گفت و شنود فندك

دروغ نامه ی کیهان 25 تیر -94
گفت و شنود 
فندك

گفت: چه خبر؟!
    
گفتم: فابيوس وزير خارجه فرانسه گفته است، اطمينان دارم که شرکت هاي فرانسوي سهم منصفانه اي از بازار بعد از تحريم ايران خواهند داشت!
    
گفت: موش توي سوراخ نمي رفت، جارو هم به دمش بسته بود! فرانسه با آن مواضع کينه توزانه اش عليه ايران، انتظار سهم ويژه از بازار ايران را هم دارد؟!
    
گفتم: چه عرض کنم؟! بايد مجلس و مراکز تصميم گيري کشورمان برنامه و قوانيني داشته باشند که به اين غارتگران اجازه ندهند، هم از «توبره» بخورند و هم از «آخور»!
    
گفت: يکي از تحليل گران فرانسوي گفته است، دوستي دولتمردان فرانسه با مقامات آمريکايي، فرانسه را به کينه توزي عليه ايران کشانده است.
    
گفتم: از يارو پرسيدند چرا سيگاري شدي؟ گفت؛ فندک يادگاري دوستم مرا سيگاري کرد. گفتند؛ يعني اگر دوستت يک کتاب فيزيک بهت هديه داده بود، الان فيزيکدان برجسته اي بودي؟!