دولت با دست برداشتن از سیاسی‌کاری، غارتگران بیت‌المال را به قوه قضائیه معرفی کند

سلطانی‌وش در گفت‌وگو با خبرگزاری پاسداران :
دولت با دست برداشتن از سیاسی‌کاری، غارتگران بیت‌المال را به قوه قضائیه معرفی کند 12 آذر- 95
وقتی برای مدت 38 سال سیاست سنگ بستن وسگ رها کردن ادامه داشته باشد و آدم های کوچک به پست مهم گمارده وآدم های مهم  حذف یا خانه نشین شده  یا به کارهای کوچک گمارده شده باشند .نتیجه بهترازاینن می تواندباشد که اطلاعات سپاه همکاره خبرگزاری داشته باشدتا دربستر جنگ قدرت وثروت باندی وجناحی هرمهره جوجه بسیجی را علیه رقیب چماق کند تاچون زیر پوشش انتقاد فرافکنی  شود وباحذف نقش  کلیدی خامنه ای وباندهایش در غارتگری بیت ا لمال نقش باند یا جناح رقیب برجسته گردد.
خبرگزاری فارس: دولت با دست برداشتن از سیاسی‌کاری، غارتگران بیت‌المال را به قوه قضائیه معرفی کند
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس با تأکید بر اینکه دولت باید با دست برداشتن از سیاسی‌کاری، غارتگران بیت‌المال را به قوه قضائیه معرفی کند گفت: مدتهاست از افشای فیش‌های نجومی می‌گذرد و اکنون برای مردم این سؤال مطرح است که چرا هنوز نتیجه رسیدگی به این موضوع مشخص نشده است؟
علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی گفت: مدتهاست که از ماجرای افشای فیش‌های نجومی می‌گذرد و امروز برای مردم این سوال مطرح شده که چرا بعد از این همه مدت نتیجه رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی برای ما مشخص نشده است؟
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرمانداران نیروی دریایی موضوع حقوق‌های نجومی را از جمله کارهای ناتمام برشمردند، این فرمایش نشان می‌دهد دولت هنوز علیرغم وعده‌ها و شعارهایی که داد هیچ اقدامی برای معرفی و برخورد با نجومی‌بگیران نکرده است.
سلطانی‌وش تاکید کرد: در زمانی که بحث فیش‌های نجومی پیش آمد دولت سعی کرد با وعده رسیدگی سریع به این موضوع خشم مردم را نسبت به غارتگران بیت المال کم کند و از ابتدا معلوم بود که قصد برخورد با نجومی‌بگیران را ندارد.
وی گفت: امیدواریم دولت از سیاسی کاری دست بردارد و غارتگران بیت‌المال را سریع‌تر به قوه قضائیه معرفی کند. دولت باید بداند مرور زمان باعث نمی‌شود مردم این موضوع را فراموش کنند.