نهم دی 88 روز حضور معنوی مردم، تجلی حق و امتداد عاشورا همراه با بصیرت بود

تولیت آستان قدس رضوی:

نهم دی 88 روز حضور معنوی مردم، تجلی حق و امتداد عاشورا همراه با بصیرت بود   9 دی – 95 .

آخونددژخیم که یکی  مجرمان جنایت علیه بشریت درقتل عام زندانیان سیاسی  تابستان 67  است . اکنون با کمال وقاحت و بی شرمی و دریدگی معرکه گیری ساندیس خوران وچماقداران بسیجی درر وز  9 دی 88 را روز حضور معنوی مردم و تجلی حق جازده است . در حالی که پدرهمسرش آخوند علم الهدا درچنین روزی سخنران معرکه بازار تجمع ساندیس خوران وچماقدران بسیج  9 دی درتهران بودو رهبران رقیب ر ا متهم به محارب ومنافق وفتنه گر آمریکایی کرد واز قوه فاسد قضاییه خواهان محاکمه و صدور  احکام م اعدام برای شان با اتهام مفسد فی ا لارض کرد.

تهران - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: نهم دی ماه 88 روز حضور معنوی مردم، تجلی حق، امتداد عاشورا و پایان یافتن زهر فتنه با پادزهر بصیرت بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در هفتمین سالروز بزرگداشت یوم الله 9 دی که در مصلی تهران با حضور هزاران نفر از شهروندان تهرانی برگزار شد، افزود: نهم دی روز میثاق ولایت با بصیرت بود بر این اساس این روز را که جلوه قدرت حضرت حق بود را گرامی می داریم هر چند همه روزها و شب ها و ایام متعلق به خداوند است اما نهم دی ماه روز تجلی قدرت لایزال الهی به شکل معجزه آسایی بود که یوم الله نهم دی را رقم زد.
وی ادامه داد: در این روز دلدادگان حضرت حق برای دفاع از دین و انقلاب اسلامی، میثاق با ولایت و دشمن شناسی و دشمن ستیزی به میدان آمدند و قدرت خود را به نمایش گذاشتند هر چند نهم دی یک حادثه بود اما مردم بصیرت خود را به منصه ظهور گذاشتند.
رییسی اضافه کرد: حماسه نهم دی یک مرام، اساس و بنایی بود که می توان بناهای بسیاری را بر آن استوار کرد و مبنای آن بصیرت بود.
وی با اشاره به میثاق بین امت و امام گفت: بر این بنا می توان بناهای بسیاری استوار کرد چرا که معلوم شد مردم به معنای واقعی کلمه از همه اقشار و سطوح جامعه با معرفت ، حساسیت و حمایت از ولایت الهی در صحنه حضور یافتند و لازم دیدند تا از انقلاب، نظام و ولایت دفاع کنند، بر این اساس دشمنان در مقابل این حضور حیرت زده شدند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: حضور شگفت انگیز مردم در نهم دی ماه، نه در قالب دستور العمل و بخش نامه بلکه بر اساس حس مسوولیت ناشی از زمان شناسی، موقعیت شناسی و دشمن شناسی رقم شد.
پس از راهپیمایی های مردم ایران در شهرهای مختلف در ابراز انزجار از اتفاق های روی داده در روز عاشورا و حوادث سال 88، مردم تهران و همه شهرهای کشور نیز در نهم دی ماه 88 در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری به یک راهپیمایی گسترده و حماسه آفرین دست زدند.
ادامه دارد..
اجتمام**9105**9121 **1569** خبرنگار: معصومه نیکنام **انتشار: علی حبیبی