كيهان و خوانندگان

اوین نامه ی کیهان 21 آذر- 95
كيهان و خوانندگان
    * سربازجو شریعت نداری اکنون که در پیام های  لابی وساختگ یا وین نامه اش نماینده ملت ایران شده است تا روحانی را محور حقوق های نجومی مورد خطاب قرار دهد . سئوال است که آیا مردم ایران فقط در مورد حقوق هاین جومی سئوال  دارند یانه اینکه اگر حسابر وفریاد رسی درکار باشد اینان سئوال  برای عملکرد  38 ساله  دارند که نه فقط درمورد حقوق های نجومی که شامل  همه غارتگری و دزدی وکلاهبرداری ورانت خواری و زمین خواری وفساد اقتصادی واختلاس های چندین هزارمیلیاردتومانی می شود و همه مهره های کارگزار رژیم و ارونه ولایت فقیه  وشرکای  شریک جرم شان را دربر می گیرد . برای چه این مواردازقلم افتاده است؟
 آقاي روحاني اگر نظر مردم را درمورد دريافتي هاي نجومي جويا شويد متوجه مي شويد که مردم اين گونه دريافتي ها را نامتعارف نمي دانند زيرا دريافتي هاي اندک خود را با دريافتي مديران اشرافي مي سنجند و رفتار مديران را فساد مالي بزرگ در دولت مي دانند، بايد دولت بپذيرد تمام مديران اشرافي محاکمه شوند تا صحت و سقم ادعاي عدالت محوري دولت يک امر مجهول باقي نماند!



    *
اسنادي که از سوي مراجع رسمي در مورد فيش هاي نجومي منتشر شد هزاران مدير را شامل مي شد اما با گذر زمان تعداد مديران اشرافي آب رفت و به 4 نفر رسيد! اين بود عزم جدي دولت براي برخورد با حرامخواران و متجاوزان به بيت المال مردم؟!
    
هوشياري
    *
آقاي روحاني اگر نظر مردم را درمورد دريافتي هاي نجومي جويا شويد متوجه مي شويد که مردم اين گونه دريافتي ها را نامتعارف نمي دانند زيرا دريافتي هاي اندک خود را با دريافتي مديران اشرافي مي سنجند و رفتار مديران را فساد مالي بزرگ در دولت مي دانند، بايد دولت بپذيرد تمام مديران اشرافي محاکمه شوند تا صحت و سقم ادعاي عدالت محوري دولت يک امر مجهول باقي نماند!
    54090919
    *
در روز جهاني هواپيمايي خواستم به مسئولان يادآوري کنم که قرار بود برجام ناوگان هواپيمايي کشور را نو کند و حالادر روز جهاني هواپيمايي و در دوره پسابرجام تمديد 10 ساله تحريم ها توسط آمريکا و تحريم شرکت هواپيمايي آسمان توسط اتحاديه اروپا همه آن آرزوها را نقش برآب کرده است.
    3202031
    *
تا به حال خوش بيني به غرب همواره تمديد تحريم ها را به همراه داشته است و در آخرين مورد اتحاديه اروپا شرکت هواپيمايي آسمان را تحريم کرد! واقعاً تن دادن به يک توافق هسته اي که با نقض پي درپي طرف مقابل و انجام تعهدات ايران در اجراست باعث گستاخي بيشتر دشمنان و تضعيف نظام شده است. آيا استحقاق اين ملت بزرگ و تاريخ ساز از ديد دولت اين است که زير بار ذلت برود؟ هسته اي را که تعطيل کرديد، لااقل عزت و احترام را از مردم نگيريد.
    
ر- گرجي
    *
مايه شرمساري است که در بازگشايي سفارت انگليس براي سفير اين کشور فرش قرمز پهن کردند اما اکنون نخست وزير اين کشور درحال تحريک کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس بر ضد ايران است! هنوز استوارنامه سفير انگليس در تهران دريافت نشده، روباه پير در فکر توطئه گري منطقه اي عليه ايران است!
    
مهاجري- آلمان
    *
انگليس با توهيني که به ملت ايران کرد بايد در ايران حضور اقتصادي و ديپلماتيک نداشته باشد اگر غير از اين عمل شود يک توهين به ملت شريف ايران است و نمي توان با دشمن که هر بار درصدد نابودي اين نظام مقدس است با ملايمت برخورد کرد. دولت به جاي قرائت بيانيه بايد اقدامي عملي انجام دهد تا اقتدار کشور حفظ شود.
    
فريگام
    *
چرا دولت و حاميان دولت جوابي به اهانت نخست وزير انگليس نمي دهند، خفه شدن نشريات زنجيره اي نسبت به اظهارات اين مقام انگليسي نيز حاکي از جيره بگيري برخي از اين نشريات است.
    6719021
    *
موضع گيري هاي منفعلانه وزارت امور خارجه درمورد موضوعاتي مانند گزافه گويي هاي نخست وزير انگليس در مورد ايران اسلامي، نبايد به گونه اي باشد که آنان مواضع ضد ايراني خود را تکرار کنند، وزارت امور خارجه نماينده مردم ايران در روابط بين الملل است و ضعف در اين وزارتخانه به پاي مردم ايران در جهان گذاشته مي شود.
    11490912
    *
نفت يک صنعت ملي است و نبايد در قراردادهاي عقد شده با شرکت هاي خارجي با عنوان تفاهم نفتي محرمانه قلمداد شود، دولت در مورد برجام همين اشتباه محرمانگي را انجام داد و الان در قراردادهاي نفتي هم همين روال را پيش گرفته است بماند که دولت در قراردادهاي بين خودروسازان هم مواردي را محرمانه اعلام کرده است! پس مردم در کجاي تدبير دولت هستند؟!
    
