گفت و شنود سورپرايز!

دروغ نامه ی کیهان 15 مهر -94
گفت و شنود 
سورپرايز!

گفت: يکي از نمايندگان موافق برجام در اعتراض به گزارش کميسيون بررسي برجام گفته است اين گزارش نقاط منفي برجام را نشان مي دهد!
    
گفتم: خب! اين که خيلي ارزشمند است و باعث مي شود که نمايندگان مجلس بدون رفع اين نقاط منفي، برجام را تصويب نکنند تا آينده اقتصادي و امنيتي کشور با خطر و فاجعه روبرو نشود.
    
گفت: پس چرا ايشان و دوستان مدعي اصلاحاتشان با وجود اين نقاط منفي، طرح اجراي بدون تغيير برجام را ارائه داده اند؟!
    
گفتم: ايشان گفته است؛ افشاي اين نقاط منفي باعث مي شود که دشمن از همين نقاط عليه کشورمان بهره برداري کند!
    
گفت: برجام را خود دشمن تهيه و تصويب کرده است بنابراين از اين نقاط باخبر است و اساسا براي بهره گيري از آنها اين نقاط منفي را در برجام آورده است.
    
گفتم: چه عرض کنم؟! پرستار بيمارستان به آقايي که پشت در اتاق زايمان ايستاده بود گفت؛ مژده که همسرتان يک فرزند به دنيا آورد. و طرف گفت؛ لطفا اين خبر را به خودش نگوئيد تا خودم به او خبر بدهم و سورپرايزش کنم!