انتقاد نماینده پیرانشهر از عدم گازرسانی به حاشیه‌نشینان این شهرستان


انتقاد نماینده پیرانشهر از عدم گازرسانی به حاشیه‌نشینان این شهرستان 13آذر-95
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی از آتش‌سوزی سه خانه مسکونی در حاشیه پیرانشهر به خاطر پرهیز استانداری از گازرسانی به حاشیه‌نشین‌ها خبر داد.
رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از دو ماه است که شورای تأمین شهرستان پیرانشهر حکم به گازرسانی به منازل حاشیه شهر داده اما استانداری به بهانه عدم پرداخت مبالغ مربوطه به شهرداری و با وجود تأمین زیرساخت، از گازرسانی امتناع می‌کند.
وی افزود: در روزهای گذشته شاهد آتش‌سوزی سه منزل مسکونی در حاشیه شهر و مصدوم شدن یک زن سرپرست خانوار و یک معلول ذهنی تحت پوشش بهزیستی بودیم و واکنش استاندار به این موضوع تنها یک لبخند ملیح بوده که برخوردی شبیه برخورد مسئولین مربوطه در زمان آتش‌سوزی مدرسه دخترانه شین‌آبادی را تداعی می‌کند.
خضری یادآور شد: استاندار آذربایجان غربی در بیش از سه سالی که از مسئولیتش گذشته تنها دو بار به پیرانشهر سرکشی کرده در حالی که به دفعات به منطقه آزاد ماکو سرکشی کرده است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس در پایان گفت که در همین رابطه به جلسه معاونت امنیت وزارت کشور دعوت شده است تا این موضوع در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.