گزیده خبر های 30 اردیبهشت 91 . قسمت – 3
جهت اطلاع
 این پاسدار نگفته است که ضریب خشم نهفته آنقدر فشرده شده است که اگر شدت سرکوب برای مدت کوتاهی اعمال نشود دیگر کسی در خانه نمی ماند .حال بگذار دغلکاران عوامفریب دین فروش تصویر مارکش ومار قالب کن  معترضان ناراضی که اکثریت جمعیت کشور را تشکیل می  دهند متهم به فتنه یاگ ول خوردگان دشمن بیگانه شوند .
محسن رضائي، نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع دانشجويان دانشگاه شهيد چمران اهواز درباره حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: "مردم به نتيجه انتخابات معترض بودند و اعتراض آنها از نوع اجتماعي بود نه سياسي و درحالي كه مي‌توانست مسالمت آميز ادامه يابد و ختم شود، به علت ضعف مديريت به فتنه تبديل شد." سايت اصولگراي جهان كه اين مطلب را به نقل از رجانيوز نقل كرده به محسن رضائي اعتراض كرده كه وي اين سخنان را درحالي مي‌گويد كه رهبر معظم انقلاب بارها بر برنامه ريزي همه جانبه و گسترده دشمن جهت اغتشاشات سال 88 تأكيد كرده‌اند
این آخوند امام جمعه ی مرو دشت نمی داند که خانه از پای ست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست . زیرا که دفاع از پروژه ی هسته ای واختصاص دادن در آمد نفت به این پروژه و اصرار بر ادامه ی آن نمودن  موجب تبعات تحریم ها ووافزایش واردات ورشد تورم و گرانی وفقر وبیکاری و شکاف عمیق طبقاتی شده است که  مقصر فقط رئیس جمهور ودروغ گفتن وی نیست . بلکه این رژیم از رأس  تا ذیل در همه  سطوح فاسد می باشد.
امام جمعه مرودشت گفت: در سال توليد ملي دولت بايد توليد كنندگان را بيش از همه تقويت و حمايت كند نه اينكه موجب دلسردي آنان شود مخصوصاً در توليد محصولي صد درصد ملي و استراتژيك و اساسي مثل گندم كه قوت لايموت مردم است و دولت هر سال آن را از كشاورزان مي‌خرد. حجت الاسلام غفوري ميبدي افزود: متأسفانه امسال كشاورزان مرودشتي اين توليد كنندگان مخلص و پرتلاش از طرف دولت حمايت نشدند چون كود را به قيمت ده برابر سال قبل خريداري كردند و هم اكنون در ميان آنها شايع شده كه امسال دولت گندم را با قيمتي ارزان از آنها خواهد خريد و لذا به شدت از اين موضوع نگرانند مخصوصاً وقتي مي‌بينند از همين الآن دلالان كه بعضي از آنها مستقيم يا غيرمستقيم عامل بيگانگانند آماده شده‌اند گندم را براي سودجوئي و ايجاد بازار سياه گران‌تر از قيمت دولتي از كشاورزان بخرند. وي گفت: عده‌اي دلال درصددند از اين فرصت سوءاستفاده نموده و گندم اين مناطق را به خاطر قيمت پائين از كشاورزان نيازمند خريداري نموده و براي خوراك دام به استانهاي مورد نظر خود بفروشند
حذف رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی
وقتی سازمان پشم وشیشه ومنابر نمازجمعه ها وطلبه های اعزامی به سر اسر کشور وجود دارد که موازی آن خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  شده است که  در خدمت رهبر علی خامنه ای همکاره است که به جای همه حرف می زند وتصمیم گیری می کند .دیگر چه نیازی به رشته ی مزاحم روز نامه نگاری می باشد؟
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد نسبت به عواقب حذف «روزنامه‌نگاری» از رشته‌های دانشگاه علامه طباطبایی هشدار داد. (وزارت ارشاد خود مسوول بسته شدن بسیاری از روزنامه ها میباشد)به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر محمدزاده بعد از ظهر امروز شنبه 30 اردیبهشت در نشست خبری چهارمین سمینار مسائل مطبوعات ایران در قبال حذف رشته روزنامه‌نگاری از رشته‌های دانشگاه علامه طباطبایی موضع‌گیری کرد و نسبت به عواقب احتمالی این مسئله هشدار داد.معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که نظر وی را درباره حذف رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی - که گفته می‌شود از کانالی غیر از وزارت علوم و به اصرار رئیس این دانشگاه صورت گرفته است - جویا شد، گفت: من تصور نمی‌کنم آنها بنا داشته باشند چنین کاری بکنند و تا این لحظه هم چیز مکتوبی به دست من نرسیده است.محمدزاده اضافه کرد: خواهش ما از دوستان دانشگاه علامه طباطبایی و وزارت علوم این است که رشته روزنامه‌نگاری را جدی‌تر بگیرند. البته الان دانشکده خبر بسیار خوب و موثر کار می‌کند، در کنار آن دانشگاه امام صادق و دانشگاه تهران هم رشته روزنامه‌نگاری دارند.معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: من از واقعیت این قضیه بی‌اطلاعم و امیدوارم این اتفاق نیفتد و ما در مهر سال آینده نیز همچنان شاهد گسترش رشته روزنامه‌نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی باشیم.به گزارش مهر، دانشگاه علامه طباطبایی برای سال تحصیلی 91-92 در رشته روزنامه‌نگاری دانشجو نمی‌پذیرد.
