نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما  8 مرداد-94
* صدرایی از تهران: هر روز بر تعداد موتورسواران در تهران افزوده می‌شود و مشکلات زندگی در شهر نیز بیشتر می‌شود. به یقین می‌شود گفت بیشتر قریب به اتفاق موتورسواران، قانون را رعایت نمی‌کنند و وقتی چراغ قرمز است در وسط خیابان و بدون توجه به عابرین باعث تصادف و بی‌نظمی در خیابان‌ها می‌شوند. چرا راهنمایی و رانندگی فکری به حال تردد خطر‌آفرین موتورسوارها در خیابان‌ها و پیاده‌روها نمی‌کنند؟ تا به کی شهروندان شاهد این ناهنجاری‌ها در سطح شهر باشند؟* مقصودی از تهران: به مسئولان بگویید گران‌تر شدن قیمت نان و لبنیات به خصوص شیر و پنیر، شاید برای طبقه مرفه جامعه چیز مهمی نباشد، ولی برای طبقه کم درآمد و محروم که قوت اصلی اکثریت این مردم را تشکیل می‌دهند، بسیار مهم و نگران کننده است.* چند تن از اولیاء دانش آموزان تهرانی: هزینه کلاس‌های ورزشی در باشگاه‌ها بسیار گران است و هر ماه قیمت‌ها خودسرانه افزایش می‌یابد! برای شرکت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و تشویق به امر ورزش، باید هزینه کلاس‌ها تقلیل یابد. به مسئولان ذیربط بگویید بیشتر به این موضوع توجه کنند.
*
رضاییان از تهران: چرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت ورزش و جوانان هیچ نظارتی بر عملکرد و سالم بودن آب استخرها در تابستان ندارند؟

هدرروی آب در پارک‌ها!چندین بار در روزنامه‌ها هشدار دادم ولی ترتیب اثر ندادند مجددا به وظیفه شهروندی خودم عمل می‌کنم و از طریق روزنامه شما اعلام می‌کنم که چرا با وجود کمبود آب وتاکید مسئولان، در پارک‌ها و بوستان‌ها گاه بدون درنظر گرفتن ملاحظاتی، آب را هدر می‌دهند؟خانم حاجی‌زاده – تهران.بی‌عدالتی!نوجوان 16 ساله به خاطر سرقت چند گوشی عکسش در روزنامه چاپ و رسوای عالم می‌شود، اما از کسانی که صدها و هزاران میلیارد را اختلاس کرده‌اند نامی و تصویری منتشر نمی‌شود. از مسئولان محترم قضایی سئوال می‌شود آیا این عدالت است؟عبداللهی – تبریز.نیاز خیابان‌های لواسان کوچک.اکثر ادارات لواسان کوچک در خیابان شهید «اسدیان» قرار دارد، لذا به همین دلیل تردد اهالی زیاد است، لیکن عابران به خاطر عریض بودن خیابان وسرعت بالای خودروها امنیت جانی ندارند. پیشنهاد می‌شود نصب سرعت‌گیر از ضروریات این خیابان می‌باشد که همت مسئولان ذیربط را می‌طلبد.از اهالی لواسان کوچک