كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 23 تیر -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان   که همراه با  دلواپسی ونگرانی  است با چاشنی موضع ضد آمریکایی و انتقاد به سخنرانی روحانی در ضیافت افطاری و انتقاد شدید به زیبا کلام که بطور مستقیم وغیر مستقیم مرتبط به مذاکره هسته ای قبل از توافق دارد بازتاب داده شده است .

يکي از آمريکايي ها در جواب اين سوال خبرنگار که نظر شما در خصوص شعارهاي ضدآمريکايي مردم ايران در راهپيمايي جهاني روز قدس چيست گفته نگاه ما به ميز مذاکرات هسته اي است ولي واقعيت مسئله اين است که تکليف ميز مذاکره را مردم در تظاهرات و راهپيمايي ها تعيين مي کنند و چه زيبا رهبر معظم انقلاب فرمودند مبارزه با استکبار جهاني تعطيل بردار نيست.    شجاع از بوکان
     *
عوامل بي بصيرت و خسته متوجه اين موضوع باشند که ملت ايران مبارزه با استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا را از عبادات مي دانند و در اين راه به خواص نگاه نمي کنند. وظيفه خودشان را انجام مي دهند و به دنبال رضايت خدا و شهدا هستند. البته براي عاقبت به خيري از راه مانده ها دعا مي کنيم.
      *
مردم انقلابي ايران اسلامي با زبان روزه در روز قدس با تظاهرات ميليوني خود به جهانيان ثابت کردند که حامي فلسطين و مردم مظلوم اند و تا آخر ايستاده اند و اعلام کردند که تا آخر بر سر اصول و ارزش هاي اسلامي و انقلابي و استکبارستيز ايستاده اند و با کسي معامله نخواهند کرد.
      *
مقامات آمريکا بدانند که منفورترين افراد در افکار عمومي ملت ايرانند. دامنه جرم و جنايت دولتمردان آمريکا آن قدر وسيع و گسترده است که شعار مرگ بر آمريکا را در کشورمان نهادينه کرده و بردن نام آمريکا در ايران مترادف با جرم، جنايت، چپاول، غارتگري و استکبار است.    نوربخش- مشهد مقدس
    *
از رئيس جمهور درخواست مي کنم در جمع مردم به ويژه جوانان مروري بر جنايات بي شمار آمريکاي جنايتکار طي يکصد سال اخير داشته باشند تا برخي افراد که با عملکرد اين تروريست بالذات آشنايي ندارند متوجه جنايت هاي اين مستکبر جهاني باشند. از جمله کودتاي 28 مرداد، تبعيد امام راحل(ره)، تاسيس ساواک جهنمي، مبارزه با انقلاب اسلامي، حمايت از منافقين کوردل در ترور حدود 17 هزار نفر از مرد و زن و کودک و جوان، زدن هواپيماي مسافربري، حضور مستقيم در جنگ 8 ساله عليه ملت، ترور دانشمندان هسته اي، تاسيس گروهک هاي تروريستي مثل طالبان، النصره، داعش و...!
       *
در پاسخ به سخنان رئيس جمهور در مراسم افطاري اساتيد عرض مي کنم بله نبايد احساسي عمل کرد بلکه بايد ارزشمدار عمل کرد و از ارزش هاي انقلابي و اسلامي پاسداري کرد نه آنها را به حاشيه راند و به ضد ارزش ها بها داد. ارزش هايي که شهدا براي آن جان خود را دادند و ملت در تشييع شهداي غواص و روز قدس از آنها دفاع کردند.
    *
اي کاش سنت حسنه رهبري در ديدار هر ساله با دانشجويان کشور و شنيدن مطالبات آنان الگويي براي روساي قوا و ساير مسئولين بشود و قشرهاي مختلف جامعه بتوانند در اين نشست ها حرف هاي خودشان را به مسئولان بزنند و جلوي کارهاي غلط در کشور گرفته بشود.
       *
با سخنان آمريکاپسندي که بعضي از افراد خسته از تداوم انقلاب به زبان مي آورند و سازش با آمريکا را به اسم عقل گرايي بزک مي کنند بايد گفت راه بازرگان و گروهک نهضت آزادي را در پيش گرفته اند. اين راه در تعارض مستقيم با راه امام راحل و انقلاب اسلامي است.
