سربازجو شریعت نداری در دانشگاه امام صادق(ع): خواص آلوده شناسنامه سياه و تابلوي خاكستري دارند

سربازجو شریعت نداری  در دانشگاه امام صادق(ع): خواص آلوده شناسنامه سياه و تابلوي خاكستري دارند د ی – 95

پاسدار سربازجو شریعت نداری چون عضو اطلاعات پاسداران بودنش آشکار شده است .بنابراین چون می داند که نمی تواند بیش از این پنهانکاری و در سایه حرکت کند .لذا تصمیم گرفته است که بطور علنی در سایت های خبری پاسداران  همچون خبرگزاری پاسداران فارس و  تنسیم سپاس قدس قلم زنی کند ودر کنار پاسدار نجات که به معاونت اطلاعات منصوب شده آفتابی شود .همینطور  درد انشگاه پاسداران امام صادق هم حضور یابد تا به مناسبت معرکه گیری 9 دی که فردا سالگردش می باشد علیه جناح رقیب وحامیان شان اتهام زنی کند.

سرويس سياسي کيهان: 9 دي ايستگاه پاياني فتنه 88 بود اما خط فتنه در اين نقطه به پايان نرسيده و نبايد از فتنه هاي ديگري که دشمن در آستين دارد و دنباله هاي داخلي آنها روي دست خواهند گرفت غافل بود. چرا که دشمني آمريکا و متحدانش با ايران اسلامي از ماهيت طرفين درگير ريشه مي گيرد و تمام شدني نيست، بنابراين احتمال به ميدان آوردن فتنه هاي ديگر با فرمول هاي تازه تر نيز هميشه وجود خواهد داشت.
    حسين شريعتمداري، مديرمسئول روزنامه کيهان که دوشنبه شب در دانشگاه امام صادق(ع) در نشستي با عنوان «از فتنه ديروز تا نفوذ امروز» حضور يافته بود به کلام حضرت امير عليه السلام اشاره کرد که مي فرمايند «فتنه ها وقتي از راه مي رسند، شبهه مي آفرينند و هنگامي که مي روند، بصيرت به دنبال دارند» و گفت؛ فتنه داستاني است که از انتها خواندني تر است هرچند اگر در ابعاد آن دقت شود از ابتدا نيز قابل کشف خواهد بود. وي افزود؛ درس ها و بصيرت هاي حاصل از فتنه مي تواند در مقابله با فتنه هاي ديگر کارساز باشد و به همين علت بازخواني فتنه آمريکايي اسرائيلي 88 ضرورت حياتي دارد. مديرمسئول کيهان گفت؛ فتنه 88 را مي توان با جنگ احزاب در صدر اسلام که همان جنگ خندق است مقايسه کرد. در آن جنگ تمامي گروه ها و دشمنان ريز و درشت اسلام براي مقابله با اسلام نوپاي آن روز اختلافات ميان خود را کنار گذاشته و همگي روي يک نقطه ائتلاف کردند و آن از ميان برداشتن اسلام بود. وي افزود؛ در فتنه 88 نيز اين اتفاق رخ داد و تمامي دشمنان اسلام و نظام روي يک نقطه که همان براندازي نظام بود به ائتلاف رسيدند در اين ائتلاف از مدعيان اصلاحات، برخي از کارگزاراني ها، کلان سرمايه داران، بهايي ها، منافقين، مارکسيست ها، سلطنت طلب ها گرفته تا عبدالمالک ريگي را مي توان ديد. ائتلاف فتنه آشکارا از سوي مثلث آمريکا، اسرائيل و انگليس مديريت مي شد و سران داخلي فتنه نقش رابط ميان داخل و خارج را برعهده داشتند. شريعتمداري گفت؛ از همان هنگام با نگاهي به اين ائتلاف به آساني قابل فهم بود که تابلوي ائتلاف يعني «انتخابات رياست جمهوري» يک تابلوي خاکستري و تقلبي است، يعني همان نکته که بعدها فتنه گران در شعارهايي نظير «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و در اهانت به ساحت مقدس امام حسين عليه السلام، حذف اسلام از نام جمهوري اسلامي ايران، پاره کردن تصوير حضرت امام(ره) و لگدمال کردن آن، حمله به مساجد، سنگباران نمازگزاران، حمله و قتل و جرح هر کس که ظاهر اسلامي داشت به وضوح ديده شد. مديرمسئول کيهان اظهار داشت؛ امروز هم اگر ديديد چند گروه و جريان داخلي که ظاهرا با يکديگر اختلاف دارند به ائتلاف رسيده اند درباره تابلوي آنها ترديد کنيد. و براي آن که هدف اصلي اينگونه ائتلاف ها را کشف کنيد بايد از مواضع آنها مخرج مشترک بگيريد. شريعتمداري افزود؛ همين امروز هم در داخل کشور نمونه هايي از اينگونه ائتلاف را مي بينيد.

