سردار سلامي:هنوز پايگاه هاي بزرگ و مدرن موشكي خود را به نمايش نگذاشته ايم

سردار سلامي:هنوز پايگاه هاي بزرگ و مدرن موشكي خود را به نمايش نگذاشته ايم 6 آبان -94
اینگونه پیش خبرهای پاسداران مکمل و ادامه سیاست همایش ورزمایش و نمایش های  نظامی و آزمایش های موشکی می باشد که علیه توافق برجام  ومخالفت با توافق هسته ای دولت روحانی است که نوعی مخالفت با تصویب برجام در مجلس ارتجاع هم می باشد. به خصوص که رفسنجانی تازگی فاش ساخته است که ازابتدای پیگیری برنامه هسته ای هدف تلاش برای دست یابی به سلاح هسته بوده است .

جانشين فرمانده کل سپاه با بيان اينکه انبارهاي موشکي با سطوح مقطع بزرگ و مدرن بسياري داريم و در شعاع عملياتي 2000 کيلومتري هر هدفي را نشانه گرفته ايم، گفت: ما قطعنامه ها را مطالعه نمي کنيم وظيفه ما توسعه قدرت است و هيچ کس نمي تواند براي ما ديکته بگويد ما انشاء مقاومت، و مبارزه با استکبار را مي کنيم.
    به گزارش فارس، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفتگوي ويژه خبري گفت: 4 سال است سوريه در نقطه تمرکز تلاش استراتژيک يک ائتلاف جهاني از جمله آمريکايي ها، بخشي از کشورهاي اروپايي و تعدادي از کشورهاي متحد منطقه اي آنها از جمله عربستان قرار دارد اما هيچ يک از اهداف و راهبردهاي اين ائتلاف ويرانگر تحقق پيدا نکرده و نظام سياسي سوريه با قدرت ايستاده است.

    وي ايجاد بسيج مردمي به عنوان مکمل دفاعي ارتش سوريه، مشاوره به فرماندهان نظامي سوريه در رده هاي مختلف، مشاوره به فرماندهان عملياتي ارتش سوريه و آماد رساني و تامين تجهيزات را از جمله 4 سطح راهبردي، عملياتي، تاکتيکي و فني حضور مستشاري و کمک نظامي ايران در سوريه برشمرد و گفت: ما استحکام سياسي، رواني، اقتصادي و نظامي نظام سوريه را تضمين مي کنيم. راهبرد آمريکا در سوريه پاتکي به انقلاب هاي بيداري اسلامي بود تا نقشه جامع سياسي خود را در قلب تحولات به صورت پلکاني کليد بزنند.

    سردار حسين سلامي در خصوص دليل ورود روسيه به جنگ سوريه گفت: روس ها احساس کردند از دو طريق پاکستان و افغانستان و همچنين سوريه و ترکيه مرزهايشان از جانب تروريست هايي که پياده نظام آمريکا هستند، در خطر قرار دارند. روس ها معتقدند 20 درصد فرماندهان داعش و چند هزار نفر اين تروريست ها از قفقاز و آسياي ميانه هستند که اگر مانع آنها نشوند در آينده نزديک بايد در مرزهاي خود با آنها روبرو شوند.

    وي با اشاره به نمايش اخير انبار موشکي سپاه در زير زمين گفت: اين يکي از قديمي ترين انبارهاي ما بود و حالامانده که بخواهيم انبارهاي موشکي با سطوح مقطع بزرگ و مدرن خود را نشان دهيم. وقتي موشک هاي 2000 کيلومتري با خطاي صفر توليد مي کنيم يعني در اين شعاع عملياتي هر هدفي را نشانه گرفته ايم.

    سلامي در پايان اظهار داشت: ما قطعنامه ها را مطالعه نمي کنيم وظيفه ما توسعه قدرت است و هيچ کس نمي تواند براي ما ديکته بگويد ما انشاء مقاومت، و مبارزه با استکبار را مي کنيم.