كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 آبان -94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری علیه ی  برجام و دولت روحانی و موافقان و مدفعان توافق هسته ای که باآویزان شدن به گفته خامنه ای  واز موضع ضد آمریکایی  می باشد  .

       * نامه رهبر معظم انقلاب به رئيس جمهور نشان از آن دارد که اعضاي گروه ايراني با حداکثر تواني که داشته اند نتوانستند خطوط قرمزهاي اعلام شده رهبري را در مذاکرات جاري و ساري نمايند. پس مواد 9 گانه بايد بدون هرگونه تفسير به عنوان دستور به اجرا درآيد. همچنين تيم کارشناسي زبده براي اجراي برجام بايد بدون فوت وقت باشد تا دشمن فرصت اخلال از طريق نفوذي هايش را نداشته باشد. البته اکنون ديگر مردم برحسب اين دستور تکليف خود را با برجام به طور روشن و واضح مي دانند.    نراقي    
    *
متن نامه رهبر معظم انقلاب به رئيس جمهور که حاوي 9 شرط براي اجراي برجام است. نشان از قاطعيت توام با حکمت رهبري دارد. اين تدبير ضمن حفظ عزت نظام اسلامي و وحدت ملي توطئه دشمن در دو دسته کردن ملت را خنثي و موقعيت طرف مقابل را از طلب کار بودن به پاسخگو بودن در نزد افکار عمومي متزلزل نموده است. اين است سياست پيشرو قرآني.       
    *
با ديدن نامه تاريخي رهبر معظم انقلاب اسلامي درمورد توافق هسته اي بر خود باليدم و افتخار کردم بر اقتدار رهبري. مرگ بر ضد ولايت فقيه، مرگ بر اسرائيل و آمريکا.      
    *
به خاطر دستورالعمل عالمانه، حکيمانه و نجات بخش رهبر معظم انقلاب که براي نجات مسئله هسته اي از دستبرد استکبار جهاني صادر شد، خداوند بزرگ را شکرگزاريم و از دولت محترم مي خواهيم در اسرع وقت ملت را از نگراني سوءاستفاده دشمن از برجام، بيرون آورد.    حياتي
        *
با نوع برخورد توجيه گرانه برخي از آقايان درباره رفتار آمريکا و غرب در قبال برجام گويا نقشه راه ديگري در دستور کار قرار دارد. حضرت آقا به عنوان فصل الخطاب خطبه خواندند ولي بعد از آن عده اي به توجيهات واهي پرداختند. اين افراد بصيرت مردم را ناديده گرفته اند.
    
نيکنام- قم
        *
توقعي که از وزير صنعت و تجارت جمهوري اسلامي وجود دارد اين است که دست دوستي به سوي اين ملت بزرگ دراز کند و به اين مردم بها دهد و بر ايشان احترام قائل باشد آن وقت خواهيد ديد که احتياج به واردات مدير اقتصادي از خارج نداريم.    
    *
اميدواريم آنها که در طول 2 سال گذشته به خطوط قرمز مشخص و تعيين شده از سوي رهبري توجه لازم را نداشته اند اکنون در اجراي برجام به اين خطوط قرمز پايبند باشند. چون اکنون ملت با ملاک قرار دادن نامه صريح رهبر معظم انقلاب به صورتي قاطع درحال رصد رفتارها هستند.      
    *
يک نکته مهم در نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به رئيس جمهور وجود دارد. تذکر رهبر معظم انقلاب درباره ارائه تضمين قوي از سوي طرف مقابل در لغو تحريم ها در برابر اجراي تعهدات ايران از دغدغه و نگراني ايشان نسبت به پايمال شدن حقوق ملت ايران حکايت دارد. طرح شروط 9 گانه معظم له نيز نشان مي دهد مصوبه مجلس نتوانسته نگراني هاي ايشان را درمورد عهدشکني طرف مقابل رفع نمايد.       
    *
چرا آمريکا جرات پيدا مي کند درمورد ديگر کشورها تصميم بگيرد؟ در واقع اين کشورهاي ديگر هستند که با اعمال خودشان اين قدرت را به او مي دهند. همه چيز از مسائل کوچک و کم اهميت شروع مي شود. وقتي بين خواص لذايذ کوچک دنيوي هدف شد رفته رفته به دنبال لذايذ ديگر مي روند تا به خواسته هاي خود برسند. بدين ترتيب اين مهار نکردن هواهاي نفساني و از سوي ديگر در کمين نشستن دشمن بيروني کار را مشکل مي کند. وقتي تشريفات و تجملات زياد شود تبعات ناخوشايندي را به دنبال مي آورد.      
    *
آقاي نوبخت سخنگوي دولت استقبال سرد مازندراني ها از آقاي روحاني رياست محترم جمهوري را به پاي نظام گذاشته اند چرا برخي از دولتمردان هرکجا با سوء مديريت خود باعث سلب اعتماد مردم از دولتمردان مي شوند پاي نظام را به ميان مي کشند؟      
    *
از دولت به ويژه بنياد شهيد که از ابتداي شروع مسئوليت قول حل مشکلات جانبازان را در هر کوي و برزن دادند انتظار مي رود براي حل مشکلات جانبازان زير 25 درصد فکري بکنند. بنده با 15 درصد عارضه شيميايي و بيکاري تنها درآمدم 380 هزار توماني است که سازمان بسيج پرداخت مي کند. دولت ترتيبي بدهد که جانبازان بالاي 10 درصد نيز از موهبت جانبازان 25 درصد به بالابهره مند شوند.
    
ابراهيم خسروي - گاليکش گلستان    
    *
در محله ما (تقاطع دريا فرحزاد) نانوائي محل که آزادپز است اکثر نان خود را به صورت کنجدي عرضه مي کند مردم هم براي اينکه در صف ساده نايستند به اين رضايت مي دهند. نان ساده بربري 1000 تومان و کنجدي 1500 تومان! با وزارت صنعت و اتحاديه نانوايان و تعزيرات حکومتي تماس گرفتم، متاسفانه هيچ کدام پاسخگو نبودند. پس چه کسي بايد پاسخگوي مشکلات مردم باشد!؟
    
صالحيان
        *
تسليت گفتن رئيس جمهور به دولت ترکيه بابت انفجار تروريستي چند روز قبل خيلي اشتباه بود در حالي که چند روز قبل گروه هاي مورد حمايت ترکيه سردار شهيد همداني را به شهادت رساندند.    
    *
امسال دانشگاه آزاد واحد خراسان و اصفهان صددرصد شهريه ثابت دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي را اضافه کرده است. اين مسئله بايد از سوي مسئولان پيگيري شود که چرا اين کار بدون سر و صدا و تنها در اين دانشگاه صورت گرفته است؟!    
    *
اين هزينه گازرساني چيست که ما هر ماه بايد مبلغ هفت-هشت هزار تومان پرداخت کنيم. از مسئولان تقاضا داريم توضيح دهند اين گازرساني چيست؟   جواني    
    *
در ميدان تره بار اختياريه دست فروشان و سدمعبر موتورسيکلت ها مانع کار ما شده است. به مسئولان منطقه 3 در شهرداري مراجعه کرديم ولي هيچ کس به فکر جمع آوري اين سدمعبرها نيست لطفا رسيدگي کنيد.