حياط خلوت فتنه گران در وزارت علوم!

حياط خلوت فتنه گران در وزارت علوم! 7 مرداد -94
تلاش برای جو سازی علیه ی مدعیان اصلاح طلب چون ربط به انتخابات  مجلس ارتجاع دوره ی دهم در اسفند ماه دارد .همچنین زدنر کلید  کشانیدن  وزیر علوم به بازار مکاره مجلس ارتجاع تا فضای استیضاح وی فراهم شود .
برگرفته از: iusnews.ir

حضور فعالان فتنه 88 در بخش هاي مهم وزارت علوم از زمان حضور رضا فرجي دانا در اين وزارتخانه باعث حاشيه ساز شدن اين وزارتخانه طي دو سال اخير شد، به طوري که اقدامات وزير و سرپرستان اسبق در بکارگيري محکومان و چهره هاي شاخص در اغتشاشات انتخابات سال 88 اين وزارتخانه را به يکي از سياسي ترين وزارتخانه هاي دولت يازدهم تبديل کرد.
    
حضور و سپردن مسئوليت به افراد سابقه دار در قسمت هاي مهم وزارت علوم طي چند سال اخير باعث شد که رهبر انقلاب حتي در ديدار امسال دانشجويان با هشدار به دو وزير علوم و بهداشت، هشدار دهند که از بکارگيري آنها پرهيز شود: «هر دو وزير محترم مورد اعتماد من هستند منتهي مراقب زيردستانشان باشند؛ کاملاً مراقب کساني که کليد کارها دست آنها است، باشند؛ بدانند چه کار دارد انجام مي گيرد
    
پس از حضور سيدضيا هاشمي در معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در آذر 92 گروهي تحت عنوان گروه مشاوران وارد معاونت فرهنگي وزارت علوم شدند. اين گروه که اغلب از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران در سال 88 هستند، فعاليت هاي خود را در حوزه هاي مختلف و مهم از جمله نشريات، تشکل ها، انجمن هاي علمي و کانون ها آغاز کردند.
    
اين گروه تا قبل از استيضاح رضا فرجي دانا به طور نامحسوس در اين معاونت فعاليت داشتند و پس از استيضاح رضا فرجي دانا که يکي از محورهاي اصلي استيضاح وي بکارگيري عوامل فتنه بود به طور رسمي در سمت هاي مختلف اين معاونت و به ويژه اداره کل فرهنگي و اجتماعي جذب شدند.
    
از جمله اين افراد مي توان به آقاي «مهدي - ح» رئيس اداره فعاليت هاي اجتماعي که بورسيه دولت دهم و هيئت علمي اخراجي دانشگاه کاشان است و آقاي «اسماعيل – ب» (دبير سياسي انجمن تهران در سال 89) رئيس اداره انجمن هاي علمي اشاره کرد که توسط آقاي «حسين – م» منصوب شدند. البته اين افراد به جهت فرار از مراحل گزينشي حراست وزارت علوم با توجه به اينکه حکم رئيس اداره دريافت کردند به صورت غيرقانوني از تنخواه دفتر فرهنگي حقوق دريافت مي کنند.
    
در ادامه به اطلاعاتي از اعضاي اين گروه سابقه دار اشاره خواهيم کرد:
    
نماي اصلي صفحه فيس بوک خانم «سپيده – الف» کارشناس دفتر مطالعات فرهنگي و اجتماعي، دانشجوي کارشناسي ارشد علوم اجتماعي دانشگاه تهران و عضو انجمن اسلامي دانشگاه تهران که در سال 88 جزو فتنه گران فعال بود که در چند ماه گذشته وارد وزارت علوم شده است. وي دانشجوي سيدضيا هاشمي و از دوستان خانوادگي ابوالحسن رياضي مديرکل فرهنگي دوره اصلاحات است.
    
نمايه فيس بوک «محسن – ج» دبير سابق انجمن تهران که عضو گروه مشاوران معاونت فرهنگي است. همسر وي «راضيه - ع» خبرنگار خبرگزاري نزديک به اصلاح طلبان و دختر معاون اسبق اداره کل فرهنگي اجتماعي در دوره اصلاحات مي باشد. البته وي در آن خبرگزاري، خبرنگار سرويس اجتماعي است که به علت ارتباط نزديک با اين گروه به طور اختصاصي اخبار معاونت فرهنگي را پوشش مي دهد.
    
همچنين «کمال – ر»، «مهدي – ن»، «محسن – ج»، «آرمان – ذ» از اعضاي اين گروه که از حاميان سرسخت رضا فرجي دانا بوده اند پس از استيضاح او در اکثر برنامه هاي فرهنگي تاثيرگذار بوده، براي نمونه، ائتلافي از سوي دو نفر از آنان در انتخابات اخير شوراي مرکزي ناظر بر نشريات صورت گرفت و با حضور دانشجويان دانشگاه هاي تهران و شيراز در روز انتخابات و صدور حق راي براي آنان توانستند با اختلاف کمي به عنوان عضو شورا انتخاب شوند. در حالي که رسالت اصلي اين شورا عضويت دانشجويان است نه گروه هاي از قبل طراحي شده. شايان ذکر است اين گروه بطور شبکه اي به دنبال راه اندازي انجمن هاي اسلامي در دانشگاه ها مي باشند.
    
گفتني است اکثر اين افراد به علت احتمال عدم تاييد از سوي حراست، هيچ گونه قرارداد مشخصي با وزارت علوم ندارند و بعضا با قرارداد جهادي که حراست وزارت علوم نظارتي بر آن ندارد، جذب شده اند.
    
از تازه ترين اقدام اين گروه مي توان به حضور در مراسم جشن هسته اي در نقاط مختلف تهران و سر دادن شعارهاي هنجارشکنانه در حمايت از سران فتنه اشاره کرد.
    
حضور اين افراد در وزارت علوم در حالي است که رهبر انقلاب در ديدار ماه رمضان با دانشجويان درباره حضور اين افراد در بخش هاي مهم وزارت علوم فرموده بودند: «از عناصري که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنيد. بعضي ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّي اند. براي چه کسي نامطمئنند؟ ... بي اعتمادي خودشان را براي نظام ثابت کردند، براي کشور ثابت کردند، براي جمهوري اسلامي ثابت کردند؛ هم براي اسلاميّتش، هم براي جمهوريّتش. همين هايي که سال ۸۸ آن بازي را راه انداختند، خب اينها با جمهوريّت نظام جمهوري اسلامي مخالفت کردند، بدون هيچ منطقي، بدون هيچ حرف قابل قبول و پسنديده در مقابل آدم هاي با انصاف. اينها نامطمئنند؛ من استفاده از اينها را مطلقاً توصيه نمي کنم، به هيچ وجه؛ نه به شماها و نه به هيچ دانشجويي و نه به هيچ دانشگاهي توصيه نمي کنم