نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 9دی-95
درآمد میلیاردی!
من منشی یکی از پزشکان فوق تخصص جراحی قلب بیمارستان شهید رجایی تهران هستم. نکته‌ای می‌خواستم به اطلاع شما برسانم و بگویم که درآمد بسیاری از جراحان قلب، پلاستیک و حتی پزشکان داخلی کشورمان، چندصد میلیون است. بسیاری از بیماران هم پول را بصورت مستقیم به حساب آنان واریز می‌کنند و مالیاتی هم بابت آن نمی‌پردازند! قبول داریم که این پزشکان بسیار پرتلاش و تحصیل کرده‌اند، ولی در کشورهای دیگر، 50 تا 60 درصد درآمد پزشکان به عنوان مالیات از آنان کسر می‌شود، اما در کشور ما، آنان مالیاتی تا 2 میلیون تومان در ماه می‌پردازند که با درآمد میلیاردی آنان هیچ تناسب و تطابقی نداردیک منشی – تهران
*از اهالی کوچه: در خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، ایستگاه پسیان، کوچه شهید ولی پور گودرزی، ساختمان 20 طبقه‌ای در حال احداث در این کوچه با عرض 6 متر می‌باشد! شهرداری منطقه چگونه مجوز ساخت به این مجتمع داده است؟
*خانم سلیمانی از تهران: چرا قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز در هر فروشگاهی به دلخواه صاحبان آنها تعیین و به فروش می‌رسد؟ چرا مسئولان برای یکسان سازی قیمتها هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند و چرا همیشه مشتریان باید مورد اجحاف قرار گیرند؟
*
یک شهروند گیلانی: از مسئولان سازمان صدا و سیما سئوال شود علت قطع سیستم پیام نما (تله تکست) شبکه دوم سیما چیست؟
*
حقگو از تهران: مدیرانی که مسئول اجرای دقیق قانون هستند نباید بگذارند مردم در سراشیبی بی قانونی از بین بروند.