مهدي رفسنجانی به جاي زندان به شمال رفت!

مهدي رفسنجاني به جاي زندان به شمال رفت! 7 مرداد -94
اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری از دستگاه فاسد قضاییه شاکیست که چرا آقازاده مهدی رفسنجانی به جای زندان به شمال رفته است؟
در حالي که همه منتظر اجراي حکم مهدي هاشمي پس از قطعيت يافتن آن هستند، وي به همراه خانواده خود از چند روز گذشته به شهر چالوس سفر کرده است.
     بيش از 25 ماه از برگزاري اولين دادگاه مهدي هاشمي در تهران مي گذرد اما همچنان سرنوشت زندان رفتن مهدي هاشمي نامعلوم است.با گذشت بيش از 40 روز از انتشار حکم نهايي مهدي هاشمي، همچنان اين حکم اجرا نشده است؛ هرچند وکيل مهدي هاشمي دلايل خود را براي عدم اجراي اين حکم اعلام کرده است اما زمان کشي، مسيري است که مهدي هاشمي براي به تعويق انداختن اجراي حکم خود طي مي کند.طبق مشاهدات خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا، مهدي هاشمي به همراه خانواده خود از چند روز گذشته به شهر چالوس سفر کرده و در آنجا اقامت داشته است.

    در حالي که ادعا مي شد با اتمام ماه مبارک رمضان مهدي هاشمي براي اجراي حکم خود به زندان مي رود، در حال حاضر ماه رمضان هم به اتمام رسيده و 1031 روز از شروع محاکمه مهدي هاشمي گذشته است اما همچنان انتظارها براي اجراي حکم وي وجود داشته و اميد است دستگاه قضايي هرچه سريع تر اين حکم را اجرا کند.

    نانوشته نبايد گذاشت هيچ دليل قانوني براي سرپيچي از اين حکم وجود نداشته و اين متهم بايد مانند ساير متهمان اقتصادي در کشور همان طور که در حکم محکوميتش آمده به سزاي اعمال خود برسد.