رتبه كرمان در فضاي كسب و كار از 3 به 23 تنزل يافت

نماينده مجلس: رتبه كرمان در فضاي كسب و كار از 3 به 23 تنزل يافت16 مرداد - 95
در مقابل بدون شک رشد اعتیاد وقاچاق مواد مخدر  وفقر وبیکاری ومرگ ومیر در این استان محروم همجوار استان محروم بلوچستان افزایش یافته است .

نماينده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: رتبه استان کرمان در فضاي کسب و کار در ابتداي دولت يازدهم به 3 رسيد و اکنون به رتبه 23 رسيده ايم که جاي نگراني دارد.محمدرضا پورابراهيمي در همايش بزرگ روز صنعت و معدن و حاميان حقوق مصرف کننده در محل اتاق بازرگاني کرمان اظهار داشت: در برخي شرکت ها از جمله شرکت ملي مس کارمندان به عنوان اعضاي هيئت مديره هستند و با اين کار بايد فاتحه آن شرکت را خواند.
    وي افزود: 300 واحد اقتصادي استان کرمان در ابتداي امسال غيرفعال و حدود 140 واحد وضعيت بحراني دارند و از يک هزار و 160 پايگاه اقتصادي ديگر حدود 600 واحد با ظرفيت کمتر از 50 درصد کار مي کنند.

    نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي گفت: رکود به شدت آثار منفي خود را در بخش هاي مختلف گذاشته است و استان کرمان در اقتصاد مقاومتي که به عنوان پايلوت عمل مي کند، بايد ويژگي هاي متفاوت با ديگر استان ها داشته باشد.

    وپي خاطرنشان کرد: به استناد ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در استان کرمان مي توانيم اختيارات ويژه اي داشته باشيم.

    وي بيان داشت: پايلوت قرار گرفتن استان کرمان در اقتصاد مقاومتي فرصت مناسبي است که از اين ظرفيت استفاده و اين موارد را پيگيري کنيم.