ولايتي: قطعنامه اخير شوراي امنيت باهدف تضعيف قدرت دفاعي ايران است

ولايتي: قطعنامه اخير شوراي امنيت باهدف تضعيف قدرت دفاعي ايران است 8 مرداد- 94
به نظر می رسد که علی اکبر ولایتی مشاور امور بین المللی خامنه ای گاهی مواقع جنس مواد دار توی رگ می زند که قاطی می کند وگه گیجه می گیرد که ضدو نقیض گویی می کند .چون گاهی تخته گاز از توافق هسته ای وتیم مذاکره کننده باعنوان بهترین تیم حرفه ای حمایت می کند .گاهی هم مثل اینت یتر خبری اوین نامه ی کیهان اذعان به تضعیف قدرت دفاعی رژیم وارونه ی ولایت فقیه کرده است! معلوم نیست کدام طرفیست؟

علي اکبر ولايتي گفت: قطعنامه تحميلي اخير که تحت نفوذ کشورهاي توسعه طلب غربي تصويب شده براي اين است که قدرت دفاعي ايران را تضعيف کنند. اين قطعنامه از نظر ايران مردود است.
    
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه ديدار هيئت عالي رتبه علمي کشورهاي جنبش عدم تعهد که صبح ديروز در دفتر اين مرکز برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره توضيحات اجلاس پزشکان مسلمان جهان اظهار داشت: اجلاس پزشکان مسلمان جهان از فردا در مشهد مقدس آغاز مي شود. در ادامه نيز اين اجلاس در تهران و شيراز برگزار خواهد شد. حدود ۳۵۰ نفر از پزشکان و اساتيد دانشگاهي سراسر جهان به خصوص اساتيدي که در کشورهاي غربي به ويژه آمريکا تدريس دارند، در اين اجلاس شرکت خواهند کرد.
    
علي اکبر ولايتي افزود: اين اجلاس هر ۲ سال يک بار برگزار مي شود که اين بار به دعوت و ميزباني جمهوري اسلامي ايران برگزار مي شود. در اين اجلاس در خصوص نامه مقام معظم رهبري خطاب به جوانان اروپايي و آمريکايي بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت. ولايتي در پاسخ به تسنيم مبني بر اينکه آيا طبق قطعنامه شوراي امنيت تمام موشک هاي بالستيک شامل تحريم ها مي شود، اظهار داشت: قطعنامه شوراي امنيت در مورد امکانات دفاعي ايران خصوصاً موشک هايي که تصويب شده، از نظر ايران مردود است. رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: قطعنامه اي که تحت نفوذ کشورهاي توسعه طلب غربي تصويب شده براي اين است که قدرت دفاعي ايران را تضعيف کنند تا بتوانند خواسته هاي شان را به ايران تحميل کنند. اين موضوعي است که جمهوري اسلامي ايران زير بار آن نرفته و نخواهد رفت. ولايتي تصريح کرد: اگر آمريکايي ها و متحدانشان بدانند با تصويب اين قطعنامه در شوراي امنيت سازمان ملل که با تحميل و اعمال نفوذ غيرمشروع و حق وتوي آنان همراه بوده، مي توانند ايران را محدود کنند، لحظه اي ترديد نمي کنند و اين نوع قطعنامه ها را ادامه خواهند داد تا بتوانند کيان، تماميت ارضي و استقلال کشور را مورد تهاجم و تضعيف قرار دهند. اگر به آنها باشد، خواسته شان اين است که يا جمهوري اسلامي نباشد يا اگر هست، تحت نفوذ و سلطه آنان باشد، در حالي که اين امر با آرمان هاي انقلاب اسلامي در تضاد است.