ابوالقاسمي دولابي- تهران
    *
چرا نمايندگان مجلس از آقايان روحاني و ظريف در مجلس، نمي پرسند که آن وعده هاي برجامي که شما داديد امروز چرا پوچ از کاردرآمد! چرا سوال از مسئولان در مجلس امري سخت و دور از انتظار شده است؟
    
کريمخاني و 08450938
    *
از صدا و سيما تقاضا دارم مواضعي را که مسئولان دولتي قبل از امضاي برجام نسبت به توافق داشتند مجدداً پخش کند تا برخي از آقاياني که با وجود تمديد 10 ساله تحريم ها هنوز اصرار بر ادامه انجام تعهدات را دارند به خاطر بياورند که از بزک کردن برجام چه ها گفتند اما امروز عريان شدن واقعيت توافق، همه چيز را براي مردم روشن کرده است. شايد ديگر بي جهت به بزک کردن آن نپردازند.
    
آقاميري
    *
سازندگان داخلي و بزک کنندگان برجام را به خدا واگذار مي کنيم. چرا که ذهن مردم را به آينده نامفهوم و نامعلوم سرگرم کردند.
    36150912
    *
آقاي رئيس جمهور بعد از انتخابات مجلس به نوعي براي منتقدان رجز خواندند. حالاکه کشتي برجام به گل نشسته است مي گويند همه بايد با هم باشيم. ولي به نظر من خوب است هميشه طرفدار همگرايي در کشور باشيم.
    00460919
    *
در مجله خبري شبکه يک سيما صحبت از لزوم ترميم سنگ قبر مرحوم باغچه بان شد در حالي که خيلي از هم شغل هاي ايشان يعني فرهنگيان در قيد حيات از اول سال تحصيلي تا الان بدون دريافت حقوق در نقاط مختلف کشور مشغول تدريس هستند و صدايشان به جايي نمي رسد.
    41340911
    *
موسسه مالي [...] که با مجوز و زير نظر بانک مرکزي فعاليت مي کند اخيرا توانايي پرداخت سپرده مشتريان خود را ندارد! بانک مرکزي هم به جاي پاسخگويي به انتشار يک بيانيه اکتفا کرده است و ما سپرده گذاران نمي دانيم چگونه حق خودمان را بايد باز پس گيريم؟ از دستگاه قضايي درخواست رسيدگي داريم.
    9622021
    *
بار ترافيکي ميدان امام خميني و شهيد زين الدين در شهرستان قم سنگين است از مسئولان امر درخواست داريم با استفاده از نظر کارشناسان اين مشکل را برطرف کنند.
    00130912
    *
در تاريخ 95/7/7 از طريق سامانه ايران کيش اقدام به خريد نمودم که تراکنش ناموفق بود ولي وجه از حسابم کسر شد. حال به هر کجا مراجعه مي کنم کسي پاسخگو نيست، فقط به يک شماره پيگيري بسنده کرده اند که در دست اقدام است؟! بيشتر از دو ماه زمان کمي است براي اقدام؟!
    05160913
    *
از سال 1392 و شروع به کار دولت مدعي تدبير متاسفانه کمک هزينه ازدواج فرزندان فرهنگيان پرداخت نشده است؟ چرا؟!
    
فخرائي - همدان
    *
پاکت پستي که از خارج براي بنده پست شده بود، در گمرک پست چهارراه لشکر مفقود شد. مسئولان پست جوابي به بنده ندادند پس از پيگيري هاي بنده يک پاکت خالي تحويل دادند. مجددا به بنده تماس گرفتند و گفتند بسته شما به يک کشور ديگر رفته است! از مسئولان تقاضاي رسيدگي دارم.
    
ميرزايي
    *
مسئولين دبيرستان دخترانه [...] در منطقه يک از دانش آموزان جهت برنامه ريزي فوق العاده مبلغ چهارصد هزار تومان درخواست نموده اند و آنها را در صورت عدم پرداخت تهديد نموده اند. مگر برنامه هاي فوق العاده اجباري است که دانش آموزان را تهديد مي کنند؟!
    3890021
    *
ماموران شهرداري در منطقه جنت آباد، چهارراه ايرانپارس وقتي مي خواهند براي جمع آوري متکديان اقدام کنند به گونه اي عمل مي کنند که بيشتر به متفرق شدن و بعضا فرار متکديان مي انجامد! اين روند در طي روز چندين بار اتفاق مي افتد!
    92330912
و5905 021
    *
براي تبليغ موسسه مالي و اعتباري[...] چند درخت چنار خيابان ولي عصر را قطع کرده اند؟ عوامل چنين اقدامي بايد به مراجع قضايي معرفي شوند.