صداي شما

 صداي شما 5آذر-93

* حقگو از مشهد مقدس: لطفاً از طرف من به برخي از نمايندگان مجلس بگوييد اينقدر چوب لاي چرخ وزراء نگذارند و دست از بهانه‌تراشي و بازي با استيضاح بردارند. ما مردم به شما رأي داديم كه مشكلات معيشتي - اقتصادي - اشتغال جوانان و... را برطرف كنيد، نه اينكه همش به دنبال مسايل جناحي و سياسي باشيد؟! 
* برجلو از ابهر: از مسئولان شهرداري ابهر تقاضا مي‌شود نسبت به جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد اين شهر اقدامات لازم را انجام دهند. * جوكار از تهران: طي يك ماه گذشته تعدادي از اقلام ضروري خانواده‌ها گران و باعث نارضايتي مردم شده است. از لبنيات و مواد غذايي گرفته تا مواد شوينده، ظاهراً انعكاس نقطه‌نظرات هموطنان در اين ستون راجع به گراني، تأثيري ندارد! چرا كه مسئولان روزنامه مطالب شهروندان را منعكس مي‌كنند، اما ماشين گراني همچنان درحال حركت است و ظاهراً قصد توقف هم ندارد!
* يك راننده از اهر: جاده اهر - تبريز در استان آذربايجان شرقي اتوبان ندارد و تصادفات و خطرات بسياري دارد. مسئولان چرا به اين جاده توجهي نمي‌كنند؟ چرا اين مسير را چند بانده نمي‌كنند تا اينقدر آمار تلفات در اين مسير زياد نشود؟
* توكلي از قائم شهر: براي رفتن به سينما از قائم‌شهر بايد مسافتي حدود 150 كيلومتر را طي كنيم تا به بابل برسيم، در صورتي كه در خود قائم شهر دو سينما وجود دارد كه هر دو تعطيل مي‌باشد! * منوچهري از جلفا: در شهر جلفا فقط شبكه استاني سهند قابل دريافت است و ديگر شبكه‌هاي ديجيتال همانند ورزش، نسيم و...دريافت نمي‌شود، چرا؟