كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 خرداد - 96
كيهان و خوانندگان
چرا به جای لیست کردن  پیشنهاد 4 سال گذشته قول هایی که روحانی ودولت وی داده و عمل نکرده برای مقایسه جامع تر درخواست تکمیل لیست 38 ساله رهبران وکارگزاران رژیم عوامفریب ووارونه گو نشده است تا مشخص شود که چرا قول ها نه اجرا نشده که برخلاف آن عمل شده است .تاد یگر سربازجو شریعت نداری نتواند سیاست پیام سازی های قلابی و ساختگی یک طرفه اش  رادراوین نامه اش ادامه  دهد:
  پيشنهاد مي شود فهرست دقيق و جامع از وعده هاي آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در اين دوره تهيه و در جامعه توزيع شود تا هم شهروندان در جريان مطالبات خود قرار بگيرند و هم دولت و آقاي رئيس جمهور به يادشان بيايد که چه وعده هايي داده اند.


    * آقاي رحماني فضلي وزير محترم کشور! چرا اين قدر از بيان حقايق انتخابات توسط آيت الله خاتمي در نماز جمعه برآشفته شديد؟ آنچه به شما عرض مي کنم شنيده ها نيست با چشم خودم مشاهده کردم. صبح 96/2/29 در مسجد مقدس جمکران انبوه جمعيت که براي دعاي ندبه و راي دادن در زير آفتاب ايستاده بودند تا ساعت 8/30 هنوز درهاي شعبه راي گيري بازنشده بود و اعلام مي کردند که تعرفه ها نيامده است؟! و بعد از اينکه تعرفه ها رسيد از مسئول مربوطه خواستم صندوقي براي 2 بيمار بستري به منزل بياورند، قول دادند ولي متاسفانه به قول خود عمل نکردند! اين نمونه اي کوچک از خروارهاست!
    طباطبايي- طلبه از قم

    * پايکوبي و جشن هاي گاه همراه با شکستن هنجارهاي اخلاقي براي پيروزي آقاي روحاني در انتخابات را بالاشهري ها و مرفهين بي درد جامعه راه انداختند. اکنون نوبت ما مردم است که فشار گراني هاي جديد مثل افزايش قيمت مرغ و حبوبات را متحمل شويم.

    قاجار

    * به اطلاع آقاي رئيس جمهور برسانيد عرضه مرغ به قيمت کيلويي نزديک 8 هزار تومان ظلم در حق قشر محروم جامعه است. ايشان چگونه راحت زندگي مي کنند و از درد ملت خبر ندارند؟

    68430939
    * نهادهاي مسئول بيدار باشند، دلايل قطعي نشان مي دهد که رئيس جمهور با سخنراني هاي هنجارشکنانه خود مي خواهد فضاي جامعه را ملتهب کند و ديگران را در شکست ها و ضعف ها مقصر جلوه دهد. بايد با صراحت و شفافيت با او برخورد شود.

    طباطبائي

    * پيشنهاد مي شود فهرست دقيق و جامع از وعده هاي آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در اين دوره تهيه و در جامعه توزيع شود تا هم شهروندان در جريان مطالبات خود قرار بگيرند و هم دولت و آقاي رئيس جمهور به يادشان بيايد که چه وعده هايي داده اند.

    81160913
    * آمريکايي هاي خبيث با سياست ساختگي ايران هراسي اقدام به فروش اسلحه به عربستان مي کنند. در داخل ايران هم بعضي سياسيون با دروغ ناجوانمردانه ديوارکشي و ترساندن مردم از نامزد خاص به قدرت مي رسند. اما از چنين جماعتي چگونه مي توان اميد حل مشکلات مردم را داشت؟

    26280913 و 13750916

    * آقاي رئيس جمهور چگونه با ايران هراسي مخالفت مي کند در حالي که خود ايشان در ايام تبليغات رياست جمهوري تا توانست به دروغ جامعه را از رقيب ترساند و با موفقيت در اين شيوه پروپاگاندا راي آورد.

    21620918
    * منصب و رياستي که براثر ترساندن مردم از جنگ دروغين و ادعاي خطر مرگ ميليونها انسان و تهديد روستائيان به قطع يارانه و قوت لايموتشان و بودجه هاي عمراني محلي و... و صدها تخلف ماموران دولت حاصل شود واجد چه نوع اعتبار و افتخاري است؟!

    45780939
    * دبير محترم شوراي نگهبان مي فرمايند اين آقايان دست اندرکار در برگزاري انتخابات به خاطر تخلفات گسترده بروند توبه کنند. عرض بنده اين است که البته منظور آيت الله جنتي اين نيست که اين افراد گناه فردي مرتکب شده اند و با توبه حل مي شود. مگر حق الناس بدون رضايت طرف قابل اغماض است. اينها به يک ملت خيانت کرده اند و بايد محاکمه و به اشد مجازات برسند تا عبرتي براي ديگران باشد تا در انتخابات بعدي با اين کار موجب وهن انتخابات و آراي مردم نشوند.

    63390911
    * با توجه به تخلفاتي که براي اولين بار در دولت مدعي تدبير در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري رخ داد لازم است کارشناسان، طرح اصلاح قانون انتخابات را با واگذاري متولي برگزاري انتخابات به غير از دولت براي تصويب در مجلس آماده کنند تا حق الناس محفوظ بماند و اعتماد مخدوش شده بخش بزرگي از ملت نسبت به انتخابات بازگردد.

    72150915
    * از مجلس شوراي اسلامي درخواست مي شود طرحي را به تصويب برسانند که متوليان اجرايي انتخابات از دست دولت خارج و هيئتي زيرنظر سه قوه يا رهبري متولي برگزاري انتخابات باشد تا هيچ شائبه تخلف و... در آن نرود.

    شکيبا

    * يقين دارم آن کساني که براي دنياي خود حاضر شدند مشارکت مردم را به گونه اي مهندسي کنند که خودشان در قدرت بمانند در همين دنيا تاديب خواهند شد. البته در آخرت هم عذاب سختي در انتظارشان است.

    81230919
    * براي ايجاد روحيه خودباوري و اعتماد به نفس هرچه بيشتر در نسل آينده ساز کشور اگر دولت و دولتمردان ناراحت نمي شوند پيشنهاد مي شود پيشرفت هاي محيرالعقول نيروهاي مسلح کشور در ساخت انواع موشک ها جزء دروس تحصيلي دانش آموزان قرار بگيرد.

    41650912
    * چهار سال اول دولت مدعي تدبير و کليد با سرگرم کردن مردم صرف برجام شد و از توسعه اقتصادي و گره گشايي از فقر، بيکاري، رکود و مسکن خبري نشد و حال 4 سال دوم را هم رئيس جمهور افشا کرد که به دنبال حل مسئله سند 2030 در کشور است! مردم منتظر حل مشکلات فقر، بيکاري، مسکن و معيشت خود نباشند دولت وظيفه مهم تري دارد!

    51400913
    * اگر اشتراک نظري و فرهنگي بين مدعيان اصلاحات در داخل و آمريکايي ها در خارج وجود نمي داشت هرگز سند آموزش 2030 بيگانگان امضاء و در داخل کشور به اجراء گذاشته نمي شد. عوامفريبي کافي است.

    57000915