كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 مرداد - 95
كيهان و خوانندگان
پیام های د روغین وقلابی که  هدفمند یک جانبه اند و  بر اساس تحربه و الگوی روش بازجویی تهیه وتنظیم می شوند و درا وین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری پاسدار اطلاعاتی سپاه بازتاب داده می شوند.

     رهبر معظم انقلاب در سخنان اخير خود دوباره به آن دسته از افراد که در خواب و روياي مذاکره با آمريکا ذوق زده بودند غيرقابل اعتماد بودن آمريکا و بي فايده بودن مذاکره با آمريکا را يادآور شدند. خدا کند بعد از 6 ماه از امضاي برجام مسئولان دولتي از خواب زمستاني برخيزند و با عزمي جهادي و انقلابي و حل مشکلات از درون را پيشه کنند.
    کارخانه- بروجرد

     آيا مجلس در تعطيلي است؟ چه کسي بايد مطالبات رهبر فرزانه انقلاب را پيگيري کند؟ چند بار حضرت آقا اين سخنان را تکرار کند؟ آيا گوش شنوائي نيست؟ فردا همه ما مسئوليم.

    سعيدي

     به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنم شعارهاي ضداستکباري مردم بي پشتوانه نيست و پشتوانه آنها غيرت و شعور است و با اين شعور و غيرت است که انقلاب در حال عبور از مرحله مهم خود است.

    48620912
     مشکل اين است که نتيجه خواسته يا ناخواسته نگرش آقاي روحاني رئيس جمهور کشورمان درباره آمريکا به عنوان کدخداي جهان اين است که اين حق را برايش قائل باشيم که عليه ديگر کشورها از زور خود استفاده کند و اين ما هستيم که بايد همراه با اين قدرت زورگو شويم.

    88950919
     دولت با دل بستن به برجام فقط کشور را به چند سال عقب تر بازگرداند و اين برنامه اي بود که استکبار براي انجام آن نياز به بودجه اي زياد و زمان طولاني داشت اما توافق بد به آن سرعت بخشيد و دستاورد بزرگي براي دشمنان نظام بود.

    75030513
     مسئوليت مستقيم برجام با شخص رئيس جمهور است و مردم در مورد آن از شخص رئيس جمهور پاسخ مي خواهند که چرا آن چه که گفته شد با آن چه که ديده مي شود در تضاد است؟ آقاي روحاني! از متهم کردن ديگران لطفا دست برداريد و بگوييد در اين سه سال بخصوص 6 ماه اخير چه دستاوردي دولت شما براي کشور داشته است.

    شيباني

     اين سخن آقاي رئيس جمهور که گفته اند بايد همراه قدرت هاي جهان شويم و نبايد جلوي آنها ايستاد ناشي از راحت طلبي است. به ايشان بايد گفت با چنين ديدگاهي چه نيازي به انقلاب و مبارزه با رژيم شاه بود.

    84550912
     مگر غير از اين بود، که هر چه رهبر معظم انقلاب فرمودند جز حقيقتي حکيمانه نبود؟ کاش دولت در ابتداي مذاکرات به سخنان رهبر فرزانه انقلاب گوش مي دادند تا کشور 3 سال در حاشيه قرار نگيرد و صنعت هسته اي به تعطيلي کشيده نشود.

    عامريان

     آقاي تخت روانچي گفتند تحريم ها روي کاغذ برداشته شد اما در عمل با مشکلاتي مواجه شديم! اي کاش بانيان برجام نيز قلب رآکتور اراک را هم بر روي کاغذ بتن مي ريختند و يا روي کاغذ اجازه بازرسي هاي فراتر از پروتکل را به بازرسان مي دادند؟!

    24710914
     هرگاه آقاي رئيس جمهور اعلام مي کند تورم کاهش يافته و يا تک رقمي شده مردم به جاي اينکه خوشحال بشوند برعکس عصباني مي شوند. چون آنچه دولتمردان ادعا مي کنند در سبد زندگي مردم و به قول خود آقاي روحاني سال 92 در جيب شان ديده نمي شود؟

    19220930
     با رو شدن فساد بزرگ پرداخت حقوق هاي نجومي به مديران در اين دولت فقط با برخورد قاطع و بدون اغماض با خيانتکاران است که قلب زخم خورده مردم التيام پيدا مي کند.

    56060938
     دولت 30 درصد حق ماموريت و فوق العاده براي مديران نجومي در نظر گرفته است ولي مگر آنها فضاي مجلل هتل و محل کار چند ساعته که داراي استخر و جکوزي و... است ترک مي کنند تا گرما و سرماي محل فعاليت کارگران را حس کنند و فکري براي حل مشکلات اقتصادي آنها نمايند؟!