    مديرمسئول کيهان در ادامه به چند سند مکتوب که از وابستگي اصحاب و سران فتنه به مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس حکايت داشت اشاره کرد و از جمله گفت؛ در ارديبهشت سال 87 - آوريل 2008 - يعني 13 ماه قبل از انتخابات در واشنگتن و با حضور گري سيک، کنت تيمرمن مسئول ميز ايران در سيا، لري فرانکلين مسئول ميز ايران در پنتاگون و دو ايراني که شواهد نشان مي دهد دکتر يزدي يکي از آنها بوده است، نشستي برپا مي شود و در آن تصميم گرفته مي شود که يکي از شخصيت هاي مطرح در ايران با طرح احتمال تقلب در انتخابات زمينه يک کودتاي رنگي را فراهم آورد و در آذرماه همان سال يکي از مسئولان مطرح و شناخته شده نظام احتمال تقلب را کليد مي زند که البته نمي دانيم برگرفته از نشست واشنگتن بوده و يا ايشان جداي از آن نشست به ماجرا پرداخته اند.

    شريعتمداري گفت جرج سوروس سرمايه دار صهيونيست آمريکايي نيز تاکيد مي کند که انقلاب رنگي بايد «انتخابات محور»ELECTION POINT باشد و پرسيد آيا ميان اين رخدادها رابطه اي ارگانيک برقرار است؟ من فقط اسناد را مطرح مي کنم و قضاوت با خودتان.

    مديرمسئول کيهان به سند ديگري اشاره کرد و گفت؛ روز 11 ژوئن 2009، 21 خرداد 88 يعني يک روز قبل از انتخابات کنت تيمرمن در مصاحبه اي مي گويد «فردا در ايران انتخابات نيست، بلکه يک انقلاب سبز کليد مي خورد» و تاکيد مي کند که ما انقلاب هاي رنگين ديگري در اوکراين و صربستان انجام داده ايم و بعد از ايران نوبت سوريه است.

    شريعتمداري سپس به اسنادي از حضور برخي از کارشناسان برجسته سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس در ايران که قبل از انتخابات تحت عناوين آکادميک به کشورمان آمده و با کساني که بعدها در فتنه 88 نقش داشتند، نشست هاي آموزشي برگزار کرده بودند اشاره کرد و نام و مشخصات آنان را برشمرد.

    
    
خط فتنه با فرمول هاي ديگر ادامه دارد
    مديرمسئول کيهان در ادامه گفت: تکرار فتنه جديد در قالب و فرمول 88 بعيد به نظر مي رسد ولي بروز فتنه هاي ديگر دور از انتظار نيست و هم اکنون شواهدي از احتمال شکل گيري آن را مي توان ديد. شريعتمداري افزود؛ براي کشف فتنه و حرکت فتنه گران به 3 مقوله جداگانه نياز داريم. نقشه راه دشمن، نقشه راه نظام و ارزيابي مواضع و عملکردها و چگونگي حرکت افراد و جريانات در ميان اين دو خط. وي افزود؛ اصلي ترين خط استراتژيک در نقشه راه دشمن، براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران است که بارها به صراحت بر آن تاکيد ورزيده است. اما اين خط استراتژيک را هميشه به طور مستقيم دنبال نمي کند، بلکه پروژه هاي پلکاني تعريف کرده و به اجرا درمي آورد، نظير فتنه 88 که پله اول آن انتخابات بود ولي براندازي را دنبال مي کرد.

