كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 30 اردیبهشت -94
    كيهان و خوانندگان

    * آقاي روحاني به درستي از کشورهاي اسلامي خواستند به کمپ اسلام و قرآن بپيوندند نه کمپ ديويد. ما نيز مي خواهيم به کمپ ژنو، لوزان و نيويورک دل بسته نشوند بلکه به کمپ اسلام و ولايت اميد داشته باشند.
       * اظهارات اخير آقاي روحاني در خصوص کمپ اوباما پس از 2 سال کمي مردم را سرحال آورد. البته اگر چندي ديگر تغيير نيابد. اساسا تجربياتي که آقاي روحاني طي چندين سال مسئوليت و از جمله در مذاکرات سعدآباد و... داشت، ايجاب مي کرد از خيلي قبل به شيطان بزرگ اعتماد نکند. حالاکه همه پي برده اند هيچ اطميناني به آنها نيست نبايد اجازه دهيم در کمپ هاي شيطاني بتوانند ايران هراسي ايجاد نمايند. وزارت امور خارجه نيز کاستي هاي دوسال گذشته را جبران نمايد که رسيدگي به وضعيت فعلي يمن از اهم مسائل مي باشد، در داخل نيز رسيدن به اقتصاد مقاومتي و سامان دادن کسب و کار مردم و مقابله با تشديد گراني ها از وظايف اصلي ديگر مجريان مي باشد.    
طالعي
    * آقاي ظريف اعلام داشته که وارد کار سخت متقاعدکردن «تندروها» نمي شود. عرض بنده اين است اولاتندروها چه کساني اند؟ ثانيا چطور براي قدم زدن با دشمني مثل کري خبيث وقت و فرصت داريد ولي براي متقاعد کردن هموطناني که نظري برخلاف نظر شما دارند وقت نمي گذاريد و وارد نمي شويد!    
احمدزاده
    * چرا بايد تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان به حدي خود را ضعيف نشان بدهد که طرف مقابل اطمينان حاصل کند مي تواند از مراکز نظامي ايران بازرسي داشته باشد؟

       * در مناظره هاي هسته اي که از صدا و سيما پخش مي شود افرادي که در مقام جواب دهي و پاسخگويي به منتقدين توافق هسته اي ظاهر مي شوند استدلال علمي ارائه نمي دهند فقط طرف مقابل را متهم به برخورد جناحي با موضوع هسته اي مي کنند. بنويسيد مخاطب اين برنامه ها استدلال هاي علمي و منطقي را مي پذيرد. مغلطه و سفسطه مشکلي را حل نمي کند.

    * آخر مذاکرات هسته اي در زير سايه شبح تهديد، تعطيلي مراکز غني سازي است و در مرحله بعدي تقاضاي معدوم کردن موشک هاي مزاحم تعرض دشمنان و بعد محکوميت ايران به نقض حقوق بشر و جبران ضررهاي معنوي که جمهوري اسلامي طي 36 سال از انقلاب خود بر جبهه استکبار وارد کرده است! اگر شک داريد اخبار يکي دو سال اخير را رصد کنيد!

    1    * چندي پيش در يک همايش ملي آقاي نوبخت به خبرنگاران گفت: پرداخت نقدي يارانه ها برخلاف انرژي هسته اي حق مسلم همه نيست! ما هم قبول داريم اما سوال اين است با انرژي هسته اي که حق مسلم همه است چه کرده ايم و چه خواهيم کرد!

        * اتفاقاتي که بعد از بازي تراکتورسازي تبريز در ورزشگاه رخ داد مرا به ياد شادي هاي کاذب بعد از اجلاس لوزان انداخت که عده اي با احساسات مردم بازي کردند و بعد معلوم شد که موفقيتي در کار نبوده است.

      * با خصوصي سازي آموزش و پرورش که در اين دولت شاهدش هستيم تکليف خانواده هاي کم درآمد در امر آموزش چه مي شود؟ نکند قرار است به دوره انوشيروان ساساني برگرديم که فقط فرزندان اشراف صلاحيت تحصيل داشتند!

       * از مديران صدا و سيما بابت تهيه و پخش برنامه خوب و کاملاروشنگرانه ثريا از شبکه سه سيما در خصوص توافق هسته اي تشکر مي کنم. اميدواريم مسئولين باسواد کشور نگذارند در اين توافق ضرري متوجه ما مردم بي سواد بشود.

      * دولت سيب زميني هايي را که روي دست کشاورز اردبيلي مانده با قيمت مناسب خريداري بکند تا ضرر و زياني متوجه اين قشر زحمتکش نشود.

