ نشان داده، ولي چه کنيم که طي 2 سال دولت تدبير، همه چيز در برجام و نشست و برخاست با شيطان بزرگ خلاصه شد و اين دامي خطرناک براي دولتيان بود. با اين حال براي راستگويي به مردم هنوز دير نشده است.نراقي
        *
نامه 4 وزير به رئيس جمهور در مورد تصميم ضرب الاجلي براي اقتصاد کشور حقايقي را روشن مي کند از جمله؛ 1- هشدارهاي منتقدين دلسوز جامعه عينيت مي يابد. 2- خلاف حقيقت بودن خروج از رکود سال 93 را برملامي سازد. 3-کساني که بي سواد، لبوفروش، راننده تاکسي و... هستند ولي دلواپسند حقايق جامعه را از باسوادان و حقوقدانان و... بهتر درک مي کردند.احمدزاده
        *
رئيس جمهور در روز «روستا» اعلام کردند با اين کشاورزي سنتي، کشاورزي نابود مي شود و با رفع تحريم ها کشاورزي متحول مي شود! بنده تصحيح مي کنم که با تکيه بر اقتصاد ليبرال سرمايه داري دلالي، کشاورزي نابود و با اجراي اقتصاد مقاومتي کشاورزي و توليد احيا مي شود.شجاع- بوکان
        *
گويا وزارت کشور براي دادن مجوز به کنسرت هاي گناه آلود و تجمعات طرفداري از فتنه و ضديت با نظام مشکلي ندارد ولي براي تجمعاتي که براي دفاع از نظام و مردم است ولي بر وفق مراد دولت مدعي تدبير و اعتدال نيست مشکل دارد.

        * رئيس جمهور از وزير امور خارجه کشورمان به عنوان قهرمان ملي ياد نمودند. بنده چند سوال خدمت ايشان عرض مي کنم. آيا گفتن تبريک براي انتصاب وزير خارجه رژيم کودک کش و مهمان کش آل سعود عمل قهرمانانه محسوب مي شود؟ آيا اجازه نيافتن براي ملاقات با اين جرثومه فساد و تباهي و يا زانو زدن به پيشگاه امير کويت براي پادرمياني در فاجعه منا نشانه قهرماني است؟ در بحث هسته اي آيا حتي براي مصلحت بالاتر پذيرش محدوديت حداقل 10 ساله براي کشور و دادن امتياز نقد و گرفتن وعده نسيه، قهرماني محسوب مي شود؟گل محمد نوراني از مهديشهر
        *
در تاسي به حضرت آيت الله جوادي آملي به آقاي ظريف عرض مي کنم بعد از دست دادن با آن دست پليد چدني و آدم کش انگشت هاي دستت را    * برجام در منافات کامل با قاعده نفي سبيل (از اصول مسلم سياست خارجي قرآني جمهوري اسلامي ايران) است. اجراي چنين تعهدي مساوي با شکسته شدن حصارهاي کشور مي باشد.
        *
اگر دانش آموز بودم در پاسخ به پرسش مهر رئيس جمهور عرض مي کردم، دشمن در صورت تصويب برجام و اجراي آن در ايران گستاخ تر خواهد شد و نفوذ و دخالت بيشتري خواهد کرد. پس بهوش باشید.    
    *
آيا قرضي را که فتنه گران سال 88 از آمريکا دشمن قسم خورده ايران گرفته اند امروز ملت آفريننده 9 دي با اجراي برجام بايد بپردازد؟    
    *
با موضع گيري قاطع رهبري عليه حکام سعودي احساس عزت ويژه اي پيدا کردم به طوري که به ايراني بودن و داشتن چنين رهبر شجاع افتخار مي کنم. همگان ديدند تا توسط مقام ولايت ديوار صوتي ديپلماسي بر فراز آسمان عربستان شکسته نشد اين سگ هار سر جايش ننشست.    
    *
خداوند به رهبري اين نايب آقا امام زمان(عج) عمر طولاني و با عزت بدهد که با موضع اقتدارآميز خويش عربستان لجوج و موذي را به عقب نشيني واداشت در نتيجه عمليات شناسايي و بازگرداندن حجاج فوت شده از بن بست بيرون آمد و الامعلوم نبود با انفعال و سردرگمي که در دولت به وجود آمده بود چه مشکلات ديگري پيش مي آمد؟    
    *
بر فرض که بپذيريم آقاي رئيس جمهور سفر خودشان به آمريکا را نيمه تمام گذاشت و به خاطر جان باختن نزديک به 500 نفر از حجاج ايراني به ايران بازگشت. آيا نبايد بازگشت ايشان نتيجه اي داشته باشد، پس از کارساز شدن سخنان عزتمندانه رهبر معظم انقلاب ايشان فقط صحبت هاي ايشان را البته به صورت رقيق شده در مورد رژيم سعودي تکرار کردند.    
    *
صلابت کلام نايب امام زمان(عج) که آل سعود وهابي را به عقب راند يک گوشه از پيام غدير را در گوش بشر امروز طنين انداز کرد. اگر از صدر اسلام به نسخه غدير عمل مي شد امروز در کجا قرار داشتيم؟    
    *
عربستان در کشتار حجاج در منا مقصر را خود حاجي ها دانسته است لابد در کشتار مردم مظلوم يمن هم مقصر خود يمني ها هستند و مسئوليتي متوجه آل سعود نيست. اين نه تنها استدلال ابن زياد و يزيد بعد از واقعه کربلاکه پيشنهاد تصويب شده عربستان در کميته حقوق بشر سازمان ملل بود. در چه دنيايي زندگي مي کنيم؟    
    *
فاجعه منا نتيجه طبيعي مديريت آل سعود بي لياقت بر مناسک حج مي باشد. تا زماني که امت اسلام اراده اي براي تغيير اين وضعيت نداشته باشند. سرنوشتي بهتر از فاجعه منا در انتظارشان نخواهد بود    
    *
اخراج سفراي عربستان از کشورهاي آمريکاي لاتين در حمايت از مردم يمن، انسان را ياد هشدار اميرالمومنين علي(ع) در نهج البلاغه مي اندازد که مي فرمايند: مبادا ديگران در عمل به قرآن از شما سبقت بگيرند.0    
    *
بعضي از مسئولان ما فاجعه منا را به کم کاري و سوءمديريت ماموران حاضر در صحنه نسبت مي دهند در حالي که بر اساس شواهد قابل اتکا ماموران سعودي احتمالااز حکومت خود دستور کم کاري و سهل انگاري گرفته بودند.
    *
فرهنگياني که مهر ماه سال گذشته بازنشسته شده اند فقط 20 درصد از پاداش خود را دريافت کرده اند! آنگاه معاون وزير از اين امر اظهار شرمندگي مي کند. به ايشان و ديگر وزرا عرض مي کنم اظهار شرمندگي دردي را از ما برطرف نمي کند به جاي شرمندگي به فکر رفع مشکلات و بازگشايي گره هاي کور اقتصادي، معيشتي و... مردم باشيد