كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان – 25 تیر-94
    
كيهان و خوانندگان

پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان که مکمل یادداشت روز و ستون خبرهای ویژه وتیتر صفحه اول اوین نامه است .
    *
انقلاب ايران از آنجا که انقلاب اسلامي و بر پايه دين بود استکبار جهاني يعني زورمندان و زرپرستان عالم به مقابله با آن برخاستند ولي کاري از پيش نبردند و نخواهند برد چون اين مبارزه ادامه خواهد داشت و تعطيل بردار نيست.
     *
درست در زماني که بعضي از سياسيون شور انقلابي خود را از دست داده اند و صحبت از کنار گذاشتن آن براي ديگران مي کنند مردم با حضور ميليوني خويش در راهپيمايي روز جهاني قدس در سراسر کشور همان شور انقلابي اوايل انقلاب را به نمايش گذاشتند و به رخ جهانيان کشيدند. بايد قدردان اين ملت بود و خدا را شکر کرد.
        *
در مذاکرات هسته اي تمام خواسته ما مردم اين بود که آمريکايي ها موفق نشوند توافق بدي را در پوشش توافق خوب به تيم هسته اي کشورمان تحميل کنند. ان شاءالله که اين اتفاق نيفتاده است.
        *
اگر آقاي رئيس جمهور شرايط کشور را شرايط صلح امام حسن(ع) مي بيند بنده شرايط موجود را بيشتر مشابه جنگ جمل در صدر اسلام مي دانم. در جنگ جمل حضرت علي(ع) جلوي انحراف ايستاد و فتنه گران را سر جايشان نشاند امروز هم بايد در مقابل فتنه گري يک عده فتنه گر کوتاه نيامد و مقاومت کرد.
       *
امسال سال برگزاري 2 انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبري است ملت هوشيار باشند. زخم خوردگان فتنه گر قصد بازگشت به صحنه انتخابات دارند بايد بصيرت خود را افزايش دهيم تا سره از ناسره شناخته شود.
    
علي فرحزادي لاهيجي از لاهيجان
    *
يکي از اعضاي شوراي عالي امنيت ملي کشور گفته بايد با کساني که به مقامات عالي کشور توهين مي کنند برخورد بشود عرض مي کنيم بسم الله اين کار را از برخورد با همسر آقاي هاشمي که حکم صادره عليه فرزندش را پدرسوختگي و آن را تقلب دانسته شروع کنيد.
     *
استاندارد توليد بنزين داخل آن هم پس از آن همه هياهوي داخلي عاقبت تاييد شد. اما اين سوال وجود دارد که آن همه خسارات وارده که با جلوگيري از توليد داخل و هدردادن دلارهاي زبان بسته با وارد کردن بنزين پايين تر از يورو 4 ايجاد شد چه مي شود؟    سرابي
    *
يکي از تلخ ترين حوادث اين روزها جنايت آل سعود در حق مردم بي دفاع يمن است. آمارهاي منتشره از خسارتهاي وارده دلخراش و نگران کننده است. انصارالله هم اخيرا گفته اگر اين روند ادامه يابد، بر خود حق مي دانند که يک بسيج عمومي در دفاع از مردم يمن تشکيل دهند در دلاوري يمني ها ترديدي نيست، ولي آنچه مهم است اينکه آل سعود قصد دارد به طور گسترده از سلاح هاي شيميايي براي سرکوب مردم يمن استفاده کند و اين کار از آل سعود برمي آيد. در اين بين وظيفه همه مسلمانان است که همه جانبه در حمايت از مردم بي دفاع يمن برخيزند.    امير سعيدي
    *
از شهرداري و شرکت مترو تهران درخواست مي شود ساخت خروجي ضلع جنوبي ايستگاه مترو شيخ الرئيس را که 3 سال است ديوارکشي شده سرعت بخشد. چون ضلع شمالي در تقاطع خيابان پيروزي و دو مسير دوربرگردان و تقاطع امام علي(ع) قرار گرفته و براي عابرين بسيار خطرآفرين است.    محمدمهدي رحماني
    *
يک صندوق قرض الحسنه با نام راهيان انصار در مشهد مقدس تعطيل شده ولي خيلي از مراکز و دستگاهها مثل بانک مرکزي، نيروي انتظامي اداره اطلاعات و... از وجود چنين صندوق مالي اظهار بي اطلاعي مي کنند!
        *
قرص رناژه مخصوص بيماري کليه را قبلابا دفترچه بيمه هر عدد به قيمت350 تومان تهيه مي کرديم ولي در حال حاضر قيمت هر عدد اين قرص با دفترچه 1250 تومان يعني 4 برابر شده است. مسئولين وزارت بهداشت پاسخ بدهند فايده دفترچه هاي بيمه با اين گراني هايي که راه انداخته اند چيست؟    نا-ظم زاده
    *
دولتمردان پاسخ بدهند چرا بيشتر مسئولان، شهرستان نوشهر را به عنوان محل تفريح مي شناسند ولي موضوع منطقه آزاد که پيش مي آيد نظر دولت متوجه شهر ديگري مي شود.