دبيركل حزب موتلفه: بايد مراقب ترفندهاي آمريكا در ساعات پاياني مذاكرات بود

دبيركل حزب موتلفه: بايد مراقب ترفندهاي آمريكا در ساعات پاياني مذاكرات بود 15 تیر- 94
موش دوانی یااخلال گری ضد مذاکره ی هسته ای  باند غارتکر مؤتلفه که  همسو با پاسداران است .چون با اینگونه موضع گیری جهت دار سهم غارتگری بیشترازدولت روحانی طلب می کند.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد: ظاهراً گفت وگوها به ساعات پاياني خود نزديک مي شود. بايد مراقب ترفندهاي آمريکا در ساعات پاياني مذاکرات بود.
    
محمد نبي حبيبي دبير کل حزب موتلفه اسلامي در نشست دبيران تشکل متبوعش با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين گفت : غرب به ويژه آمريکا با پديده داعش و طالبان مي خواهد آزادي قدس را از دستور کار مسلمانان جهان خارج کند و رژيم صهيونيستي را در حاشيه امن قرار دهد. اما جنايات رژيم صهيونيستي و اشغال سرزمين فلسطين و بخصوص قدس شريف هرگز از ياد مسلمانان نمي رود.
    
وي به اخلال عربستان در مذاکرات ژنو براي بي نتيجه کردن مذاکرات در مورد يمن اشاره و تصريح کرد: رياض در ماههاي حرام به کشور عربي يمن حمله کرد و هنوز با بمباران هاي وحشيانه زنان و کودکان و مردم بي دفاع را قتل عام مي کند.
    
حبيبي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به گفت وگوهاي هسته اي در وين اظهار داشت: ظاهراً گفت وگوها به ساعات پاياني خود نزديک مي شود. بايد مراقب ترفندهاي آمريکا در ساعات پاياني مذاکرات بود.
    
وي با اشاره به ژست اوباما در مورد ترک مذاکرات هسته اي تصريح کرد: ترک مذاکره از سوي آمريکايي ها يک ژست تبليغاتي و يک تهديد توخالي است. اگر آنها دست به اين کار بزنند خود را رسوا کرده اند چون در برابر افکار عمومي جهان اعتراف خواهند کرد که در بسياري از ادعاها صادق نيستند.
    
به گزارش تسنيم دبيرکل حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد: تيم مذاکره کننده هسته اي مذاکرات را در چارچوب هاي تعيين شده از سوي مجلس پيش خواهد برد و گريزي از اين نتيجه نيست مگر اينکه آمريکايي ها بخواهند مذاکرات را متوقف کنند که آنها در اين معرکه مقصر شناخته خواهند شد.