تروریست سليماني در ديدار با خانواده فرمانده کشته شده فاطميون

تروریست سليماني در ديدار با خانواده فرمانده  کشته شده  فاطميون: تاثير فاطميون در دفاع از جهان اسلام بعدها روشن مي شود 13 مرداد – 95
این دیدار پاسدار تروریست قاسم سلیمانی باا عضای د اغدار خانواده های افغانی هایی که ا عضای خانواده های شان با تهدید به سوریه اعزام شدند  تادردفاع از بشار اسد جنایتکار کشته شوند.حالت نمک پاشیدن برروی زخم وتازه کردن داغ شان  دارد . چون پاسدارتروریست سلیمانی شیادانه تلاش می کند باد لجویی تاکتیکی هم مانع خشم واعتراض اعضای خانواده های  کشته شدگان افغانی درسوریه شود .هم اینکه زمینه سازی تبلیغاتی عضو گیری بیشتر نیروی افغانی برای اعزام به مسلخگاه سوریه شود.

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران تاکيد کرد: مجاهدت هاي رزمندگان فاطميون خاک مظلوميت را از چهره افغانستاني ها زدود. مجاهدت هاي رزمندگان فاطميون هم در جبهه هاي نبرد خيلي اثرگذار است هم تاثيرات فراتري داشت. فاطميون منشا تحول در جامعه ما هم شدند.
    چندي پيش، خانواده فرمانده رشيد و غيور فاطميون، عليرضا توسلي با نام جهادي ابوحامد ملاقاتي با سردار قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي داشتند.

    سردار قاسم سليماني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ابتداي اين ديدار با بيان اينکه، نقش شهيد توسلي در يادگاري که به نام فاطميون گذاشت، ماندگار است، گفت: فاطميون يک کوثر، يک خير ارزشمند نه تنها براي مسلمانان در اينجا، بلکه براي کل جهان اسلام است. اين اقدام اثر فوق العاده اي داشت که در حال حاضر برخي تاثير اين نيرو را نمي فهمند اما بعداً تاثير آن را در دفاع از جهان اسلام متوجه مي شوند.

    وي انتخاب نام «فاطميون» براي اين لشگر را انتخابي ارزنده و مبارک خواند و افزود: مجاهدت هاي رزمندگان فاطميون خاک مظلوميت را از چهره افغانستاني ها زدود. مجاهدت هاي رزمندگان فاطميون هم در جبهه هاي نبرد خيلي اثرگذار است هم تاثيرات فراتري دارد و کار از اين مجاهدت ها هم جلوتر رفته است. فاطميون منشا تحول در جامعه ما هم شدند.

    سردار سليماني با ابراز اينکه مجاهدت فاطميون، نگرش ها را تغيير داد، خاطرنشان کرد: امروز الحمدلله به مردم افغانستان با يک نگاه ديگر، يک احترام ديگر، توجه مي شود. قبور شهداي افغانستاني، مانند امام زاده ها شده است و مردم توجه ويژه اي به آنان پيدا کرده اند. هيچ چيزي به اندازه اين مجاهدت فاطميون و اين گونه دفاع از آرمان ها و شهادت در اين مسير نمي توانست اين قدر بر نوع مواجهه بخشي از جامعه ايران با خانواده هاي افغانستاني اثر بگذارد. يک احترام فوق العاده اي در جامعه ايراني به وجود آمده است.

    به گزارش تسنيم فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به ديدار جمعي از خانواده شهداي مدافع حرم و فاطميون با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: کلمات ارزشمندي که آقا نسبت به مسئله شهداي مدافع حرم و همه اين شهدا بيان کردند و آنها را به نوعي متمايز و متفاوت با ديگر شهدا دانستند، خيلي مسئله بسيار ارزنده و مهمي است. الحمدلله نتيجه تلاش ها و مقاومت اين رزمندگان هم نتيجه بسيار ارزشمندي شده است. در حال حاضر برآوردها به گونه اي شده است که در منطقه، آدم احساس مي کند يک پيروزي فوق العاده اي براي جريانات اسلام گرا و نيروهاي مقاومت به دست آمده است که محدود به حفظ قداست حرم هاي مبارک و مطهر نيست. اينها اثر ارزنده اي را به جا گذاشته است.

    در ادامه اين ديدار همسر شهيد توسلي با آرزوي سلامتي براي رزمندگان جبهه مقاومت اسلامي خطاب به سردار سليماني گفت: ان شاءالله خداوند شما را حفظ کند. بحمدالله، براي فاطميون يک پدر بوديد و ان شاء الله هستيد و خواهيد بود.

    در پايان اين ديدار سردار قاسم سليماني يک انگشتر به رسم يادگاري به حميد توسلي فرزند شهيد ابوحامد هديه کرد.