گفت و شنود داداش، يواش!

دروغ نامه ی کیهان 11 مهر -95
گفت و شنود 
داداش، يواش!
گفت: مرتضي بانک، معاون سرپرستي نهاد رياست جمهوري گفته است: انحراف 40 ميلياردي از بودجه، نجومي است نه حقوق سه يا چهار ميليوني!
    گفتم: اولاً کسري بودجه ربطي به سوءاستفاده ندارد و اگر هم داشته باشد بايد در جاي خود با آن برخورد شود. ثانياً حقوق هاي نجومي 3 يا 4 ميليون نبوده بلکه 50 و 60 و 232 ميليون بوده است.

    گفت: اصلاً اگر حقوق هاي نجومي مصداق تخلف و دزدي از بيت المال نيست، چرا دولت ابتدا به خاطر آن از مردم عذرخواهي کرد و رئيس جمهور دستور پي گيري صادر کرد؟!

    گفتم: ابتدا گفتند مديران نجومي حافظ نظام! و امانت دار بزرگ کشور! هستند و بعد مبلغ غارت شده را از ده ها ميليون تومان به 3 تا 4 ميليون کاهش داده اند.

    گفت: احتمالاً با اين دنده عقبي که گرفته اند، چند روز ديگر نه فقط دزدي از بيت المال را زشت نمي دانند بلکه از مردم طلبکار هم مي شوند!

    گفتم: افسر پليس راننده اي را که 180 کيلومتر سرعت داشت، متوقف کرد. راننده گفت سرعت من 140 کيلومتر بوده است! و افسر گفت؛ 140 هم جرم است و راننده پي درپي سرعت خود را 100 و بعد 80 و بعد 60 اعلام کرد... افسر پليس گفت؛ داداش! يواش! اين طوري که داري سرعت کم مي کني ممکن است از عقب به ماشينت بکوبند