فتنه گران 88 و عدم تمکين آنان به قانون؟

    از وزارت کشور بايد پرسيد دعوت خطيب جمعه تهران به اجراي قانون و تمکين به آن عجيب است يا قانون شکني هاي فتنه گران 88 و عدم تمکين آنان به قانون؟
  
پرسش وزارت كشور و پاسخ  اوین  نامه كيهان  7 خرداد -96
سربازجو شریعت نداری با مچ گیری بازجویانه اش اعتراف ا دعای موحدی کرمانی  آخوند حلال وحرام کن آرا را سانسور کرده است که درخطبه نمازجمعه تهران گفت آرای دژخیم رئیسی 19 میلیون و آرای روحانی 21 میلیون است تابتواند فقط یقه روحانی را بگیرد  که درپاسخ ادعای موحدی کرمانی گفت اگرشورای نگهبان باتمدید زمان رأی دادن موافقت می کرد موجب افزایش 4 میلیون آرا می شد که منظورش افزایش آرای خودش بود .چون آنانی که قراربود رأی بدهند جزو کسانی بودند که ناراضی اند و قصد رأی دادن نداشتند .ولی اخبار فضای مجازی موجب تحریک شان  شدتارأی بدهند ونمی توانستند جزو حامیان دژخیم رئیسی باشند.

وزارت محترم کشور در واکنش به گفت و شنود کيهان ديروز نامه زير را ارسال کرده است؛
    
مديرمسئول محترم روزنامه کيهان
    
با سلام و احترام و قبولي طاعات و عبادات
    
نظر به انتشار مطلبي در ستون گفت و شنود آن روزنامه با عنوان تصادف در مورخ 6 خردادماه در عبارت: معاون وزير کشور مي گويد 3 ميليون نفر نتوانسته اند شرکت کنند لطفا ترتيبي اتخاذ فرمائيد تا روشن شود؛ کدام معاون وزير کشور در کجا چنين ادعايي را مطرح کرده است؟ و مستندات اين ادعا فورا به اين مرکز اعلام و در غير اين صورت خلاف واقع بودن آن در اولين شماره روزنامه منتشر شود.
    
کيهان: با احترام و آرزوي متقابل قبولي طاعات و عبادات برادرمان در وزارت کشور؛ مسئولي که ادعا کرده است 3 ميليون نفر موفق به راي دادن نشده اند! آقاي حسينعلي اميري معاون پارلماني رئيس جمهور بوده است. اگر وزارت محترم کشور ادعاي ايشان را خطا و قابل برخورد مي داند که جايگاه معاونت رئيس جمهور بالاتر از معاونت وزارت کشور است و بديهي است که دامنه خطاي ايشان نيز بيشتر خواهد بود، اگرچه رقم 4 ميليون نفر را خود آقاي رئيس جمهور مطرح کرده بودند.