كارگردان هاي ايراني: «عليرضا نوره زاده » دزد است و غلط مي كند!

كارگردان هاي ايراني: «عليرضا نوره زاده » دزد است و غلط مي كند!   4 - مرداد 94
پس از اینکه علیرضا نوره زاده چندین دهه خوشرقصی  برای رژیم رژیم وارونه ی ولایت فقیه کرد ودرو صف خامنه ای ادعا کرد که  وی سید اهل شعر بزم و موسیقی و رزم وچیفه برگرذن تانک سوار جبهه ی جنگ است ودور جوانی طرفدار گروه بیتل های انگلیسی بوده است . مهمتر اینکه اعتراف به دلارهای پاک وزارت بد نام اطلاعات کرد. همچنین همکاری نزدیک با پاسدار اطلاعاتی هفت خط اعزامی محوی داشت ودر مالزی با وی دیدارداشت اما اکنون از سوی همکارش سربازجو شریعت نداری مفتخر به دزد شده است .
 
 
 
ادعا و اظهارات دروغ و مضحک مدير و مجري شبکه مورد حمايت آل سعود واکنش کارگردانان و تهيه کنندگان ايراني را در پي داشت.    به گزارش جام نيوز، «عليرضا نوري زاده» مدير و مجري شبکه ضدانقلاب «ايران فردا» چندي پيش در اقدامي غيرقانوني و غيراخلاقي تعدادي از فيلم هاي ايراني را از شبکه خود پخش کرد.
    
پيشتر گفته شد، نوري زاده که از کاهش شديد مخاطبان شبکه اش رنج مي برد، با پخش غيرقانوني فيلم هاي در حال پخش در شبکه نمايش خانگي، در صدد است تا مخاطبان از دست رفته خود را بازيابي کند! نوري زاده در واکنشي به همين خبر، ضمن اعتراف به اين اقدام، در اظهارنظري مضحک اظهار داشت که اگر کارگردانان اين فيلم ها از پخش آنها رضايت ندارند، اعلام کنند! و روز بعد در شبکه اش، مدعي شد که کارگردانان فيلم هاي ايراني از پخش فيلم هايشان در شبکه ايران فردا حمايت مي کنند! اين درحالي است که اين فيلمسازها چنين ادعايي را تکذيب کردند.
    «
سعيد آقاخاني» بازيگر و کارگردان در گفت وگو با جام نيوز هرگونه اجازه به نوري زاده براي پخش فيلمش را تکذيب کرد و گفت: بنده اصلاايشان را نمي شناسم. اما اگر ايشان ذره اي درک کار تلويزيوني و رسانه اي داشته باشد، مي داند که مالک آثار سينمايي تهيه کننده است، نه کارگردان!
    
سيدامير سيدزاده تهيه کننده فيلم «زندگي جاي ديگري است» هم با اعلام بي خبري از پخش اين فيلم از شبکه مذکور، گفت: فيلم بنده پخش کننده بين المللي دارد و آقاي نوري زاده غلط کرده که اين فيلم را از شبکه ماهواره اي خودش پخش کرده است.     وي در ادامه افزود: از جانب من به نوري زاده بگوييد که غلط زيادي کردي که براي جذب مخاطب از کيسه ديگران خرج مي کني.    سيدزاده با اشاره به مخاطبان اندک شبکه هاي ماهواره اي لس آنجلسي، گفت: اين هايي که اسم کار خود را شبکه ماهواره اي گذاشتند، در يک اتاق با يک دوربين مشغول دلقک بازي هستند.    نويد محمودي تهيه کننده فيلم «چند متر مکعب عشق» هم از جمله معترضان به اقدام غيرقانوني و غيراخلاقي نوري زاده بود. وي گفت: آيا عقل سليم حکم مي کند که بنده فيلمم را به عنوان تهيه کننده که هنوز در حال درآمدزايي است، به يک شبکه بي مخاطب بدهم؟ وي اين اقدام نوري زاده را نوعي «دزدي» دانست.