      * وقتي نيروي انتظامي طبق گفته آقاي رئيس جمهور مسئول اجراي اسلام نباشد نتيجه آن مي شود که در باغ تالاري در شهر قدس مجلس عروسي به مجلس رقص و شراب تبديل شود.

      * بسيجي هستم علاوه بر اينکه خدمت سربازي کرده ام کار با انواع سلاح هاي سبک را نيز بلدم. آمادگي آن را دارم که به جمع مدافعان حرم در سوريه يا عراق بپيوندم. لطفاً پيام بنده را چاپ بفرماييد.

    * به آقاي بارزاني مي گويم اگر دولت مرکزي و سردار سليماني تنها چند روز تعلل مي کردند داعش دودمان شما را بر باد داده بود و حالاديگر از کشور مستقل کردي سخن نمي گفتي. مواظب پوست خربزه اي که اسرائيل غاصب و آمريکاي جنايتکار زير پايت انداخته اند باش که با سر به زمين مي خوري و ضربه مغزي مي شوي!

      * شيوخ مرتجع عرب خليج فارس از ترس مقاومت اسلامي در منطقه دست به دامن شيطان بزرگ شدند! يکي نيست به اين احمق ها تفهيم کند که شيطان بزرگ در خليج فارس از خودش نمي تواند دفاع کند نمونه اش همين که در مقابل ناوهاي جنگي شان توسط دريادلان قهرمان توقيف شد يا چند سال پيش که نظاميان انگليس به اسارت فرزندان غيرتمندمان درآمدند.

      * ما فراموش نکرده ايم که همزمان با کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه مذاکره با 5+1 با لبخندهاي دکتر ظريف همراه بود حال نيز باتوجه به ددمنشي رژيم کودک کش ديگري به نام آل سعود در يمن انتظار مي رود مدتي مذاکره را تعطيل کنند و در غير اين صورت از زدن لبخند به 5+1 به جهت التيام زخم هاي کودکان يمن پرهيز شود.    
ابوترابي
    * چقدر کشور بدون مشکل شده که موضوع تيم هاي فوتبال در اولين جلسه هيئت دولت مورد بررسي قرار مي گيرد و درباره آن ها تصميم گيري مي شود.    *
چهارشنبه هفته قبل (94/2/23) مديرکل آموزش و پرورش اعلام کرد که افزايش بيش از 12 درصدي شهريه هاي مدارس غيرانتفاعي جايز نمي باشد. ولي در ابلاغيه شماره 244703 تاريخ 93/12/10 که به امضاي خانم مرضيه گرد معاون وزير و رئيس سازمان مدارس غيرانتفاعي رسيده اعلام شده 15 درصد و آنچه که در عمل هنگام ثبت نام رخ مي دهد 20 درصد است. وقتي اعتراض مي شود اعلام مي کنند هزينه هاي مدارس بسيار بالاست! اين تناقض گفتاري، ابلاغي و رفتاري را چه کسي حل مي کند.    تقوايي
    * با اينکه حق بيمه کارگران ساختماني به 200 هزار تومان کاهش يافته ولي چرا مابه التفاوت پول هاي اضافه دريافت شده را به مردم برنمي گردانند؟

     * يک خانم پزشک ارتوپد در لنگرود بابت ويزيت يک بيمار دست شکسته و بستن آتل مبلغ 600 هزار تومان از ما همراه مريض پول گرفت. خدا وکيلي چه کسي چنين درآمدي در اين شهرستان دورافتاده دارد؟

       * چرا ايام تعطيل سرويس بهداشتي و محل اقامه نماز بوستان ها و پارک تعطيل اند؟ در تاريخ 94/2/25 ظهر جمعه متاسفانه سرويس هاي بهداشتي و مسجد بوستان آزادگان تعطيل بود!

       * پرداخت يارانه را از ابتداي هر ماه به تدريج به روزهاي پاياني هرماه به تعويق انداختند با اين روش عملاً يک ماه از سال را يارانه به مردم پرداخت نمي شود.

      * مدتي است در اسلامشهر و رباط کريم فروشگاه هاي عرضه کننده کالاهاي به اصطلاح «استوک» و داراي عيوب فراوان از لوازم خانگي با برندهاي ال جي، سامسونگ، اسنوا و... درحال سرکيسه کردن مشتريان طبقه پايين جامعه هستند و متاسفانه هيچ گونه نظارتي بر کار آنها نيست چرا؟!