كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 آبان - 96
كيهان و خوانندگان
    درشرایطی که اوین نامه ی کیهان کلامی علیه  جناح وباندهای وابسته به خامنه ای وپاسداران نمی  گویند .همچنین کلامی در مورد غارتگران مؤسسات  مالی و اعتباری گزارش  نمی کنید چون خودی اند .ولی اکنون سربازجو شریعت نداری با وقاحت حاص پررویی ودریدگی اش که ناشی ازتجربه ا طلاعاتی و بازجویی اش می باشد چنین یقه علی مطهری را گرفته  است که چرا گاهی گداریانتقاد به اصول گرایان می کند:
 آقاي علي مطهري سوالي از شما دارم. شما نماينده مردم هستيد يا نماينده قشري خاص و فتنه گر و مرفه؟ زيرا تا به حال شما موضعي در مورد معيشت سخت و فسادهاي گسترده نگرفته ايد. انتظار مردم از نماينده خود، خدمت گزاري براي عموم است نه اقشار خاص و برج عاج نشين.

    * دولت بايد نسبت به برجام واقع بينانه تر بينديشد و عمل کند. اگر در ماه هاي آينده تحريم ها ادامه يابد، (که ظاهراً چنين خواهد بود) و نقض برجام آمريکا شدت بيشتري بگيرد از سرگيري برنامه هاي هسته اي و تحقيقاتي و پزشکي هسته اي تنها بخش کوچکي از جلوگيري از ادامه زيانکاري در يک توافق ناقص 
    خواهد بود.

    19810916
    * چرا تا به حال دولت به خصوص وزارت امور خارجه، پاسخ اهانت هاي ترامپ به ملت ايران را آن گونه که بايد باشد نداده است، رفتارهاي منفعلانه مسئولان آن هم براي حفظ توافقي که بارها از طرف مقابل نقض شده منجر به جسارت بيشتر دشمن در توهين ها و تحريم هاي متعدد بر عليه ايران شده است. پس عزت ملي چه مي شود؟

    5608021
    * آقاي علي مطهري سوالي از شما دارم. شما نماينده مردم هستيد يا نماينده قشري خاص و فتنه گر و مرفه؟ زيرا تا به حال شما موضعي در مورد معيشت سخت و فسادهاي گسترده نگرفته ايد. انتظار مردم از نماينده خود، خدمت گزاري براي عموم است نه اقشار خاص و برج عاج نشين.

    9641013
    * کاستي ها و تخلفاتي که در ارائه خدمات رساني به زائرين شنيده مي شود تاسف آور است که چرا بعد از چند سال تجربه برگزاري مراسم اربعين باز شاهد سوءاستفاده ها و خلاها هستيم؟

    2811021
    * از غيرت ديني اتحاديه اتوبوس راني تشکر مي کنم که نرخ بليت اتوبوس اربعين را 76 هزار تومان اعلام کرد. البته «زمستان رفت و رو سياهي به زغال ماند؟» کاش ستاد اربعين کشور براي برگزاري باشکوه تر راهپيمايي عظيم اربعين و ارائه خدمات مناسب به زائرين جلوي سوءاستفاده ها را بگيرد.

    3152021
    * همين ستون کيهان و خوانندگان بازتاب دهنده درددل و مشکلات متعدد مردم است که از بي تدبيري برخي مسئولان شکل گرفته است. از کيهان تشکر مي کنم که حرف هاي مردم را مي نويسد. ولي اعتراض مردم به عملکرد برخي از مسئولان گويا اصلاً گوش شنوايي در ميان اين گونه مسئولان 

    پيدا نمي کند!

    1607031
    * ميرزاحسين خان سپهسالار «عضو فراماسون» و مسبب قرارداد ننگين رويترز که از ننگ آورترين قراردادهاي معاصر است ازنظر صادق زيباکلام «صدراعظم اصلاح طلب» بوده است! تا کي قرار است چنين افرادي در دانشگاه ها و از جمله دانشگاه آزاد بر عليه ارزش هاي انقلاب تبليغات کنند؟

    9948013
    * از مسئولان امر به خاطر چهار بانده کردن محورهاي منتهي به شهر مرزي مهران که محل ورود و خروج عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) است، صميمانه تشکر مي کنم.

    62630938
    * شهيد عيسي کريمي مسئول بهزيستي شهر ميناب 9 سال مفقودالاثر بود ولي بنياد شهيد از دادن مسکن به همسر جوان شهيد امتناع مي ورزيد با اين توجيه که منع قانوني داشتيم؟! اين چه قانوني بود و واضعان آن چه کساني بودند؟!

    91490910
    * بخشي از مردم به اميد گشايشي و اکثر مردم هم خار در گلو و به خاطر وحدت دم برنمي آورند و در اين ميان، مدعيان برخورداري از ژن خوب بيت المال را تاراج مي کنند! قسم مي خورم که با 20 سال کاسبي، براي پرداخت پول برق منزل درمانده ام!

    63330911
    * در ايام نزديک به اربعين امام حسين(ع) که زائرين ايراني از مرزهاي غرب کشور عازم عراق هستند با اينکه تعداد زيادي از مامورين نيروي انتظامي حضور دارند ولي چون نظم و انضباطي به جمعيت زوار داده نمي شود عبور از مرز با مشکلات عديده همراه مي شود. عرضم اين است که براي حل مشکل بايد مديريت کرد و با افزايش مامور مشکل حل نمي شود.

    شجاع داودي

    * از عوامل و مسئولان گذرگاه هاي مرزهاي غربي کشور درخواست داريم تعداد ورودي ها را چندين برابر سال گذشته بکنند تا مشکلي براي زائرين امام حسين(ع) به وجود نيايد.

    68100911
    * اقدام دادستاني در جهت ممانعت از عرضه قليان در اماکن عمومي يک اقدام خداپسندانه، انقلابي و درخور تقدير است.

    51620939
    * خبري از واريز سود سهام عدالت نيست. چرا دولت پاسخ اين تاخير در واريز سود را به مردم نمي دهد؟ چرا وعده ها فرجامي نمي يابند؟

    41120936
    * وعده مسئولين به پرداخت سهام عدالت در شهريور بود که محقق نشد و حالا اعلام مي کنند کساني که مابقي سهم خود را پرداخت نکنند، سهامشان به نصف تقليل مي يابد! اين در حالي است که هر ساله خبر چندين اختلاس و حيف و ميل ميلياردها دلار از بيت المال رسانه اي مي شود؟!

    36640912
    * ميدان امام خميني کرج بعد از بازسازي توسط دولت تغيير نام داده شده است. آيا بعد از تحريف شخصيت امام خميني به دنبال حذف نام ايشان از اذهان ملت هستند؟ چرا مسئولان ما 

    غافل اند؟