وزیر پیشنهادی علوم برنامه های مدونی را ارائه نکرده است

 نماینده میاندوآب در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم:
وزیر پیشنهادی علوم برنامه های مدونی را ارائه نکرده است 7 آبان – 96
 این  نامزد وزارت علوم بسیجی  حامی آتش به اختیاران  بسیجی در دانشگاه ومخالف دانشجویان آزادی خواه و دگر اندیش وقتی تحمیل شده از سوی خامنه ای به روحانی است چه برنامه مدونی میت واند برای دانشگاه ها ودانشجویان داشته باشد؟
تهران-ایرنا-نماینده مردم میاندوآب درمجلس شورای اسلامی گفت: منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برنامه های مدونی را ارائه نکرده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جهانبخش محبی نیا در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس درمخالفت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات وفناوری افزود: غلامی فردی صاحب اخلاق،متدین و انقلابی است اما ایراداتی به وی وارد است و توانایی اداره وزارت علوم را ندارد.
وی افزود: در نشستی که با غلامی داشتم هم به وی گفتم که برنامه هایی که ارائه کرده عملیاتی و مناسب نیست زیرا در برنامه هایش فقط یکسری از اسناد بالادستی را آورده است.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس ادامه داد: امروز باید تمام تلاش ما این باشد که دانشگاه ها استقرار مالی داشته باشند ولی در هیچ کجای برنامه غلامی به آن اشاره نشده است.
محبی نیا افزود: غلامی برای به روز کردن سرفصل های دروس مختلف هیچ برنامه ای ندارد، ما امروز شاهدیم که سرفصل دروس علم سیاست و جامعه شناسی را فردی که فیزیک خوانده می نویسد، چرا باید این گونه باشد؟
این نماینده مجلس ادامه داد: ما در سرفصل هایمان سی سال عقب هستیم ، از این رو باید فکری برای آن کرد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد،بلکه برای اداره کشور عمل لازم است.
وی افزود: با این برنامه هایی که وزیر پیشنهادی علوم ارائه داده نمی توان به جایی رسید،زیرا برنامه های مدون و خوبی نیست و نتیجه ای نخواهد داشت.
سیام**9121** 1336
خبرنگار: سمیه لاری**اتنشار: مهرنوش خانزائی