گفت و شنود به من چه؟!

دروغ نامه ی کیهان 8 مرداد -94
گفت و شنود 
به من چه؟!
گفت: مگر نمايندگان مجلس همين دو سه هفته پيش از مرخصي برنگشته بودند؟ چي شد که دوباره از ديروز به مرخصي رفته و مجلس را تعطيل کرده اند؟
    گفتم: شايد ديده اند کار چنداني ندارند و تصميم گرفته اند از اوقات فراغت خود لذت ببرند!

    گفت: ولي اين روزها که موضوع بررسي توافق وين مطرح است، کشور در شرايط بسيار حساس و تعيين کننده اي قرار دارد و نمايندگان بايستي همه کارهاي ديگر را تعطيل مي کردند و به اين موضوع مي پرداختند، نه اين که مجلس را تعطيل کنند!

    گفتم: يک نگهبان، همه روزه در مقابل يک مرکز حساس نگهباني مي دهد تا اگر احيانا يک روز خطري در پيش بود از آن جلوگيري کند نه اين که دقيقا همان وقتي که مسئله مهم و خطيري پيش مي آيد، پست نگهباني خود را ترک کند!

    گفت: چه عرض کنم؟! به جاي اينکه ديگران را به کار و تلاش در اين شرايط حساس دعوت کنند، خودشان به مرخصي رفته اند؟!

    گفتم: خانمي در سينما به همسرش گفت؛ متوجه هستي که اين آقاي بغل دستي شما، حسابي به خواب رفته است؟ همسرش با عصبانيت گفت؛ خوابيده که خوابيده! به من چه؟ چرا منو بيدار مي کني؟!