اعدام گروهی 7 زندانی در زندان لاکان رشت
بالاخره دیگرجای شک باقی نمانده است که شیشه عمر حاکمان جنایتکار وخونریز رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی  ادامه ی زنجیر وار  اعدام ها ورشد آن می باشد .
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" اعدام گروهی و ضد بشری 7 زندانی از بندهای مختلف زندان لاکان رشت در پشت بهداری این زندان.روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه 7 زندانی را از بندهای مختلف خارج وبه سلولهای انفرادی زندان لاکان رشت منتقل کردند و روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در پشت بهداری زندان لاکان به دار آویخته شدندفقط در طی هفتۀ گذشته  35 زندانی در زندانهای اوین،زنجان،کرمانشاه ،اردبیل ، یزد و رشت اعدام شدند. البته هنوز رسانه های  رژیم ولی فقیه از انتشار خبر اعدام 16 زندانی در زندان یزد و 7 زندانی در زندان لاکان رشت  سکوت پیشه کرده اند و این خود دلیل قاطعی است که آمار اعدام ها در زندانهای ولی فقیه بسیار بالاتر از آن چیزی که اعلام می شود.در حال حاضر چندین هزار نفر در زندانهای مختف ولی فقیه در انتظار مرگ بسر می برند.
واردكنندگان 7 میلیارد ارز دولتي را صرف خريد رب گوجه، سير و بند شلوار از چين كردند!
شکوفایی و نوآوری و شکوفایی و جهاد اقتصادی  خود کفایی همراه با همایش اقتصادی ملی مقاومتی در عمل همین است که بخشی از دستآوردش اینگونه لیست شده است .
آمار واردات سال گذشته نشان مي‌دهد كه ايران از چين، واردات عمده اي داشته و حجم اين واردات به بيش از 7 ميليارد دلار رسيده است. بر اين اساس چين بعد از امارات متحده عربي در سال گذشته بيشترين ميزان صادرات را به ايران داشته است.به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ميان اما واردات برخي كالاها از چين تعجب برانگيز است. در واقع با ارز دولتي و در حالي كه كشور با نوسان‌هاي ارزي شديد روبرو بود، واردكنندگان از كشور چين كالاهايي وارد كردند كه قطعا امكان توليد آنها در داخل وجود دارد. بخش قابل توجهي از اين كالاهاي وارداتي،‌ محصولات كشاورزي است.رب گوجه فرنگي، سير،‌ شلنگ پلاستيكي، دكمه لباس و مسواك، تنها بخشي از اين كالاهاست. از آنجا كه فهرست واردات كالا از چين بسيار طولاني است، امكان مطالعه دقيق آن در زمان كم وجود نداشت و آنچه در پي مي‌آيد تنها بخشي از كالاهاي وارداتي با نمونه مشابه داخلي است كه در اين فهرست مشاهده مي‌شود.1- رب گوجه فرنگي به ارزش 14.5 ميليارد ريال2- تيغه برف پاك‌كن به ارزش 15.3 ميليارد ريال3- مجسمه‌هاي كوچك وساير اشياي تزئيني ازچوب غيرازصنايع دستي به ارزش 15 ميليارد ريال4- بطري، تنگ و همانند از مواد پلاستيکي به ارزش 14.3 ميليارد ريال5- مسواك به ارزش 13.3 ميليارد ريال6- دفاترثبت، دفاترحسابداري، دسته‌هاي يادداشت و دسته‌هاي کاغذ يادآوري به ارزش 10.6 ميليارد ريال7- شلوار راحتي به ارزش 10.3 ميليارد ريال8- شبرنگ به ارزش 10.2 ميليارد ريال9- ميخ و پونز به ارزش 9.5 ميليارد ريال10- دگمه به ارزش 8.1 ميليارد ريال11- سير به ارزش به ارزش 7.9 ميليارد ريال12- دستكش معاينه به ارزش 7.3 ميليارد ريال13- پرتقال به ارزش 7.2 ميليارد ريال14- شال و دستمال گردن،‌ چادر و روسري به ارزش 6.3 ميليارد ريال15- مداد پاك كن به ارزش 6 ميليارد ريال16- سير خشك شده به ارزش 4.7 ميليارد ريال17- پولك و دگمه به ارزش 4.6 ميليارد ريال 18- بادام زميني به ارزش 3 ميليارد ريال19- چنگك كشاورزي به ارزش 2.8 ميليارد ريال 20- بند شلوار به ارزش 1.7 ميليارد ريال21- لوبيا به ارزش 300 ميليون ريال22- نخود فرنگي به ارزش 330 ميليون ريال23- فلفل خرد نشده به ارزش 212 ميليون ريال24- تيغ سلماني به ارزش 48 ميليون ريال