دانش آموزان با کتاب جغرافیا در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند

 دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:
دانش آموزان با کتاب جغرافیا در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند  7 آبان – 96
به جز ابزار تبلیغاتی وبهانه حذف مخالفان حتی بطور فیزیکی  که با  اشغال سفارت آمریکادر13 آبان  58 شروع  شد . سپس ترکش آن به باندها وجناح های رقیب اصابت کرده است 8 چه دستآورد مثبتی برای مردم ایران ومنافع ملی کشور داشته است که باید دانش آموزان با کتاب جغرافیا درر اهپیمایی نمایشی 13 آبان تدارک دیده شده از سوی پاسداران شرکت کنند؟
تهران - ایرنا - دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: کمپین دانش آموزان داوطلب تدریس درس جغرافیا به ترامپ همزمان با روز 13 آبان راه اندازی می شود و دانش آموزان با کتاب درس جغرافیا در راهپیمایی شرکت می کنند.
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، حامد علامتی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در این حرکت نمادین قصد دارند به ترامپ به عنوان نماد استکبار اعلام کنند که آماده هستند تا درس جغرافیا را برای او تدریس کنند.
وی ادامه داد: همچنین پویش درس جغرافیا برای دانش آموزان دوره متوسطه اول نیز همزمان با 13 آبان شکل می گیرد و این پویش نقش خلیج فارس را مدنظر قرار خواهد داد.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه شعار امسال(گفتیم آمریکا دیوار فرو ریختنی است به این دیوار تکیه نکنید) در نظر گرفته شده، افزود: برنامه دیگر اتحادیه در 13 آبان با عنوان کارنامه شیطان است و دانش آموزان ضمن بیان اقدامات وحشیانه دولتمردان آمریکایی در سال های متمادی، کارنامه حقوق بشر آمریکا از جمله حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس، ترور دانشمندان هسته‌ای و حمایت از فتنه گران سال 88 را در معرض دید عموم قرار می دهند.
علامتی تصریح کرد: برگزاری تریبون آزاد در مسیر راهپیمایی 13 آبان و در مدارس سراسر کشور، فعال سازی رادیو مدرسه به منظور جریان‌سازی در فضای مدرسه، برگزاری استندآپ کمدی ویژه دانش آموزان پسر، نمایش آثار گرافیکی دانش آموزان، رمی جمرات آدمک های شیطان در مسیر راهپیمایی توسط دانش آموزان بهره گرفته از اعمال حج تمتع و به صدا در آمدن زنگ استکبار ستیزی در ساعت هشت صبح 13 آبان در مدارس سراسر کشور از دیگر برنامه های اتحادیه در این ایام است.
وی دیدار دانش آموزان با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماد مبارزه با استکبار و تجدید بیعت با دلیرمردان را از دیگر برنامه های ایام 13 آبان اعلام کرد و گفت: تمامی این برنامه ها با عنوان «شنبه فریاد» و با هدف ایجاد و تقویت روحیه استکبار ستیزی، نقش آفرینی و ایجاد ظرفیت و استفاده از توانایی بالقوه دانش آموزان از جنبش های ضد استکباری برگزار خواهد شد.
ادامه دارد...
فراهنگ ** 1883 ** خبر و عکس: مریم جلوداران * انتشار: امید غیاثوند