    50690913
     برخورد قوه قضائيه با دريافت کنندگان فيش هاي اشرافي آن قدر کمرنگ است که مردم حتي احساس نمي کنند که قوه قضاييه بر روند پرونده حقوق هاي نجومي نظارت و رسيدگي دارد، تا کي ما بايد تماشاگر باشيم و ببينيم اين موضوع مثل اکثر موضوعات فساد مالي با کم توجهي برخي مسئولان به فراموشي سپرده مي شود؟

    2057021
     سرانجام کسي که با بهايي ها جلسه مي گذارد و منافقين جنايتکار را دوستان خود خطاب مي کند مذمت ديني بودن حکومت و غلتيدن در آغوش آمريکا است.

    06590935
     مناطق آزاد تجاري کشور به دروازه ورود کالاهاي بي کيفيت خارجي تبديل شده و از صادرات خبري نيست. عجيب اين است که با چنين وضعي مجلس به فوريت طرحي راي داده که براساس آن قرار است 7 منطقه ديگر به مناطق آزاد تجاري اضافه شود.

    19110913
     بنويسيد در مراسم گرامي داشت شهداي آلومينيوم سازي اراک مسابقه دوچرخه سواري مختلط برگزار شد. بايد معلوم شود اصرار دولتمردان اين دولت در برگزاري اجتماعات ورزشي مختلط يا دوچرخه سواري مختلط براي چيست و به کجا مي خواهند برسند؟

    91460918
     اگر دولت واقعا فکر توليد و اشتغالزايي است چرا 35 هکتار گلخانه اي را که در استان البرز زير کشت است و با کمبود آب مواجه است، حمايت نمي کند تا کارگران و متخصصين در اين حوزه با مشکل بيکاري روبه رو نشوند. چه دليل دارد، وزير محترم با يک شرکت گلخانه اي فرانسوي به نام (ريشل) قرارداد احداث گلخانه امضا کند آن وقت گلخانه هاي داخلي به دليل حمايت نشدن دولت به مکاني متروکه تبديل شود و فرمانداري و شوراي شهر استان کرج نسبت به آن بي تفاوت برخورد کنند.

    92460912
     بازنشستگان آموزش و پرورش از سال 94 تاکنون پاداش پايان خدمت خود را دريافت نکرده اند. لطفا کيهان صداي ما را به گوش دولت برساند تا دولت خدمتگزار با پرداخت پاداش بازنشستگان اين خدمت را به بازنشستگان آموزش و پرورش در کارنامه خود داشته باشد.

    7566021
     بجنورد دو خيابان اصلي و چهار خيابان فرعي و 200واحد نانوائي دارد که هميشه مملو از نان بوده و نانها به فروش نمي رسد. استاندار اعلام کرد 50 درصد نانوائي ها مازاد هستند که بايد برچيده شوند ولي متاسفانه از اول سال جاري مجوز احداث 75 واحد نانوائي جديد صادر شده است. واقعا چه کسي بايد پاسخگو باشد؟

    27200930
     ماه گذشته قبض برق را به دليل افزايش ناگهاني مبلغ آن نتوانستم پرداخت کنم، هنوز يک ماه از زمان آن نگذشته بود که اطلاعيه اي ديگر با تهديد قطع برق با افزايش 6700 تومان بر مبلغ قبلي دريافت کردم! اين چه هزينه اي است که بر مبلغ قبلي افزوده شده است؟ و اين چه تعاملي است که وزارت نيرو با مردم دارد، جز ايجاد نارضايتي بيشتر مردم؟!

    صادقي

     مردادماه هم به نيمه اش رسيد اما از معوقات بازنشستگان که حق آنان است خبري نيست! کجاي اين رفتار عدالت است؟

    87540912
     در منطقه ماهدشت کرج نه امکانات بهداشتي وجود دارد و نه امکانات رفاهي شهري ديده مي شود، سگ هاي ولگرد در اين منطقه هم امنيت جاني مردم اين محدوده بخصوص کودکان را تهديد مي کنند. از مسئولان چندين بار درخواست رسيدگي داشته ايم اما نتيجه اي در بر نداشته است، از کيهان تقاضا داريم صداي ما را به گوش مسئولين شهر کرج برساند.

    42620912
     کنار ساختمان آموزش و پرورش شهرستان نوشهر افرادي به کار توزيع مواد مخدر مشغول هستند، چرا بايد اجازه بدهند عده اي سوداگر مرگ محيط زندگي مردم را تا اين حد آلوده کنند.

    51680911