مسائل خانوادگي

گفت و شنود 
مسائل خانوادگي


گفت: يعني آمريکايي ها نمي دانند که ايران هرگز به آنها اجازه بازرسي از مراکز نظامي و بازجويي از دانشمندان هسته اي خود را نمي دهد؟
    گفتم: خيلي هم خوب مي دانند که از اين خبرها نيست.
    گفت: پس چرا اين شرط باج خواهانه را مطرح مي کنند؟!
    گفتم: خب! براي اينکه در بازرسي از مراکز نظامي، توان نظامي ايران را ارزيابي کنند و خواستار برچيده شدن نقاط قوت ما بشوند و از طريق بازجويي دانشمندان هسته اي، زمينه ترور آنها را فراهم کنند!
    گفت: ولي آمريکا بايد مي دانست که ايران با برخورد قاطع توي دهن آنها مي زند که ديديم ديروز چه عالي و محکم تودهني خوردند.
    گفتم: ولي حالاکه تودهني خورده اند، مي گويند اين شرط ها را کنگره مطرح مي کند.
    گفت: کنگره هر غلطي دلش مي خواهد بکند، مسائل داخلي آنها به ما چه ربطي دارد؟!
    گفتم: چه عرض کنم؟! کشيش به دانش آموزان مي گفت؛ همه ما انسان ها فرزندان حضرت آدم هستيم. يکي از دانش آموزان گفت؛ ولي پدر مقدس! پدر من مي گويد که ما از نسل ميمون هستيم و کشيش گفت؛ ببين فرزندم! مسائل خانوادگي شما به ما ربطي ندارد!