      *
وقتي آمريکاي مستکبر در مسير مذاکرات و رسيدن به توافق، اين همه کارشکني مي کند و هر روز دبه درمي آورد و بهانه تراشي مي کند، مي توان اميد بست که در حين اجراي توافق به اين ادا و اطوار و دبه درآوردن ادامه ندهد؟ واقعا مايه تعجب است که برخي اين قدر به شيطان بزرگ که به ابليس درس مي دهد خوشبين هستند؟
    *
بعد از گذشت 37 سال از انقلاب و فشارهاي متعدد آمريکا عليه ايران اقشار مختلف جامعه در سراسر کشور با وجود گرماي شديد تابستان و با زبان روزه در روز قدس به خيابان ها ريختند و زنده بودن انقلاب اسلامي را به رخ دشمنان کشيدند. معني آن اين است که اگر کسي بايد عقب نشيني کند آمريکا است.
       *
آقاي زيباکلام متني را به آقاي شريعتمداري نوشته اند که متاسفانه برازنده نام ايشان نمي باشد. آيا ايشان واقعا تحصيلکرده اند؟ چطور از مزيت هاي دانش و علم هسته اي بي خبرند؟ يادداشت 94/4/21 کيهان را حتما بادقت مطالعه کنيد. بعد از خواندن يادداشت آقاي شريعتمداري وقتي مطالب آقاي زيبا کلام را مي خوانم احساس مي کنم راديو بي بي سي را گوش مي کنم!    برادر شهيد فريدون پارسي
    *
توصيه هاي بسيار ارزشمند اخلاقي و علمي رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) به دانشجويان، نشانه اهميت بسيار زياد لحاظ نمودن آرمان ها و روحيه ديني و ارزشي در آموزش عالي است، چيزي که بايد در مديريت اين مجموعه بزرگ بيشتر مورد توجه واقع شود.
    *
تيم هسته اي ما اگر در بيانيه لوزان خوب عمل مي کرد الان وضعيت بهتري داشتيم و آمريکايي ها نمي توانستند مرتب دبه دربياورند و بيانيه لوزان را به رخ ما بکشند.    روشنايي
    *
دولت به خاطر انتخابات و کسب راي 5 ميليون نفر از حذف يارانه آنها که از اقشار پردرآمد محسوب مي شوند خودداري مي نمايد. و طي اين مدت که يارانه آنها مي بايست حذف شود و نشده 5 هزار و چهار صد ميليارد تومان به قشر مستضعف آسيب رسانده و حقوق آنها را پايمال کرده است.    جان نثاري
    *
جانباز در شرف بازنشستگي در هواپيمايي جمهوري اسلامي (هما) هستم. حق ايثارگري ما جانبازان 25 درصد طبق دستور و سليقه مديريتي مديرعامل موسسه پرداخت نشده نگران پايمال شدن حق و حقوق خود هستيم.
     *
در گذشته آرد نانوايي ها با يکديگر تفاوت داشت و آرد نان سنگک سبوس دار بود ولي در حال حاضر يک نوع آرد سفيد بدون کمترين سبوس را بين همه نانوايي ها توزيع مي کنند. چرا اين طور شده است؟
     *
از روستاي سرهنگ از توابع تربت حيدريه تماس گرفته ام سرپرست يک خانواده 5 نفره در روستا هستم يارانه بنده و اعضاي خانواده ام را بطور کل قطع کرده اند. به هر کجا هم که مراجعه مي کنم جواب نمي دهند و مشکل را حل نمي کنند.    محسن کاظمي
    *
مسکن مهر پرديس از سال گذشته تا الان متوقف شده براي پيگيري حق و حقوق خويش به هر کجا مراجعه مي کنيم جواب سر بالامي دهند بنويسيد دولت تکليف ما را که به اميد خانه دار شدن تمام دار و ندار خود را به صورت آورده تحويل داده ايم و در حال حاضر بي سر پناه هستيم روشن کند.    محبي
    *
اولين آزمون مشترک فراگير دستگاه اجرايي کشور توسط دولت يازدهم در تاريخ 94/3/1 برگزار گرديد. متاسفانه معاونت توسعه و مديريت و برنامه ريزي رياست جمهوري در ماده 27 بخشنامه 200/93/9757 تاريخ 93/7/19 براي سازمان هاي ملي سهميه بومي در نظر گرفته است. برخي سازمان هاي ملي مثل سازمان بهره وري در کشور فقط يکي است و آن هم در تهران است، يعني براي جوان تهراني سهميه ويژه با ضريب 1/4 در نظر گرفته شده و اين ظلم آشکاري به جوانان ديگر مناطق کشور است.    ربيعي
    *
از شرکت مخابرات مي پرسم که چرا سرعت اينترنت در شهرهاي کوچک اين قدر پايين است؟ براي مرور خبرها و رخدادها هم بايد تا ساعت 12 شب صبر کرد تا ترافيک کم شود؟ ولي در زمينه تعرفه ها (تماس و پيامک) گران ترين هزينه را از مردم دريافت مي کند!