    شريعتمداري گفت؛ سنگ بناي همه فتنه ها با حضور شخصيت هاي خاکستري يا همان خواص آلوده گذارده مي شود و توضيح داد؛ دشمن شخصيت هاي خاکستري را از ميان کساني انتخاب مي کند که اولا؛ سابقه حضور در مسئوليت هاي بالاي نظام داشته باشند و ثانيا؛ مردم آنان را به عنوان شخصيت هاي برجسته نظام بشناسند. اين افراد به مجرد آن که به هر علت از خط اصلي نظام فاصله بگيرند، آماده شکار شدن هستند و بعد از آن که شکار شدند، با تابلوي خودي مواضع دشمن را دنبال مي کنند. وي گفت؛ خواص آلوده شناسنامه سياه دارند چون به خدمت دشمن درآمده اند اما تابلوي خاکستري دارند چون براي انجام ماموريت خود بايد به گونه اي نه کاملاموافق نظام و نه کاملامخالف حرکت کنند، يعني نه سياه و نه سفيد بلکه خاکستري.

    مديرمسئول کيهان با اشاره به هشدارهاي پي درپي رهبرمعظم انقلاب درباره نفوذ دشمن گفت: حضرت ايشان نفوذ به مراکز تصميم ساز و تصميم گير را که با هدف تغيير محاسبات مسئولان صورت مي پذيرد، خطرناک ترين نوع نفوذ دانسته اند و اظهار داشت؛ براي شناخت اين چرخه بايد سه مرحله را دنبال کنيم اول؛ نقطه حساس را بشناسيم مثلاحلقه مشاوران. دوم؛ تاکتيک حريف براي ورود به اين نقطه حساس را کشف کنيم؛ و سوم اينکه بعد از ورود چه برنامه اي را دنبال مي کنند.

    شريعتمداري گفت؛ نفوذي ها را به قول حضرت امير عليه السلام از لحن سخنان و نوع مواضع آنان مي توان شناخت و توضيح داد؛ هرگاه شخصيتي را ديديد که با خط اصلي نظام يعني همان نقشه راه فاصله گرفته و مواضع مشابه دشمن را دنبال مي کند درباره سلامت او ترديد کنيد.

    مديرمسئول کيهان در ادامه اين نشست به پرسش هاي دانشجويان پاسخ گفت؛ وي در پاسخ به سوالي درباره حقوق هاي نجومي گفت: وزيرصنعت اخيرا گفته است، 2 ميليارد تومان که مجموعه حقوق هاي نجومي است اهميت چنداني ندارد که بايد عرض کنم؛ مبلغ حقوق هاي نجومي مطرح نيست اگر چه خيلي بيشتر از 2 ميليارد تومان است. بلکه سخن بر سر آن است که اين افراد لياقت حضور در پست هاي حساس را ندارند و به آساني منافع ملت را به منافع شخصي ترجيح مي دهند.

    وي در پاسخ به سوال ديگري درباره برجام گفت؛ برجام کلاه گشادي بود که آمريکا بر سرمان گذاشت و تنها دستاورد آن، اثبات غيرقابل اعتماد بودن آمريکاست. ولي برخي از آقايان اصرار دارند که همين الگوي ناموفق و شکست خورده را در موارد ديگر نيز به کار گيرند و بي آن که به روي مبارک خود بياورند از برجام هاي 2 و 3 و... سخن مي گويند.

    شريعتمداري گفت؛ اين نگراني وجود دارد و به عنوان يک حرکت يا فتنه خطرناک بايد پي گيري شود که جرياني در پي آن است با پديده هايي نظير بيکاري، گراني، سختي معيشت، تحقيرملت و تورم افسار گسيخته مردم را تحت فشار قرار دهد و در همان حال سازش با آمريکا را به عنوان راه خروج از اين تنگناها معرفي کند که مي بينيد بعضي ها چنين مي کنند. اين حرکت مرموز را مي توان زمينه ساز فتنه جديدي تلقي کرد و بايد خطر آن را جدي گرفت.