عملکرد دادگستری تهران در سه ماهه اول سال‌ مثبت بوده است

عملکرد دادگستری تهران در سه ماهه اول سال‌ مثبت بوده است  6 مرداد- 94
پسری که بابایش تعریفش را بکند به درد عمه اش می خورد . خیلی مسخره است که رئیس دادگستری تهران وابسته به دستگاه فاسد قضاییه بدون توجه به اجرای طرح های زنجیره ایی که از سوی نیروی انتظامی سرکوبگر مدام در کلانشعر تهران اجرا می شود ولی ادعای وارونه از مثبت بودن عملکرد 3 ماهه اول سال کرده است!
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: آمارها حاکی از آن است که عملکرد دادگستری استان تهران در ابعاد مختلف در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مثبت بوده است.
به گزارش ایسنا، اسماعیلی در هشتمین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران ضمن قدردانی از زحمات کلیه مدیران، قضات و کارمندان شریف در بخش‌های مختلف اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در برابر خداوند عالم شکرگزاری به درگاه او به جهت نعمت‌های فراوانی است که به ما عطا فرموده و نیز صبر و مقاومت در بلایا و آزمایشات الهی که مصادیق آن در عالم بسیار است و انسان می‌تواند به سهولت شکرگزار و صابر باشد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به آمار عملکرد دادگستری استان تهران اشاره و اظهار کرد: بحمدالله آمارها حاکی از آن است که عملکرد دادگستری استان تهران در ابعاد مختلف در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مثبت بوده است که این امر در سایه زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف و همچنین مدیریت قضایی عزیزان تحقق یافته است که در اینجا بر خود لازم می‌دانم از همه این بزرگواران صمیمانه تشکر کرده و از محضر باریتعالی برایشان اجر و مزد طلب کنم.
اسماعیلی در ادامه سخنان خود بار دیگر به مشکل مهم دادگستری استان تهران یعنی کمبود کادر قضایی و اداری اشاره و تاکید کرد: علیرغم تزریق تعداد قابل توجهی قاضی به استان لکن در این زمینه همچنان با معضل مواجه هستیم، البته کمبود پرسنل اداری مضاعف است که امیدوارم با پیگیری‌های مستمری که صورت می‌گیرد و با بذل مساعدت مسئولین محترم ستاد قوه قضائیه ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رفع این معضل باشیم.