برگزاری مراسم 9 دی در مصلی تهران/ شعارهای ضد استکباری شرکت کنندگان

برگزاری مراسم 9 دی در مصلی تهران/ شعارهای ضد استکباری شرکت کنندگان   9دی-95
چرا هیچ تصویری از حضور ساندیس خوران وبسیجیان چماقدار ضمیمه این  گزارش نشده  است  تامشخص شود چه تعداد  ساندیس خور وچماقدارا حامی خامنه ای حضور داشته اند .چون در سال 88 اوین نامه ی کیهان سربازجو شربازجو شریعت  مدعی  حضور 5 میلیون  نفر درتهران وبیش از 40 میلیون ساندیس خوارو چماقدار در چنین ر وزی درشهرهای ایران شد؟
تهران - ایرنا - هفتمین سالگرد حماسه 9 دی دقایقی پیش با حضور گسترده مردم در مصلی تهران آغاز شد. در این آیین شعارهای حمایت از رهبری و همچنین شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل بیش از هر چیزی جلب نظر می کند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور مقام های کشوری از جمله ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، حاضران اقدامات فتنه گران در سال 88 را محکوم کردند.
در این مراسم همچنین شرکت کنندگان شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه ازجمله این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده سردادند.
نهادها و ارگان های مختلف در روزهای گذشته با صدور بیانیه ها و اطلاعیه های جداگانه، فرارسیدن هفتمین سالگرد حماسه 9 دی را گرامیداشتند.
پس از راهپیمایی های مردم ایران در شهرهای مختلف در ابراز انزجار از اتفاق های روی داده در روز عاشورا و حوادث سال 88، مردم تهران و همه شهرهای کشور نیز در نهم دی ماه 88 در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری به یک راهپیمایی گسترده و حماسه آفرین دست زدند.
جتمام** 9105** 1569
خبرنگار: معصومه نیکنام ** انتشار: علی حبیبی